Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013


ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ:το φιλαρακι ...του αλήστου μνήμης βρέφους... Λαλιώτη!


ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ...ΚΟΥΚΟΥ ΤΟΥ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ! "ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕΞ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ"! (ΒΙΝΤΕΟ)


Kostopoulos

Άλλος έχει πηδήξει την μισή Αθήνα (βλέπε Τατσόπουλος) κι άλλος δεν πηδάει καθόλου (βλέπε Κωστόπουλος)! 
Ο Μάρκος Σεφερλής πήρε τη θέση του παρουσιαστή και ο Πέτρος Κωστόπουλος απάντησε στις ερωτήσεις του.
"Ξεκίνησα τη σεξουαλική μου ζωή στα 15 και 3/4. Την πρώτη φορά μου πήρε γύρω στο ενάμιση με δύο λεπτά. Είχα τελειώσει πριν ξεκινήσω. Έκανα πολύ προπόνηση μόνος μου σπίτι" είπε χαρακτηριστικά ο Πέτρος Κωστόπουλος.
"Δεν κάνω σεξ λόγω συνθηκών. Εδώ και ένα χρόνο δύο, δεν κάνει κούκου". "Έχω κάνει one night stand". "Μου την έχει πέσει παπάς σε λεωφορείο" ήταν ορισμένες από τις απαντήσεις που έδωσε ο παρουσιαστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου