Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

ΚΑΙ ΜΑς ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΘΗΣ Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΣΑΡΟΛΕΣ...που ενώ πένεται (;) γαργαλίζει τις δικές μας ορέξεις!


8799

ΣΑΛΟΣ με γνωστή Ελληνίδα παρουσιάστρια! “Ζω σε ένα καλύβι, χωρίς ρεύμα, με τον κατά 13 χρόνια μικρότερο σύντροφό μου!” (ΦΩΤΟ)

Σε μία καλύβα μένει τον τελευταίο καιρό η Ελένη Ψυχούλη μαζί με τον σύντροφό της,στο Βόλο, όπως είπε η ίδια στην Χριστίνα Πολίτη.

Η μαγείρισσα, που σε λίγο καιρό θα ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας με τον νέο της αγαπημένο είπε: «Για Μαρόκο έλεγα ότι θα έφευγα, αλλά τελικά με κέρδισε ο Βόλος. Ο γιος μου μένει εδώ, αλλά σε άλλο σπίτι», δήλωσε η παρουσιάστρια της εκπομπής «Σεφ στον αέρα».

Για το νέο της έρωτα, τόνισε: «Έφαγα τρελή «μετωπική», εκεί που δεν το περίμενα. Στα 10 λεπτά ήξερα ότι είναι ο άνθρωπος της ζωής μου. Για να μπορέσει να επιβιώσει μια σχέση, πρέπει να υπάρχει ένα κοινό κοινωνικό background» ενώ παράλληλα αποκάλυψε: «O Κώστας μπορεί να είναι 13 χρόνια μικρότερός μου αλλά δεν κατάλαβα ποτέ τη διαφορά ηλικίας και σε τι έγκειται. Κάποιες φορές νιώθω ότι είναι ο πατέρας μου».
Τέλος, για το γάμο της, είπε: «Θα γίνει στην παραλία και το νυφικό θα είναι αυτό που ονειρεύομαι, φτιαγμένο από πλαστικές σακούλες super market!», προσθέτοντας: «Ζω μια νέα εμπειρία, που λέγεται καλύβι. Μένουμε στη μέση του βουνού σε ένα καλύβι το οποίο είναι 20 τετραγωνικά, χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα. Ζω την απόλυτη ευτυχία!»...Βασικά το ρεπορτάζ είναι χαιρέτα μας τον πλάτανο... Τι ψυχούλα μωρέ θα παραδώσετε εσείς τα σαϊνια του Μακελειού; Η Ψυχούλη δεν πένεται... αλλά ...τσουτσουνοπαικτεί!

507

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου