Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

ΜΑΛΙΣΤΑ ...ΤΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΉΜΩΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΤΣΟΥΤΣΟΥΝΟΠΑΙΚΤΗ.. ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΣΟΝΑ.. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ... -ΘΑ ΤΑ ΒΑΨΟΥΜΕ ΜΑΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΒΑ..

Παραιτήθηκε ο Σακελλαρίδης - «Ανεύθυνη συμπεριφορά» σχολιάζει η κυβέρνηση


Παραιτήθηκε πριν από λίγο ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γαβριήλ Σακελλαρίδης, με τον ίδιο να το ανακοινώνει και επίσημα με επιστολή του. ( ΠΡΟΒΛΕΨΑΜΕ... Μέχρι τον Μάρτιο ..Κυβέρνηση Τσίπρα δεν θα υπάρχει...) Είναι προγραμματισμένη από τα διεθνη σιωνιστικά κέντρα να τερματίσει, αφού προηγουμένως έχει υπογράψει ΟΛΑ τα ζητούμενα για την ΘΑΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
Σε τηλεφωνική του συνομιλία με τον πρωθυπουργό, ο κ. Σακελλαρίδης είχε γνωστοποιήσει πως δεν προτίθεται να παραστεί στη ψηφοφορία για τη νέα δέσμη μέτρων, γεγονός που έκανε τον Αλέξη Τσίπρα να ζητήσει την παραίτησή του.
Η Όλγα Γεροβασίλη -μιλώντας στο koutipandoras.gr- εξέφρασε την άποψη της κυβέρνησης για το ζήτημα, κάνοντας λόγο για ανεύθυνη και ασυνεπής στάση από τον Γαβριήλ Σακελλαρίδη, αφού ο πρώην πλέον βουλευτής γνώριζε όταν έβαλε υποψηφιότητα στις τελευταίες εκλογές πως θα κληθεί να ψηφίσει τα συγκεκριμένα μέτρα.
Η επιστολή του Γαβριήλ Σακελλαρίδη:
Παραιτούμαι Πριν από λίγο γνωστοποίησα στον Πρόεδρο της Βουλής με επιστολή την παραίτησή μου από το βουλευτικό αξίωμα και αφού προηγουμένως είχα ενημερώσει τον Πρόεδρο και την Γραμματέα της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο λόγος για αυτή μου την κίνηση είναι ότι αδυνατώ να συμβάλω στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής. Η επιλογή της παραίτησης αλλά και της απόσυρσης από την κεντρική πολιτική σκηνή αποτελούν για εμένα μονόδρομο.
Θέλω να ευχαριστήσω τους πολίτες της Α’ Αθήνας για την εκλογή μου τον Γενάρη. Όσες και όσους συνεργαστήκαμε από τότε μέχρι και σήμερα. Θέλω όμως να ευχαριστήσω και τον Πρωθυπουργό για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αναθέτοντας μου μία κρίσιμη κυβερνητική θέση, αλλά και για την κατανόηση του στη μετέπειτα αποστασιοποίησή μου.
Προφανώς και αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν από τη δεκάμηνη κοινοβουλευτική μου θητεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου