Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Τώρα η Μανδάμ Ζωή... που έχει μονίμως τα ρούχα της ...πάει να ιδρύσει και κόμμα! ΩΣΑΝΑ ΕΝ ΤΟΙΣ ΥΨΙΣΤΟΙΣ!

ΞΗΛΩΣΑΝ" καρκινοπαθή γυναίκα και πολύτεκνο άνδρα "ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ" από την Βουλή

elas_lyste__blogspot

 Η επιστολή που έχουμε στα χέρια μας συγκλονίζει. Γυναίκα αξιωματικός της Αστυνομίας καρκινοπαθής, αλλά και πολύτεκνος πατέρας αξιωματικός της Αστυνομίας, ξηλώθηκαν πριν λίγες ημέρες με εντολή του Φρούραρχου της Βουλής και της Ζωής Κωνσταντοπούλου.
Διαβάστε πιο κάτω ολόκληρη την επιστολή με όλα τα γεγονότα, που πραγματικά, συγκλονίζει:


Το Φεβρουάριο του 2010 μετατέθηκα στην Υπηρεσία Ασφαλείας Βουλής των Ελλήνων απόλυτα υγιής. Tο Σεπτέμβριο του ιδίου έτους νόσησα από Ca (καρκίνο) δεξιού μαστού, οπότε και υποβλήθηκα σε ριζική μαστεκτομή-λεμφαδενικό καθαρισμό και χημειοθεραπευτική αγωγή. Μετά παρέλευση έτους περίπου με ομόφωνη γνώμη της Ανωτάτης Υγειονομικής Επιτροπής της ΕΛ.ΑΣ. κρίθηκα ανίκανη για Ενεργό Υπηρεσία ικανή όμως για Υπηρεσία Γραφείου, όπου και μετατάχθηκα με Απόφαση του κ. Αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. Ύστερα από σύμφωνη γνώμη του τότε κ. Φρουράρχου τοποθετήθηκα στην υπηρεσία, που μέχρι τότε υπηρετούσα, συνεχίζοντας ανεμπόδιστα ως αργά το μεσημέρι της Παρασκευής 29-05-2015 που, αν και είμαι τρίτη κατά σειρά ιεραρχικά αξιωματικός, κλήθηκα στο γραφείου του κ. Φρουράρχου για πρώτη φορά από της ανάληψης των καθηκόντων του, όχι για να ενημερωθεί ή να με διατάξει κάτι σχετικό με τα υπηρεσιακά μου καθήκοντα αλλά για να μου ανακοινώσει την επιθυμία της κυρίας Προέδρου του Ελληνικού Κοινοβουλίου να απομακρυνθώ, διότι σύμφωνα με τα λεγόμενά του η Υπηρεσία Ασφαλείας της Βουλής των Ελλήνων είναι μια ιδιόμορφη Υπηρεσία, άκρως ΜΑΧΙΜΗ και απαιτείται η στελέχωσή της με Αξιωματικούς ΜΑΧΙΜΟΥΣ ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ.
Για να διευκολυνθεί η κυρία Προέδρος να μετακινήσει Αξιωματικούς της ΔΙΚΗΣ της επιλογής, μου ζητήθηκε να υποβάλλω αυτοστιγμεί αίτηση αποδέσμευσης στον Προϊστάμενο του Γραφείου Εσ. Λειτουργιών (εν όψει της τριήμερης αργίας του Αγ. Πνεύματος) και να του γνωστοποιήσω άμεσα την υπηρεσία επιλογής μου. Στον αιφνιδιασμό μου το μόνο που μπόρεσα να αιτηθώ ήταν να δω την ίδια την κυρία Προέδρο, αίτημα που αρχικά αντέκρουσε σθεναρά, λέγοντας μου ότι ήταν ενήμερη για το πρόβλημα υγείας μου και ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ακριβώς επιθυμούσε την απομάκρυνσή μου, αφού σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ιδίου δε μπορούσα να προσφέρω υπηρεσίες σε μια τόσο απαιτητική Υπηρεσία και ή θέση μου ήταν απαραίτητη για την αντιμετώπιση των ιδιαζόντων προβλημάτων του Ελληνικού Κοινοβουλίου από άλλο ΜΑΧΙΜΟ Αξιωματικό.
Στην επιμονή μου στο συγκεκριμένο αίτημα για την ενημέρωση της όχι για το πρόβλημα μου αλλά περί της θέσης και των δικαιωμάτων μου, που απορρέουν από τα νομοθετικά κατοχυρωμένα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και αφορούν την οργανική θέση του Βαθμού μου, αφού ως αξιωματικός Υπηρεσίας Γραφείου δεν καταλαμβάνω οργανική θέση και δεν ασκώ διοίκηση, ώστε να παρακωλύω την οποιαδήποτε μετακίνηση άλλου ομοιόβαθμου μου ή να παρεμποδίζω την εξέλιξη των λοιπών Αξιωματικών της υπηρεσίας μου και την άσκηση της διοίκησής της ακόμα και από νεότερο μου ή κατώτερο μου αξιωματικό, (άρθρο 10 παρ. 4 του Π.Δ. 24/97 Φ.Ε.Κ. Α 29), απέκλεισε το αίτημα αυτό, εμμένοντας στις θέσεις του. Παρότι του επισήμανα πως έτσι ουδόλως εξυπηρετείται το υπηρεσιακό συμφέρον, διότι φεύγοντας η συγκεκριμένη θέση δεν κενώνεται αλλά ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ, ήταν αποφασιστικός, αμετάπειστος, και απαίτησε άμεσες κινήσεις.
Δεδομένου ότι αδυνατούσα να σκεφτώ, να επιλέξω και να αποφασίσω, λόγω αιφνιδιασμού, μου πρότεινε δύο Υπηρεσίες να επιλέξω και τηλεφώνησε μάλιστα παρουσία μου στον Υπασπιστή του κ. Αρχηγού για να μεριμνήσει για την μετακίνησή μου στην πρώτη του πρόταση. Απομακρυνόμενη από το Γραφείο του και μετά την παρέλευση μισαώρου περίπου, επανήλθα αναφέροντάς του, ότι δε θα υποβάλω αίτηση αποδέσμευσης προ της συνάντησής μου με την κ. Προέδρο, στο Γραφείο της οποίας είχα ήδη απευθυνθεί αναφέροντας το περιστατικό και υποβάλλοντας το αίτημά μου στην κ. ΓΕΩΡΓΙΖΑ.
Την 9-6-2015 πληροφορήθηκα ότι συνεδρίασε τον Συμβούλιο Μεταθέσεων για να διατάξει την μετάθεσή μου από τη Βουλή των Ελλήνων καθώς και του επίσης Υπηρεσίας Γραφείου και πολυτέκνου (πατέρα (4)τεσσάρων παιδιών) Αστυν. Β΄ ΒΛΑΧΟΥ Αλβέρτου, αλλά διακόπηκε η συνεδρίαση λόγω της διφωνίας, κάποιων εκ των συμμετεχόντων μελών, να ψηφίσουν μετακινήσεις που αφορούν άτομα με αναπηρία και με οικογενειακά και άλλα προβλήματα (μονογονεϊκή οικογένεια, θάνατοι και των δυο γονέων από Ca - πολύτεκνη οικογένεια και άλλα προβλήματα επιπρόσθετα αυτών της υγείας, αντίστοιχα). Ευθύς απευθύνθηκα στον κ. Φρούραρχο, ο οποίος απουσίαζε και κατόπιν στο Γραφείο της κ. Προέδρου αναφέροντας και πάλι τις εξελίξεις στην κ. ΓΕΩΡΓΙΖΑ και υποβάλλοντας αυτή τη φορά έγγραφο αίτημα ακρόασης από την ίδια, με μέριμνα του κ. Φρούραρχου.
Μετά την πάροδο λίγων ημερών κλήθηκα μέσω του Υπασπιστή του κ. Φρούραρχου να του προσκομίσω τον ΙΑΤΡΙΚΟ ΜΟΥ…. ΦΑΚΕΛΟ !!!!! Την επομένη παρουσιάστηκα ενώπιόν του χωρίς αυτόν, αφού τα στοιχεία του είναι ΑΠΟΡΡΗΤΑ για άλλους εκτός των Υγειονομικών Υπηρεσιών, πλην αυτών που προβλέπεται και ήδη υπάρχουν στο αρχείο της Υπηρεσίας. Μου διευκρίνισε πως δεν εννοούσε τον φάκελο αλλά τον προσηρτημένο στην απόφαση της Ανωτάτης Υγειονομικής Επιτροπής της ΕΛ.ΑΣ. πίνακα, όπου αναφέρονται τα καθήκοντα που επιτρέπεται να εκτελώ και κάλεσε την Ανθ/μο ΡΙΖΟΥ Θωμαή να τον φέρει από το αρχείο. Αφού τον μελέτησε παρουσία της προαναφερόμενης αστυνομικού, μου γνωστοποίησέ πως ΔΕΝ θα μετατεθώ αλλά θα παρέχω τις υπηρεσίες, στο Γρ. Εσωτ. Λειτουργιών. Σημειωτέον ότι υπάρχουν αρκετές θέσεις γραφειακής ενασχόλησης, για τη γραμματειακή υποστήριξη μιας τόσο πολυπληθούς Υπηρεσίας, που καλύπτονται από... μάχιμους αστυνομικούς!!!. Και γι΄αυτή την εξέλιξη ενημερώθηκε το Γρ. κ. Προέδρου (κ. ΓΕΩΡΓΙΖΑ). Λίγες ημέρες μετά κλήθηκα στο γραφείο του Αστυν. Α΄ ΚΑΝΝΕΛΛΟΥ Ιωάννη, ο οποίος μου ανακοινώθηκε την απόφασή του κ. Φρουράρχου να ασχοληθώ με τη διαχείριση του κυλικείου της Υπηρεσίας.
Όμως την 21-7-2015 διατάχθηκε η μετάθεσή μου, καθώς και του άλλου συναδέλφου Υπηρεσίας Γραφείου και μάλιστα όχι για τις υπηρεσίες που αρχικά μας είχαν προταθεί από τον κ. Φρούραρχο, αλλά για τη Διεύθυνση Αστυνομίας Αθηνών/Επιτελείο και Δ/νση Βορειοανατολικής Αττικής αντίστοιχα. Ευθύς αμέσως αναζήτησα τον κ. Φρούραρχο, τόσο στο γραφείο του όσο και στο προσωπικό του τηλέφωνο. Αφού δεν επιτεύχθηκε η ανεύρεση του, απευθύνθηκα στον υπασπιστή του και του ζήτησα να τον ενημερώσει καθώς και να του αναφέρει το λόγο της αναζήτησής του, χωρίς όμως θετικό αποτέλεσμα. Ενημερώθηκε σχετικά και πάλι το Γρ. της κ. Προέδρου (κ. ΓΕΩΡΓΙΖΑ ή κ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ), επαναλαμβάνοντας εκ νέου το αίτημα μου να με δεχτεί η ίδια.
Την 28-7-2015, βασιζόμενη στα λεγόμενα του κ. Φρουράρχου υποβάλλω αίτηση ακύρωσης της διαταχθείσας μετάθεσής μου και συνάμα ενημερώνω και πάλι το Γρ. της κ. Προέδρου (κ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Ελευθέρια). Αργά το μεσημέρι της 03-08-2015 συνάντησα επιτέλους τον κ. Φρούραρχο στο γραφείο του και του ανέφερα ότι προέβηκα στην υποβολή αίτησης μόνο ακύρωσης, βασιζόμενη στα μέχρι τότε λεγόμενα και στις υποδείξεις του. Αποποιήθηκε οποιαδήποτε πρωτοβουλία του για τη μετάθεση μου και ισχυρίστηκε ότι η ευθύνη ακύρωσης αυτής ανήκει αποκλειστικά και ολοκληρωτικά στην κ. Προέδρο, την οποία θα ενημέρωνε προσωπικά και κατόπιν θα με ενημέρωνε σχετικά με την απόφασή της. Επειδή μέχρι την 10-08-2015 δεν είχα καμία απολύτως ενημέρωση ενόχλησα και πάλι το Γρ. της Κ. Προέδρου (κ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Ελευθέρια και ΠΑΠΑÏΩΑΝΝΟΥ Σταύρο) και υπέβαλα στη συνέχεια αίτηση τροποποίησης.
Την 19-8-2015 πληροφορούμενη τη σύγκλιση του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου Μεταθέσεων την 20-5-2015, επικοινώνησα εκ νέου τηλεφωνικά με το Γρ. της κ. Προέδρου και ενημέρωσα και πάλι (ΠΑΠΑÏΩΑΝΝΟΥ Σταύρο).


MΠΑΛΑΜΠΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΒΛΑΧΟΣ ΑΛΒΕΡΤΟΣ


ΣΧΟΛΙΟ: Είναι άξιο απορίας και σχήμα οξύμωρο η Υπηρεσία Ασφάλειας Βουλής των Ελλήνων, κατ’ εντολή της κυρίας Προέδρου, να προσκαλεί αστυνομικούς πολύτεκνους μέχρι το βαθμό του Ανθυπαστυνόμου, που επιθυμούν να υπηρετήσουν σ΄αυτήν, να προσέλθουν για συνέντευξη και η ίδια να διώχνει πολύτεκνο πατέρα τεσσάρων παιδιών που υπηρετεί ήδη σε αυτή μόνο και μόνο γιατί είναι αξιωματικός και μάλιστα υπηρεσίας γραφείου.
Αναρωτιέμαι αν, το Ελληνικό Κοινοβούλιο που θεσπίζει νόμους για την προστασία των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, αντιμετωπίζει τα άτομα με αναπηρία ως όνειδος και μίασμα, στιγματίζοντάς τα αποκλειστικά και μόνο γιατί είχαν την ατυχία να νοσήσουν από δυσίατες ή ανίατες νόσους, γιατί και ποιες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. να θέλουν τα άτομα αυτά, όταν τα αποπέμπει η ίδια η Βουλή των Ελλήνων; Τέτοιες συμπεριφορές στυγνές, απάνθρωπες και ρατσιστικές, περιθωριοποιούν και πλήττουν τα πάσχοντα άτομα, καταρρακώνοντάς τα ψυχολογικά και εξαναγκάζοντάς τα σε παραίτηση, στερώντας τους όχι μόνο την επιθυμία αλλά κυρίως το δικαίωμα της αξιοπρεπούς ζωής που προασπίζεται κάθε... ευνομούμενο κράτος!
Πού βρίσκεται το κοινωνικό κράτος, πού είναι το κράτος δικαίου;
Πηγή ➤ tromaktiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου