Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΚΛΕΦΤΡΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ

Αγνοήστε τις οφειλές σας στην eurobank.Δεν μπορεί να σας κάνει τίποτα.

http://www.katohika.gr/


Σύμφωνα με το αρ.πρω.1744/22-07-2013 έγγραφο της Τράπεζας της Ελλάδος, η Eurobank ανήκει πλέον από την 30-04-2013 κατά κυριότητα στο Ταμείο Χρημ/κής Σταθερότητας (ΤΧΣ).
Συνεπώς, η Eurobank δεν μπορεί να παραστεί στα δικαστήρια με την παλαιά Νομική της Μορφή ως «Εurobank AΕ», αλλά μόνο το ΤΧΣ, ως o νέος πλέον ιδιοκτήτης.

Αυτό σημαίνει ότι σε δίκες για κατασχέσεις, πλειστηριασμούς κλπ. η παρουσία της Eurobank είναι άκυρη λόγω «έλλειψης ενεργητικής νομιμοποίησης» ως αποτέλεσμα «έλλειψης εννόμου συμφέροντος», διότι πλέον ο ζημιωθείς είναι το ΤΧΣ (υπό προϋποθέσεις).
Συναφώς, μια ένσταση έλλειψης νομίμου πληρεξουσιότητας κατά του δικηγόρου της Eurobank, τον αποβάλλει από την δίκη! (*)
Περαιτέρω: Ο νέος αγοραστής της Eurobank, διαδικασία που θα χρειαστεί πλέον των δύο ετών, θα την αγοράσει ΧΩΡΙΣ τα ληξιπρόθεσμα κόκκινα δάνεια, αφού σπάσει πρώτα σε καλή και κακή τράπεζα, όπως έγινε κα με την ΑΤΕ, Proton, Ταχ. Ταμ/ριο, Millennium κλπ. Συνεπώς, τα μικρομεσαία ληξιπρόθεσμα δάνεια θα σβηστούν από τις ίδιες τις τράπεζες.
ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ και ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ… δεν μπορούν να σας κάνουν τίποτα, αρκεί να βρείτε δικηγόρους με παντελόνια που να προβάλλουν τις παραπάνω απλές ενστάσεις κι επιχειρήματα.
Ή, καλύτερα, καλέστε εμένα για μάρτυρα. Δεν θέλω τίποτα… ούτε ψήφο!!...η καριέρα μου τελείωσε, πριν αρχίσει… είμαστε όμως συμπολεμιστές στα ίδια χαρακώματα και ο θάνατος του διπλανού μου είναι και δικός μου.
(*) έτσι ακριβώς έγινε σε μια δίκη την 03-07-2013 με την Millennium, στην οποία παρέστην ως μάρτυρας! και την δημοσίευσα στον Στοχασμό-Πολιτική

Δημ.Αντωνίου

Λέει…αναγνώστης μας: ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΣΠΕΙΡΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ EUROBANK..
Mονομερώς 

Συμπληρωματικά κι επικουρικα στα πιο πάνω προσθέτουμε και τα εξής:
--“ Εχω καταγγείλει την EURΟΒΑΝΚ, για σειρα εγκληματικών πράξεων και η Εισαγγελια Αρειου Πάγου διέταξε τα δέοντα…. Έγιναν ανακρίσεις κ.λ.π. Προσδιορισμό δίκης εδώ και πεντε χρόνια..δεν έχω δει ακόμη..Πιθανον να έχει προσδιριστεί , αλλά επειδή άλλαξα κατοικία , δεν έχω γνώση…
Εχω γνώση όμως πως η Τράπεζα του Λάτση, στράφηκε εναντίον μου δικαστικά για 9.000 ευρώ που τις οφείλω……Mη αμφισβητούμενο το χρέος . Ιδία βουλήσει τους ειδοποίησα ότι …”σταματώ τη συνεργασία με την Τράπεζα σας ,-δεν σας πληρώνω τίποτε- αν δεν διερευνήσετε τα εγκλήματα των συνεργατών υπαλλήλων σας, θύμα των οποίων είμαι, σχετικά με τις πιστωτικές κάρτες σας…Αντί άλλου προέκρινε να εξασφαλίσει εισαγγελική εντολή περί πληωμής της οφειλής μου… και με μονστράρουνε και στον Τειρεσία!
Το θέμα είναι πως τα εγκλήματα των Τραπεζών …θα ρυθμιστούν… Κι αν ο πολίτης επίσημα καταγγέλλει κάτι, μπορεί σε βάθος χρόνου θα έχει δικαίωση…
Όχι δεν θα έχει … Οι μαφιόζοι (όπως ΟΛΕΣ οι Τράπεζες) έχουν δικούς τους κανόνες .Προκάλεσα την μαφιόζικη τραπεζική αλήτεια, την έχω στο χέρι… κι αν θαρρεί πως μπορεί να πάρει τα 9.000 ευρώ…που όντως της χρωστάω… εγώ είμαι εδώ! ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΑΝ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ…για τις σπείρες που δρούν μέσα στα μαγαζιά της …

Μήνυμα:.Σακατέψε το Τραπεζικό σύστημα! Η συμφορά
του έθνους μας ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ!…
Το τι λένε τα μαλάκια της πολιτικής μικράν αξία έχει!

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΠΡΑΤΣΕΛΑΣ εξ Ωρωπου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου