Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΝΑΣ-ΕΝΑΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΑΠΡΙΛΙΑΝΟΙ... ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ.. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΑΦΡΙΖΟΙΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΟΚΙΝΗΤΟΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ!..Ο ΠΑΤΤΑΚΟΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΖΕΙ!~

6a010910fbda19b6ef53072ff4d1b92f
Πέθανε ο αρχιβασανιστής του ΕΑΤ-ΕΣΑ 
Θ. Θεοφιλογιαννάκος!
Έφυγε από την ζωή ένας εκ των πιο σκληρών βασανιστών της Χούντας, διοικητής του περιβόητου ΕΑΤ-ΕΣΑ, Θεόδωρος Θεοφιλογιαννάκος. Ο Θεόδωρος Θεοφιλογιαννάκος, θεωρούταν ένας από τους πιο σκληρούς βασανιστές της Χούντας. Φέρεται μάλιστα να παρέμεινε αμετανόητος μέχρι το τέλος της ζωής του, που ήρθε το πρωί της Πέμπτης, έπειτα από πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο. Η τελευταία του δημόσια εμφάνιση, ήταν πριν λίγα χρόνια στην κηδεία του στρατηγού της χούντας Ντερτιλή.
Καταδικάστηκε για τα εγκλήματά του το 1975 και έμεινε στην φυλακή για λίγο λιγότερο από 18 χρόνια, καθώς αφέθηκε ελεύθερος τον Σεπτέμβριο του 1992.
Στην ιστορία έχει μείνει η απολογία του Θεοφιλογιαννάκου στις δίκες της Χούντας:
«Είμαι Λάκων, υιός διδασκάλου, έχω ανατροφή ελληνοχριστιανική και είχα την τιμή να συμμετάσχω ενεργώς στην επανάσταση της 21ης Απριλίου. Σαν Σπαρτιάτης είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος, γιατί το επάγγελμα που διάλεξα αρμόζει με τον τόπο της καταγωγής μου. Η Σπάρτη φιάχνει Λεωνίδες, Μαυρομιχάληδες, Δαβάκηδες! Από μικρός έμαθα να αγαπώ την πατρίδα μου και έζησα στα πρώτα χρόνια της ζωής μου έναν εμφύλιο πόλεμο. Στη Σπάρτη έμαθα ότι ένας είναι ο εχθρός, ο κομμουνισμός και οι συνοδοιπόροι του! Ο κομμουνιστής είναι ένα τομάρι που δεν σκέπτεται την πατρίδα. Ύστερα από επιτυχείς εξετάσεις μπήκα στη Σχολή Ικάρων και με έδιωξαν από κει, όχι λόγω ανικανότητος, όπως υποστήριξε στην κατάθεσή του ο Αναστάσιος Μήνης, αλλά επειδή ήμουν ακραιφνής εθνικόφρων. Επειδή αγαπούσα το επάγγελμα του αξιωματικού, κατατάχθηκα στη Σχολή Ευελπίδων. Εκεί έμαθα να σέβομαι τους ανωτέρους μου, να αναλαμβάνω πάντοτε τις ευθύνες μου και να μισώ τον κομμουνισμό!»
Χαρακτηριστικό είναι ακόμα το γεγονός, ότι στο βιβλίο του «Γεννημένος 17 Νοέμβρη», ο Δημήτρης Κουφοντίνας, αναφέρει ότι ο Θεόδωρος Θεοφιλογιαννάκος, ήταν ένας εκ των στόχων της οργάνωσης.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Ελευθερία, η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο στο Συκάκι Λακωνίας.
Πηγή: topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου