Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ...ΣΗΜΕΡΑ: ΤΟ ΤΣΑΪ ΠΟΥ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΜΕ... ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟ ΥΓΕΙΑΣ!
  • ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΥΓΕΙΑ" ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ.Ή κατ΄ευθείαν ΚΛΙΚ στο> http://monidadias-news.blogspot.gr/p/blog-page_3083.html Στείλτε μας δικές σας απορίες ή και εμπειρίες
    Από το Βιβλίο του μοναχού π.Αντωνίου
  • ΤΕΑ ΤΙΜΕ- ΤΑ ΤΣΑΓΙΑ ΚΑΝΟΥΝ 
    ΘΑΥΜΑΤΑ ...ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟ!

    Για ένα περίεργο λόγο εμείς οι ΄Ελληνες δεν είμαστε εθισμένοι στο τσάϊ.Οι Άγγλοι από τότε που το πλιατσικολόγησαν (το τσάϊ) από τις αποικίες τους, το ρουφάνε τόσο πολύ ώστε δημιούργησαν στην καθημερινότητά τους και το ΤΕΑ ΤΙΜΕ... δηλαδή μια ώρα την ημέρα που την αφιερώνουν στο να πίνουν τσάϊ. Από την άλλη, στη Μέση και  Άνω Ανατολή πίνουν ακατάπαυστα τσάϊ. Αν είσαι επισκέπτης τους δε ρωτάνε αν θα πάρεις καφεδάκι, αλλά χωρίς δεύτερη κουβέντα σε τρατάρουν με τσάϊ, συνήθως μαύρο. Δεν έχω υπόψη μου κάποια στατιστική που να λέει ότι οι λαοί αυτοί που πίνουν τσάϊ είναι υγιέστεροι από τους ΄Ελληνες ..που περιφρονούν το τσάϊ!. 

    Ξέρω όμως από συγγράμματα και πολλές μελέτες πως το τσάϊ γενικώς είναι  ευεργετικό. Είναι φάρμακο.Το δοκιμάζω στο πετσί μου τα τελευταία τρία περίπου χρόνια και δοξάζω τον Ύψιστο.Με τσαγάκια αντιμετωπίζω επιτυχώς όλα τα τρέχοντα προβλήματα που που κουβαλάει ένα γέρικο σκαρί σαν κι εμένα. Αϋπνίες, προβλήματα ουροποιητικά, πίεση, πόνους, αρθριτικά, ρευματισμούς, βήχα, φλεγμονές,  πονοκέφαλο, κ.λ.π.Και φυσικά να μην ξεχνάτε: ΠΟΤΕ στη ζωή μου δεν έχω πάρει βιομηχανικά φάρμακα, εκτός την ασπιρίνι, από εκτίμηση στον Ιπποκράτη.. Αλλά επειδή μας την έκλεψαν οι Γερμανοί , την έκοψα κι αυτήν εδώ και 3 χρόνια!!!.. Κάνω κι εγώ...ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου