Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

ΕΝΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΘΕΜΑ... ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΒΟΓΓΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥΣ!

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ-ΣΗΜΕΡΑ: Ο ΠΟΝΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΧΙΚΟΣ ... ΜΗΝ ΣΚΙΑΖΕΣΤΕ... ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ:


ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΥΓΕΙΑ" ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ.Ή κατ΄ευθείαν ΚΛΙΚ στο>http://monidadias-news.blogspot.gr/p/blog-page_3083.html Στείλτε μας δικές σας απορίες ή και εμπειρίες


Από το Βιβλίο του μοναχού π.Αντωνίου


ΠΟΝΑΕΙ Η ΜΕΣΗ ΣΑΣ; ΤΗΣ...ΜΟΔΑΣ 

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ-διαβάστε και 

λάβετε τα μέτρα σας...

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΟΤΑΝΑ δίνουν λύση

Δεν το περίμενα ..εδώ κι 7 μέρες πονάει η μέση μου! Και δεν το περίμενα διότι έχω καταφέρει να ελέγχω τους πόνους με τα βοτανάκια μου... Αλλά αυτές τις μέρες πονάω... Επειδή είμαι πονηρούλης το φαινόμενο το αποδίδω... σε ψύξη. 

Τώρα με τις κάψες βάζω σε 18/ωρο βάση να λειτουργεί ένας σαραβαλιασμένος ανεμιστήρας... που εκτοξεύει κύματα υποτίθεται δροσιάς, μια ψευδαίσθηση δροσιάς  αφού, ως γνωστόν στην ουσία ανακατεύει τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος... Κι όμως ο πόνος στη μέση είναι φαινόμενο εποχής... εντελώς επίκαιρος λόγω επερχόμενης αλλαγής καιρού. Δεν το ήξερα.. Κι ω του θαύματος έλαβα πριν από λίγο το e-mail TOY φίλου μου γιατρού δρ. Γιατζίδη... που ασχολείται ακριβώς με το πόνο  στη μέση μου! Σύμπτωση όμως! Υπό άλλες συνθήκες θα το απέδιδα σε θεϊκή επέμβαση... υπάρχουν κι αυτές στη ζωή όλων μας, αρκεί να τις προσέχουμε.. Εδώ όμως διαφέρει το πράμα. Ο δρ. Γιατζίδης στο Ιατρικό του Ινστιτούτο, έχει οργανωμένες καταστάσεις για πλήθος παθήσεων επικαίρων ή μη, σχεδόν όλα τα έχει κωδικοποιημένα και επί καθημερινής βάσεως με ενημερώνει. Κι όσα κρίνω από αυτά τα δημοσιοποιώ.
Ο πόνος στην μέση είναι εποχικός τούτο το καιρό. Κι, ω του θαύματος πάλι, μου το επιβεβαίωσε-σήμερα- κι ένας άλλος 50/άρης, νέος κι όχι σαράβαλο, όπως εγώ.. Τρόπος του λέγειν ...έτσι; Υπάρχουν και 80/άρηδες... καλοστεκούμενοι... Γιατί δα νομίζετε ότι το σινάφι μου, οι ιερωμένοι διακρίνονται για τη μακροβιότητά τους;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου