Δεν Τον Συμπαθώ Αυτόν τον Τύπο λέμε για κάποιον .....
Κι εγώ σας αποδεικνύω πως έχετε δίκιο , όπως επιστημονικά μας το αποδεικνύει ο Επιστήμονας Γιώργος Πασχαλίδης.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Στην Ένωση Συντακτών Διαδικτύου :
Παναγιώτα Βασιλοπούλου: Αξιωματούχος Δημοσιογράφος ΕΣΔ
Δεν είναι λίγες οι φορές που στην απλή καθομιλουμένη , λέμε ‘’ Αυτόν τον Τύπο Δεν Τον Χωνεύω ΄΄ και σύμφωνα με των Τριών Τύπων Ανθρώπων δεν έχουμε άδικο . Ο Γιώργος Πασχαλίδης , ανακάλυψε το Μοντέλο Τριών Τύπων ανθρώπων Α΄ Τύπου , Β΄ Τύπου ,Γ΄ Τύπου . Που επιστημονικά ερευνήθηκε και όπου Επιστήμη , ΄ίσον απόδειξη αλήθειας .Είναι κατοχυρωμένη δικής του Ανακάλυψης μετά από πολλά έτη ερευνών , από το 2010 συγκεκριμένα , ως το Μοντέλο Των Τριών Ανθρώπινων Πασχαλίδη , το κοινός Tri – Anthropo – Type- Paschalidis Model . Έτσι λοιπόν , ας το κάνουμε πιο απλά και βατά κατανοητό στους πάντες , με την Τιμή της αποδοχής του για μια συνέντευξη , Αποκλειστικά Για την ΄Ένωση Συντακτών Διαδικτύου .
Τον ευχαριστώ και προσωπικά ,
Μετά Τιμής ,
Παναγιώτα Βασιλοπούλου: Αξιωματούχος Δημοσιογράφος της ΕΣΔ
ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Παναγιώτα Βασιλοπούλου:
Αγαπημένε κύριε Γιώργο Πασχαλίδη να σας ευχαριστήσω για την χαρά της αποδοχής μιας συνέντευξης μας και να εξηγήσω στο αναγνωστικό κοινό , πως είστε ένας , καταξιωμένος και με πολλές διακρίσεις Επιστήμονας , που δεν αμφισβητείτε αυτό. Κορυφαίες διακρίσεις θα προσθέσω . Πολλές φορές αναφέρουμε την φράση , ‘’ Δεν Τον Πάω Αυτόν Το Τύπο’’ και δεν έχουμε τελικά άδικο . Το Μοντέλο Τριών Τύπων ανθρώπων Α΄ Τύπου , Β΄ Τύπου ,Γ΄ Τύπου, αν το κατανοήσουμε και το υιοθετήσουμε , τότε η ζωή μας σε επίπεδο Νους – Σώμα , βελτιώνεται και έρχεται η βελτίωση , σε πολλούς τομείς της ζωής μας που μέχρι τώρα αδρανούσαν ή δυσλειτουργούσαν .
Τι πρέπει να κάνουμε για να υιοθετηθεί αυτή η εφαρμογή ΄έμπρακτα στη ζωή μας και χωρίς να θέλω να πουλήσω ( κάτι που ποτέ δεν κάνω ) οφείλω όμως να ενημερώσω το αναγνωστικό κοινό πως πάνω σε αυτό το Μοντέλο πολλά βιβλία σας υπάρχουν για όποιον επιθυμεί να εμβαθύνει τις γνώσεις του με βάση την ανακάλυψη σας ; Γενικά λοιπόν πως λειτουργεί όλο αυτό;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1 : Γιώργος Πασχαλίδης :Έχετε δίκιο. Όντως λέμε “Δεν τον πάω αυτόν τον Τύπο”. Η εξήγηση που δίνω είναι μέσω της νευροφυσιολογίας του εγκεφάλου. Η ανακάλυψή μου αφορά τη λειτουργία εγκεφάλου, η οποία είναι διαφορετική σε κάθε έναν από τους τρεις Τύπους ανθρώπου. Μαθαίνοντας τον Τύπο μου, μαθαίνω τον τρόπο λειτουργίας του εγκεφάλου μου και αποκτώ αυτογνωσία. Αντίστοιχα, μαθαίνοντας τον Τύπο αυτού που έχω απέναντί μου, μαθαίνω τον τρόπο λειτουργίας του εγκεφάλου του και αποκτώ ετερογνωσία. Γνωρίζουμε, μέσα από την ανακάλυψή μου, ότι ο εγκέφαλός παρασύρει τη σκέψη μας και μπλοκάρει τη διαύγειά μας και δεν μπορούμε να συνεργαστούμε ή να συνεννοηθούμε με τους γύρω μας. Προτάσσουμε τον εγωισμό μας, την ακραία και αρνητική πλευρά του Τύπου μας, και απαιτούμε από τον απέναντι να σεβαστεί και να αποδεχτεί τις ιδιοτροπίες μας, δηλαδή να μας κάνει το χατίρι. Και γιατί συμβαίνει αυτό; Να μην “πάμε” κανέναν δηλαδή; Επειδή έχουμε φτάσει σήμερα σε ένα σημείο να μην αντέχουμε κανέναν δίπλα μας. Στην αρχή της γνωριμίας όλοι μας φαίνονται καλοί, αλλά μετά θεωρούμε ότι αυτοί είναι ιδιότροποι και όχι εμείς. Γι’ αυτό και απαιτούμε να σεβαστούν τα δικά μας “θέλω”, χωρίς όμως να δίνουμε σημασία στο τι είναι αυτό που τους ευχαριστεί για να μείνουν κοντά μας.
Με την εφαρμογή του Μοντέλου των τριών ανθρώπινων Τύπων (το οποίο έχει παρουσιαστεί σε πολλά παγκόσμια συνέδρια) μέσω των εργαλείων - εγχειριδίων που έχουν εκδοθεί, θα γνωρίσουμε ποιοι πραγματικά είμαστε, θα βγάλουμε τον καλύτερό μας εαυτό και θα μάθουμε να σεβόμαστε, ώστε οι άλλοι να μας αγαπάνε και να μας συμπαθήσουν, να “μας πάνε”. Και έχουμε πλέον τη λύση, εφ’ όσον γνωρίζουμε και ποιοι πραγματικά είναι οι άλλοι, να τους φέρουμε κοντά μας για να “τους πάμε”. Γιατί μόνος δε ζει κανείς ούτε στον Παράδεισο.
Μόλις το καταφέρουμε αυτό, να “μας πάνε”, ηρεμεί η σκέψη μας και αρχίζει πλέον ο εγκέφαλος να στέλνει σωστές εντολές στο σώμα για να είναι υγιές. Μόνο τότε η ζωή μας θα βελτιωθεί σε επίπεδο Νους-Σώμα.
ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Π.Β:
Η Παιδεία και εκπρόσωποι της. Κατηγορούν την Παιδεία ως ένα σάπιο σύστημα, αλλά η ουσία είναι πως πέρα από τις τυπικές γνώσεις που μαθαίνουν οι εκπαιδευτικοί στις σπουδές τους για να διδάξουν τα παιδιά,οι ίδιοι είναι αμαθείς , στο να χτίσουν υγιής και ολοκληρωμένες προσωπικότητες στην κοινωνία. Και τι εννοώ ; Σύμφωνα με τα τρία σε αλληλοεπίδραση το ένα με το άλλο βιβλία σας , του Τύπου Μοντέλου ( αντί για σάπιο ) σύμφωνα με τα βιβλία και τις ανακαλύψεις σας , ο εκπαιδευτικός και όσοι έχουν αξίωμα στον τομέα της Παιδείας , δεν παρέχουν στα παιδιά μας , ως μονάδα εκπαίδευση για την πνευματική τους ανάπτυξη και την ηθική όπως και τον σχηματισμό ενός σωστού μοντέλου ζωής που θα να ακολουθήσουν έτσι ώστε να μιλάμε για ολοκληρωμένους ενήλικες . Τα βιβλία σας με τίτλο ΄΄ Tri – Anthropo -Type Πασχαλίδης Psychology ‘’ και ΄΄Γονείς – Παιδιά και Διατροφή ( Για την Ευτυχία στην Οικογένεια ) και το τρίτο της ίδιας κατηγορίας ‘’ Εκπαίδευση , Θεμέλιο για την Μάθηση και την Ευτυχία΄΄ , αποτελούν ένα ολοκληρωμένο Μοντέλο των Τριών Τύπων Ανθρώπων Πασχαλίδη . Επίσης , εκπαιδευτικοί , γονείς , παιδιά είναι ένα τρίπτυχο που εσείς ανακαλύψατε και σας παραδίδω τη σκυτάλη να μας μιλήσετε για όλο αυτό το επιστημονικό πόνημα σας .
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2: Γ.Π :
Το σύστημα δεν είναι σάπιο, γιατί βλέπουμε ότι πολλά παιδιά γίνονται σπουδαίοι επιστήμονες. Εκείνο που λείπει από το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν είναι οι τυπικές γνώσεις που μεταδίδονται στα παιδιά, αλλά η γνώση των αναγκών που έχει η θέση του εκπαιδευτικού. Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να είναι και γονιός, να σέβεται το παιδί. Μέσω του Μοντέλου μαθαίνει τον εαυτό του, τα δυνατά στοιχεία που διαθέτει καθώς και τον τρόπο να τον σεβαστούν και να τον αγαπήσουν οι μαθητές, για να μπορέσει να τους πλησιάσει και να τους βοηθήσει να επιτύχουν ευτυχισμένοι.
Πέρα από τον εαυτό του, ο εκπαιδευτικός μέσω του Μοντέλου γνωρίζει σε βάθος τους χαρακτήρες των μαθητών του και είναι πλέον σε θέση να τους πλησιάσει και να τους βοηθήσει αποτελεσματικά. Έτσι θα καταφέρει να κερδίσει το σεβασμό και την αγάπη των μαθητών του, στοιχεία τόσο σημαντικά για την αρμονική σχέση μεταξύ τους.
Όσον αφορά τους γονείς, μέσω της εφαρμογής του Μοντέλου μπορούν να βελτιώσουν τη σχέση τους και να συνεργαστούν για να βοηθήσουν ουσιαστικά το παιδί τους να πετύχει ευτυχισμένο.
Το βιβλίο σας, ΄΄΄ Όταν ο Άνθρωπος Συναντήσει Τον Εαυτό Του ( ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ : Ο ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΠΟΜΠΟΔΕΚΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΣΜΗΚΗΣ ΜΑΣ ΤΡΟΦΗΣ ) ‘’. Ισχύει ότι οι απαντήσεις σε όλα υπάρχουν ήδη μέσα μας ΄΄ όταν ενεργοποιήσουμε αυτή την εσωτερική μας δύναμη; Και........Τότε; Τι συμβαίνει στην μας ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 3: Γ.Π. :
Όταν γνωρίσουμε το νευρωνικό μονοπάτι της σκέψης μας και το πώς μας οδηγεί στην ακρότητα του χαρακτήρα μας, του Τύπου μας, μπορούμε να βρούμε τον πραγματικό μας εαυτό και να καταλάβουμε τι κάναμε λάθος μέχρι τώρα. Και ξέραμε ότι ήταν λάθος, αλλά συνεχίζαμε να το κάνουμε.
Όσο για τις απαντήσεις στις οποίες αναφέρεστε, υπάρχουν όλες και είναι όλες μέσα μας. Αλλά λύσεις δεν υπήρχαν. Η λύση είναι η ανακάλυψή μου. Γνωρίζοντας τον τρόπο λειτουργίας του εγκεφάλου μας μπορούμε με εργαλείο τη σκέψη να γνωρίσουμε τον εαυτό μας και να είμαστε ευτυχισμένοι. Έτσι μόνο θα φτάσουμε στην πνευματικότητα. Και τι είναι πνευματικότητα; Πνευματικότητα είναι δημιουργία κι ευτυχία, όχι φόβος ή δυστυχία.
Όταν ενεργοποιηθεί η εσωτερική μας δύναμη, δεν υπάρχει στρεσσογόνος σκέψη που να επηρεάζει τις αποφάσεις μας. Αποκτούμε διαύγεια και η κάθε απόφασή μας οδηγεί σε λύσεις χωρίς να βασανιζόμαστε.
Κατάμεστη κάθε Αίθουσα
στις Διαλέξεις του.
|
ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Π.Β:
Αυτό που είδα και με εντυπωσίασε τη μέρα που είχατε σεμινάριο ψυχολογίας , είναι πως κάθε τύπο ανθρώπου τον αντιμετωπίζεται ως μοναδικό και συνάρτηση όμως με την ανακάλυψη σας ‘’’ Tri – Anthropo – Type Paschalidis ( Τρεις Τύποι Ανθρώπων Πασχαλίδης ) . Αυτό το διάβασα και στο βιβλίο σας , με τίτλο ΄΄ Ανθρώπινες Σχέσεις, ( Φιλία – Γάμος – Οικογένεια – Εκπαίδευση – Αθλητισμός & Επαγγελματικός Προσανατολισμός ‘’ πως ναι μεν παραδίδεται σε μας το χρυσό κλειδί της γνώσης σας όπως γράφετε και στο βιβλίο ΄΄ το παραδίδεται όπως το έφτιαξε ο Πρωτομάστορας χρυσό , απλό πανέμορφο μεγαλειώδες , ,σε συμπόρευση με τις γνώσεις σας που οι γνώσεις αποτυπώθηκαν σε μορφή βιβλίων , ώστε όχι μόνο από τον προφορικό λόγο στα σεμινάρια σας , να μπορούμε σπίτι μας ή όπου θέλουμε να τα διαβάζουμε , τότε δε , εμείς θα ανοίξουμε την πόρτα για την μια ζωή γεμάτη αρμονία ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 4:Γ.Π:
Αντιμετωπίζω τον κάθε Τύπο ανθρώπου ως μοναδικό, για να μπορέσω να του δώσω τη λύση να φύγει από τη μη μοναδικότητα στην οποία βρίσκεται. Υπάρχουν τρεις ομάδες ανθρώπων (οι τρεις Τύποι), τρεις δράσεις, τρεις σκέψεις, τρεις αποφάσεις (τρεις διαφορετικοί τρόποι λήψης αποφάσεων). Τον κάθε ένα τον πλησιάζω σα μοναδικό για να μπορέσω να του δώσω τη λύση να είναι μοναδικός. Η σκέψη δόθηκε στον άνθρωπο για να μπορέσει ο καθένας να είναι ξεχωριστή προσωπικότητα. Οι άνθρωποι που συναντώ δεν είναι μοναδικές προσωπικότητες αλλά ορίζονται από τη λειτουργία του εγκεφάλου τους, από τον Τύπο τους, που τους κάνει να αντιδρούν στα ερεθίσματα με πανομοιότυπο τρόπο. Τώρα με την ανακάλυψή μου δίνεται η λύση να γίνει ο καθένας μοναδικός. Το Μοντέλο δεν κατηγοριοποιεί τους ανθρώπους σε Τύπους αλλά τους αποδεσμεύει από αυτούς για να γίνουν μοναδικοί και ελεύθεροι. Τους αποδεσμεύει από το πεπρωμένο, το οποίο μέχρι τώρα ήταν χαραγμένο γιατί η λειτουργία του εγκεφάλου μας καθόριζε τα βήματα και τις επιλογές μας. Γι’ αυτό και ο τίτλος των βιβλίων μου περιέχει τη φράση αποδέσμευση από το πεπρωμένο. Μέσα από αυτά τα βιβλία υπάρχουν όλες οι πληροφορίες ώστε με εργαλείο τη σκέψη μας να ορίσουμε εμείς τα βήματά μας, το πεπρωμένο μας.
Αν εφαρμόσει κάνεις όσα γράφονται στα βιβλία μου θα μπορέσει να συνυπάρξει με τους γύρω του. Γιατί μέχρι τώρα απλώς υπήρχε, αφού δε μπορούσε να συνεργαστεί με κανέναν. Νόμιζε ότι συνυπάρχει, άλλα το μόνο που συνέβαινε στην πραγματικότητα ήταν να υποχωρεί ο ένας και ο άλλος να κάνει ό,τι θέλει. Ή το αντίστροφο. Τώρα με την εφαρμογή του Μοντέλου μπορούμε σε όλη μας τη ζωή να είμαστε ευτυχισμένοι. Ευτυχισμένοι με εμάς, με τα παιδιά μας, με τους γύρω μας. Αυτή θα είναι και μια ζωή γεμάτη Αρμονία.
Όπως αναφέρετε στο βιβλίο σας με τίτλο ΄΄ ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ( Τρεις Ανθρώπινοι Τύποι Δρόμοι Οδηγούν στην Έξοδο ) . Γράφετε πως η Σαρωτική Κρίση που μαστίζει τον πλανήτη μας έχει σφοδρότητα ,ένταση διάρκεια . Το έργο σας αυτό , ως βραβευμένος συγγραφέας ,είναι ένα πολύτιμο έργο και παρουσιάζεται σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια . Ο ίδιος ο άνθρωπος , που έχει μερίδιο για την υπερφόρτωση των οικονομικών δυσχερειών που τώρα τον βασανίζουν , μπορεί να απαλλαγεί από όλα αυτά;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 5: Γ. Π. :
Η σαρωτική κρίση στην οποία αναφέρομαι στο βιβλίο μου είναι παγκόσμιο φαινόμενο και δεν αφορά μόνο την Ελλάδα. Στο βιβλίο περιγράφονται οι ιδιαιτερότητες που έχει ο κάθε Τύπος ανθρώπου που τον οδηγεί σε οικονομικά αδιέξοδα και τι μπορεί να κάνει για να μπορέσει να ξεπεράσει τα εμπόδια και να προοδεύσει οικονομικά. Θα αναφέρω ένα παράδειγμα που αφορά τις οικογενειακές επιχειρήσεις και το οποίο παρουσιάστηκε από ερευνητές σε παγκόσμιο οικονομικό συνέδριο που συμμετείχα. Οι ερευνητές αυτοί κατέγραψαν την πορεία των οικογενειακών επιχειρήσεων σε βάθος χρόνου. Παρατήρησαν λοιπόν πως σε ένα σύνολο οικογενειακών επιχειρήσεων, τα παιδιά του ιδιοκτήτη δεν ασχολούνταν με την επιχείρηση παρά μόνον όταν ο ίδιος αποσύρονταν από την ενεργό δράση. Και μάλιστα μόλις αναλάμβαναν εκείνα, η επιχείρηση εξελισσόταν. Χωρίς να το γνωρίζουν οι ερευνητές παρουσίαζαν τον επιχειρηματία Α Τύπου, ο οποίος έχει νευρικότητα και δεν αντέχει να ακούει συμβουλές. Θέλει να δουλεύει μόνος, ήσυχος, χωρίς να μπλέκονται οι δικοί του στις δουλειές του. Γι’ αυτό καλύπτει τις ανάγκες τους και δεν πιέζει τα παιδιά του να συμμετέχουν στην επιχείρηση. Σε μια άλλη μερίδα επιχειρήσεων, οι ερευνητές διαπίστωσαν τη συμμέτοχη σε αυτές ενός πολύ μεγάλου αριθμού συγγενικών προσώπων του ιδιοκτήτη. Και πάλι εν αγνοία τους, οι ερευνητές παρουσίαζαν τον επιχειρηματία Β Τύπου, ο οποίος είναι πολύ στοργικός και συγκεντρώνει στην επιχείρηση όλους τους συγγενείς για να τους βοηθήσει. Η επιχείρηση σε αυτήν την περίπτωση παραμένει στάσιμη επειδή συζητούν όλοι μαζί τα προβλήματα, ο καθένας αμφισβητεί τον άλλον και τελικά δε δίνεται λύση. Έτσι, είναι όλοι αγχωμένοι και συζητούν διαρκώς προβληματισμένοι. Σε μια τρίτη μερίδα οικογενειακών επιχειρήσεων, οι ερευνητές, χωρίς να το γνωρίζουν, παρουσίασαν τον επιχειρηματία Γ Τύπου. Στην περίπτωση αυτή, οι επιχειρήσεις ήταν επιτυχημένες, όμως τα παιδιά του ιδιοκτήτη δεν αναλάμβαναν την επιχείρηση ακόμα και όταν ο γονιός τους ήθελε να τους την παραδώσει. Προτιμούσαν να την πουλήσουν παρά να την αναλάβουν. Αυτό συμβαίνει επειδή αν κάποιος δώσει συμβουλή σε έναν Γ Τύπο, εκείνος νομίζει ότι προσπαθεί να του επιβληθεί. Γι’ αυτό και τα παιδιά δε μπορούν να συνεργαστούν με τους γονείς τους σε μια επιχείρηση αλλά και ο γονιός πολλές φορές δεν τους τη μεταβιβάζει επειδή δεν τα θεωρεί άξια να την αναλάβουν.
Τώρα μπορούμε εφαρμόζοντας το Μοντέλο να ξεπεράσουμε τα εμπόδια που μας βάζει ο Τύπος μας και να αποδώσουμε, με απώτερο στόχο την οικονομική μας ευημερία. Για παράδειγμα, τώρα γνωρίζουμε ότι ο Α Τύπος βλέπει τη συνολική εικόνα μιας κατάστασης και ασχολείται με αυτό που είναι ουσιαστικό και θα τον βοηθήσει, ο Β Τύπος αγχώνεται από τη συνολική εικόνα και δε μπορεί να ακολουθήσει αυτό που θέλει και ο Γ Τύπος παραβλέπει τη συνολική εικόνα και ασχολείται μόνο με ό,τι έβαλε από την αρχή στόχο να κάνει χωρίς να βλέπει τις συνέπειες των επιλογών του. Όταν τα γνωρίζουμε όλα αυτά, είμαστε σε θέση να αποδεσμευτούμε από τον Τύπο μας και να χρησιμοποιήσουμε τα δυνατά στοιχεία και των τριών Τύπων για να μπορέσουμε να φέρουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Ο Α Τύπος έχει άμεση και αποτελεσματική δράση, ο Β είναι πολύ καλός στη διαχείριση και ο Γ είναι πολύ καλός στην εκτέλεση. Οπότε εφαρμόζοντας αυτά στην εργασία μας και στην επαγγελματική μας πορεία, θα μπορέσουμε να έχουμε την απαραίτητη ηρεμία για να προοδεύσουμε οικονομικά και να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες αντί μόνο να καθόμαστε και να γκρινιάζουμε για την κρίση.
ΕΡΩΤΗΣΗ 6:Π.Β:
‘’ΘΕΡΑΠΕΥΟΝΤΑΣ ΝΟΥ ΚΑΙ ΣΩΜΑ ΄΄, ένα βιβλίο που συνοδεύεται με ακόμα ένα Τόμο , με τίτλο : "Οδηγός Διατροφής , για την ενίσχυση Του Ανοσοποιητικού & της ψυχικής Ισορροπίας ’’ . Είμαστε μια αναπόσπαστη δυάδα , ΝΟΥΣ & ΣΩΜΑ . Είμαστε μια ένωση των δύο αυτών. Αν λοιπόν Νοσεί το ένα , Νοσεί και το άλλο , αν είναι σε αρμονία το ένα , και είναι το άλλο. Το σώμα για να ζήσει θέλει τροφή υλική , ο νους θέλει τροφή πνευματική . Είναι δυο συστήματα , σύμφωνα με το ΜΟΝΤΕΛΟ TRI-ANTHROPO- TYPE -PASCHALIDHS , όπου μαθαίνοντας τι Τύπος Ανθρώπου είμαστε , θα ΄σύμφωνα με την ανακάλυψη του Γιώργου Πασχαλίδη , Τύπος Α΄ , Τύπος Β΄ , Τύπος Γ΄, θα ξέρουμε ποιες είναι οι κατάλληλες τροφές για μας και για την πρόληψη ασθενειών , σύμφωνα με τον Τύπο Ανθρώπου που είμαστε και που έχουμε προδιάθεση ή και σύμφωνα με την ήδη ασθένεια αν έχει εκδηλωθεί. Με δυο γνώμονα αυτά τα δυο βιβλία κύριε Πασχαλίδη θα πούμε εδώ αυτά που πρέπει αλλά θα σας ζητήσω μια ξεχωριστή συνέντευξη λοιπόν με γνώμονα όπως ανάφερα αυτά τα δύο βιβλία. Θα είχα την χαρά μιας συνέντευξης ακόμα ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 6:Γ.Π. Φυσικά! Είμαι στη διάθεσή σας. Όσον αφορά τώρα όσα αναφέρατε για το νου και το σώμα, πράγματι ο εγκέφαλος και το σώμα είναι συνδεδεμένα. Ο νους μας επηρεάζει τον εγκέφαλο και δεν τον αφήνει να συντηρήσει το σώμα. Η στρεσσογονος σκέψη, που οφείλεται στο σύγχρονο τρόπο ζωής, εμποδίζει την ένωση των δυο και δημιουργεί πρόβλημα τόσο στη σωματική όσο και στην ψυχική μας υγεία. Μας κάνει να κλεινόμαστε στον εαυτό μας, να υποφέρουμε και να ταλαιπωρούμαστε Η στρεσσογονος σκέψη έχει επηρεάσει τον εγκέφαλο ο οποίος δε μπορεί πλέον να στείλει τις σωστές πληροφορίες για να συντηρήσει το σώμα. Γι’ αυτό κι εμείς, αφού εγκέφαλος και σώμα συνδέονται, θα λειτουργήσουμε αντίστροφα. Ακολουθώντας την κατάλληλη για τον Τύπο μας διατροφή, θα ενισχύσουμε το σώμα ώστε μέσω αυτού να μπορέσει να αποφορτιστεί ο εγκέφαλος και να μπορέσει και πάλι να τροφοδοτήσει με σωστές πληροφορίες το σώμα Με τη μελέτη των βιβλίων μου, τα οποία προσφέρουν την απαραίτητη αυτογνωσία και ετερογνωσία, δίνονται οι λύσεις για να παρέχουμε στον εγκέφαλο την τόσο απαραίτητη πνευματική τροφή. Η πνευματική τροφή μας οδηγεί στην ηρεμία της σκέψης που αποφορτίζει τον εγκέφαλο και τον αφήνει να παράγει τη χημεία για το σώμα.
Με την υλική τροφή λοιπόν βοηθάμε το σώμα και με την πνευματική τον εγκέφαλο, ώστε να πετύχουμε την ένωσή τους, που θα μας οδηγήσει στην υγεία και την ευτυχία
ΕΡΩΤΗΣΗ 7:Π. Β :
Και τελειωμό δεν έχω , και σταματημό , αλλά κάπου εδώ πρέπει να κλείσω τη συνέντευξη μας, την πρώτη , γιατί θα ακολουθήσουν και μερικές ακόμα , και είναι κάτι που θέλετε να προσθέσετε και μου διέφυγε να αναφέρω ή δεν ρώτησα ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 7. Γ.Π.:
Καταρχήν, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μου δίνετε τη δυνατότητα να παρουσιάσω την ανακάλυψή μου στο διαδίκτυο. Καλώ το αναγνωστικό κοινό να εφαρμόσει το Μοντέλο στην καθημερινή του ζωή για να μπορέσει πλέον ο καθένας να ζήσει ευτυχισμένος και όχι απομονωμένος από τους ανθρώπους, από την ευτυχία και από τη ζωή.
(Δεξιά ο Γιώργος Πασχαλίδης ) ( Αριστερά - Παναγιώτα Βασιλοπούλου - Δημοσιογράφος ΕΣΔ) |
όπου και νους λέω εγώ και άνθρωπος , Κι αυτό είδα σε σας κι ήταν
χαρά μου που σας γνώρισα κι από κοντά με αφορμή
τη συνέντευξη!
ΙΔΙΟΥ , ΤΙ ΕΣΤΙ , ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ :
Είναι γεννημένος στο Αιγίνιο της Πιερίας το 1957 , παντρεμένος με την Χρυσούλα και πατέρας δύο παιδιών . Αντιπρύτανης και καθηγητής Ψυχολογίας της Ρωσικής Ακαδημίας Εκπαίδευσης και Έρευνας Noosfera , Πρύτανης στο παράρτημα της Ακαδημίας στην Ελλάδα , διδάκτωρ ψυχολογίας , ( PhD) , διπλωματούχος και μέλος της Προεδρικής Ομοσπονδίας Αεροδιαστημικής ναυτικής ακραίων συνθηκών και Περιβαλλοντικής ιατρικής της Ρωσίας , μέλος της Ανώτατης Διεθνούς Εξεταστικής Επιτροπής ερευνητής και συγγραφέας 26 βιβλίων στην Ελλάδα , την Πολωνία , τη Γερμανία ,τη Γαλλία , την Ιταλία , και τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής .
Το ερευνητικό του έργο , που αφορά τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και σώματος ξεκινά στα τέλη του 2000 . Ακρογωνιαίο λίθο του έργου και καρπό της πολυετούς έρευνας του αποτελεί η μοναδική ανακάλυψη του Μοντέλου των Τριών Ανθρώπινων Τύπων Πασχαλίδη , το Tri - Anthropo – Type Paschalidis Model , το οποίο βρίσκεται σε εφαρμογή μεταξύ άλλων στα επιστημονικά πεδία της Ιατρικής , της Εκπαίδευσης , του Αθλητισμού , της Ψυχολογίας , και της Διοίκησης Επιχειρήσεων . Η δραστηριότητα του περιλαμβάνει πολυάριθμα σεμινάρια και διαλέξεις με στόχο την ποιότητα της ζωής και την αύξηση του προσδόκιμου μέσου όρους .
1: 2010 :Βραβεύτηκε με το ΙΧ ( 9ο) Διεθνές Βραβείο
Giuseppe Sciacca ( Ponftificia Universita Urbaniana )
2: 2012: Βραβεύεται από τον Όμιλο για την UΝESCO , Τεχνών , Λόγου και Επιστημών Ελλάδος .
3: 2015 :Του απονέμεται Δίπλωμα στην Προεδρική Ομοσπονδία Αεροδυναμικής , Ναυτικής , ακραίων Συνθηκών και Περιβαλλοντικής Ιατρικής της Ρωσίας
4: 2015 : Μέλος της Προεδρικής Ομοσπονδίας Αεροδυναμικής , Ναυτικ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου