Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Παριστάνει τον ..."δημοσιογράφο"..αλλα μια ζωή ήταν τρόφιμος της ΕΡΤ και πεμπτοφαλαγγίτης 'της ιδεοληψίας της αριστεράς"... Σήμερα ο αμόρφωτος τυπάκος συνεχίζει τις κοτσανολογίες του.


TRIANTAFILLIDIS

ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΗΣ ΣΑΛΛΟΝΙΚΗΣ:
Εξοργισμένοι στον ΣΥΡΙΖΑ με Τριανταφυλλίδη για τα δίδακτρα στα δημόσια σχολεία – Η απάντηση του βουλευτή
(και συμπτωματικά αυτή τη στιγμή ο Νίκος Χατζηνικολάου στο REALFM σχψολιάζει την περίπτωση του ανέκδοτου-ανεγκέφαλλου αυτού πρακτορίσκου) 

Εξαγριωμένοι είναι στον ΣΥΡΙΖΑ, τόσο κεντρικά όσο και στη Θεσσαλονίκη, με τον βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης Αλ. Τριανταφυλλίδη και την πρότασή του να μπουν δίδακτρα στα δημόσια σχολεία.
Ο βουλευτής με άρθρο του στην Αυγή προτείνει την χρηματική σύνδρομη, άρα δίδακτρα, του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων για πληρωμή φροντιστηριακών μαθημάτων στα σχολεία.

Η κατακραυγή της πρότασης είτε στα social media είτε και από την αντιπολίτευση ήταν μεγάλη με τον ΣΥΡΙΖΑ να δείχνει αντανακλαστικά και να «αδειάζει» τον βουλευτή.
Το «άδειασμα από Φίλη» και ΣΥΡΙΖΑ
Για το ζήτημα τοποθετήθηκε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης κάνοντας λόγο για προσωπικές θέσεις του βουλευτή «που σε καμία περίπτωση δεν σχετίζονται με τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας». «Μέλημα της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας είναι η ενίσχυση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, η οποία έχει υποστεί βάναυση κακοποίηση από τις νεοφιλελεύθερες και μνημονιακές πολιτικές που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια» συμπλήρωσε ο κ. Φίλης.
Για «προσωπικές απόψεις» μίλησε και ο γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτης Ρήγας ενώ η εκπρόσωπος τύπου του κόμματος Ράνια Σβίγκου μέσω twitter τόνισε πως «η διασφάλιση του δημόσιου- δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης βασική δέσμευση της Αριστεράς. Προχωράμε σε περισσότερο καλύτερο δημόσιο σχολείο»
«Βράζει» ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης
Οι προτάσεις του Αλ. Τριανταφυλλίδη και ο σάλος που προκάλεσαν έφεραν σφοδρές αντιδράσεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ. Μπορεί δημόσια να κρατάνε χαμηλούς τόνους όμως δεν είναι λίγοι αυτοί που σε ιδιωτικές συζητήσεις εμφανίζονται εξαγριωμένοι με τον βουλευτή τους.
Παράλληλα, αρκετοί είναι αυτοί που «παίρνουν την εκδίκησή» τους καθώς είχαν εκφράσει τις αντιδράσεις τους για την τοποθέτηση του Αλ. Τριανταφυλλίδη στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ πριν τις εκλογές του Ιανουαρίου.
Στο πλαίσιο αυτό και οι «εσωκομματικές κόντρες» μεταξύ βουλευτών της πόλης. Για παράδειγμα ενδιαφέρον έχει η ανάρτηση στο facebook της Ελευθερίας Χατζηγεωργίου, συνυποψήφια βουλευτής στην Α’ Θεσσαλονίκης και στενή συνεργάτιδα του Τάσου Κουράκη (πρώην αναπληρωτού υπουργού Παιδείας στην πρώτη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ ) η οποία φωτογράφιζε την πρόταση του κ. Τριανταφυλλίδη.
«Οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ οφείλουν να κατανοήσουν ότι καθώς περνούν από το περιστύλιο της Βουλής, δεν αποκτούν ταυτόχρονα γνώση επί παντός επί στητού. Γι’ αυτό τους παρακαλούμε τα «καταπληκτικά» τους ιδεάκια να τα συζητάνε με τον εαυτό τους και μόνο…» έγραψε η κ. Χατζηγεωργίου.
xatzigeorgiou-syriza-fb-giatriantafyllidi
Η απάντηση του βουλευτή
Παραποίηση των λεγομένων του καταγγέλει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Τριανταφυλλίδης. Τονίζει πως «η Συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων μεταφράζεται-παραφράζεται σε «Δίδακτρα»».
«Όσοι μπουν στον κόπο να διαβάσουν το σύνολο των δύο άρθρων, που δημοσιεύτηκαν στην «ΑΥΓΗ» και στο tvxs.gr, θα αντιληφθούν ότι υπερασπίζομαι τη Δημόσια Παιδεία και την Ελληνική Οικογένεια, που αιμορραγεί για να σπουδάσει τα παιδιά της» επισημαίνει σε δήλωσή του ο κ. Τριανταφυλλίδης.
«Η σημερινή κατ’ επίφαση δωρεάν Παιδεία, κατ’ ουσίαν παρακολούθημα της ιδιωτικής, η οποία τζιράρει ένα δις ευρώ (φροντιστήρια, ξένες γλώσσες, ιδιαίτερα κτλ), είναι αυτό που ταλαιπωρεί και κοστίζει σε παιδιά και γονείς , τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα.
Πουθενά στο κείμενο των δύο άρθρων μου δεν υπάρχει ο όρος δίδακτρα. Χρησιμοποιώ τη φράση «συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, με αναφορά σε συγκεκριμένο παράδειγμα». Αν το παράδειγμα που χρησιμοποιώ, για να υποδηλώσω με σαφήνεια την ενισχυτική διδασκαλία, δεν είναι το ενδεδειγμένο, στο πλαίσιο του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, εντός του οποίου αρθρογράφησα, αναμένω τον αντίλογο» προσθέτει.

«Σε κάθε περίπτωση, θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι τον Σκοπό, ο οποίος, ενώ καταγράφεται στο άρθρο, αποσιωπήθηκε. Ποιος είναι αυτός ο σκοπός; Το ολοήμερο δημόσιο σχολείο (5 μέρες επί 8 ώρες) να απορροφήσει και να υπερβεί τις ανάγκες για εξωσχολική φροντιστηριακή υποστήριξη του μαθητή, με εξοικονόμηση πόρων για τη χειμαζόμενη ελληνική οικογένεια, η οποία πλέον δεν θα αιμορραγεί οικονομικά πληρώνοντας φροντιστήρια, γλώσσες και ιδιαίτερα.
Με ένα κείμενο 2400 λέξεων και μια δέσμη συγκεκριμένων προτάσεων, που εκφράζουν την αγωνία μου να ξεφύγουμε από το σημερινό τέλμα μιας γενικευμένης και επιβαλλόμενης μετριοκρατίας στο χώρο της Παιδείας, ζητώ, διεκδικώ και μάχομαι, με πρακτικές και εφαρμόσιμες προτάσεις, για μια ελκτική Δημόσια Δωρεάν Παιδεία.
Επιτέλους ας σταματήσει η υποκρισία και ο φαρισαϊσμός. Στην παραπειστική εκδοχή του θεατρικού έργου του Λουίτζι Πιραντέλλο «Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε» δεν θα λάβω μέρος. Συγχωρέστε με.» καταλήγει στη δήλωσή του ο κ. Τριανταφυλλίδης. http://sirma.info/

ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ-ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΟΥ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ :


Εξωφρενική πρόταση βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ: Να μπουν δίδακτρα στα δημόσια σχολεία

Την επιβολή διδάκτρων στα δημόσια σχολεία, με παράλληλη διεύρυνση των ωραρίου λειτουργίας τους, προτείνει -μεταξύ άλλων- ως την ενδεδειγμένη λύση για να καταστεί το σχολείο ευέλικτο και αποτελεσματικό ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Τριανταφυλλίδης.
Μάλιστα, κοστολογεί την επιβάρυνση της μέσης οικογένειας στα 600 ευρώ τον χρόνο ανά μαθητή.

Σε άρθρο του στην «Αυγή», αναφέρει, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Τα ωρολόγια προγράμματα του σχολείου διευρύνονται στις 40 διδακτικές ώρες (5 μέρες Χ 8 ώρες για τους μαθητές) και οι εκπαιδευτικοί που τα υλοποιούν, χωρίς καμία αύξηση του ωραρίου τους, θα έχουν πλεονάζουσες αποδοχές από τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μέσα από μια διαδικασία δίκαιης - αναλογικής επιβάρυνσης με βάση τη φορολογική τους δήλωση.
Για παράδειγμα, κάθε τμήμα των 25 μαθητών Χ 60 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο (από 0 ευρώ για την άνεργη - άπορη οικογένεια μέχρι 120 ευρώ για την εύπορη οικογένεια) αποδίδει 15.000 ευρώ τον χρόνο. Επιβάρυνση για κάθε μαθητή /οικογένεια η μέση καταβολή των 60 ευρώ Χ 10 μήνες = 600 ευρώ τον χρόνο.
Οι δύο καθηγητές αριστείς που αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν τις 40 ώρες λαμβάνουν το bonus των 600 ευρώ τον μήνα ο καθένας, ήτοι 6.000 ευρώ τον χρόνο. Τα εναπομείναντα 3.000 ευρώ αξιοποιούνται για τη φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κ.λπ.
Κεντρικός στόχος είναι οι μαθητές να καλύπτουν όλες τις μαθησιακές τους ανάγκες, και όχι μόνο, μέσα στο σχολείο στη διάρκεια του πρωινού τους ωραρίου και να αποδεσμευτούν πλήρως από κάθε επιπλέον δράση που σχετίζεται με το σχολικό έργο και κοστίζει στους ίδιους και στην οικογένειά τους τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα».

iefimerida.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου