Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ


Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ..ΝΤΙΝΤΙΔΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΠΑΡΤΥ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ATHENS PRIDE.. (Είναι εμετικό δυο άνδρες να κρατιούνται από το χεράκι!) 


Καλεσμένος στο Πρωινό του, ΛΙΑΓΚΑ το μεσημέρι της Παρασκευής, ο Νότης Σφακιανάκης κατάφερε για ακόμα μια φορά να προκαλέσει εντυπώσεις και ποικίλα σχόλια με τις δηλώσεις του.

«Ναι, είμαι απόλυτος. Μόνο, όμως, αν πιστεύω κάτι. Και για να το πιστεύω, πάει να πει πως έχει πως έχει προκύψει μέσα από έρευνα, από γνώση και είμαι απολύτως βέβαιος ότι είναι έτσι. Μόνο τότε λέω πως πιστεύω κάτι», είπε ο τραγουδιστής μιλώντας στο Γιώργο Λιάγκα σχετικά με τις δηλώσεις του, που συνήθως... προκαλούν!

Αναφερόμενος στην οικογένειά του, ο Νότης δήλωσε: «Τα παιδιά μου τα έχω μεγαλώσει φυσιολογικά. Σαν να είμαι ένας κανονικός πατέρας – γιατί όλοι οι άλλοι σε βλέπουν σαν τον διάσημο, τον επώνυμο... Από αυτά που ακούν βγάζουν συμπεράσματα. Δεν τα έχω βάλει κάτω να τους πω τις θεωρίες μου. Τα συμβουλεύω μέσα από τις κουβέντες που γίνονται» και συνέχισε: «Δεν μου ανοίγονται ιδιαίτερα, γιατί είμαι ο πατέρας τους. Είμαι ο πατέρας τους, όχι ο φίλος τους. Το ίδιο και η μητέρα τους, δεν είναι η φίλη τους. Τα παιδιά είναι συνεσταλμένα. Ούτε πήραν ποτέ στα χέρια τους πολλά χρήματα, ούτε έχουν υπερβολικές απαιτήσεις. Όταν θελήσουν κάτι, βέβαια, μας το λένε».

Αναφερόμενος στη σχέση του με τη γυναίκα του με την οποία είναι παντρεμένος εδώ και 29 χρόνια, είπε: «Είμαι 29 χρόνια με τη γυναίκα μου. Είναι δύσκολο για εκείνη. Πάντα είχαμε καλή σχέση. Ενδεχομένως να οφείλεται στο ότι είναι ξένη, αλλά κατά βάση είναι καλός άνθρωπος. Όταν συμβιώνεις με έναν άνθρωπο, που έχει κουσούρια όπως όλοι μας, αντιλαμβάνεσαι πότε να κάνεις “πίσω”, γιατί ο άλλος είναι πιεσμένος από το οτιδήποτε. Αν με στριμώξει και με πιέσει, θα εκραγεί το πράγμα».

Ασχολίαστο δεν πέρασε και το επεισόδιο ανάμεσα στη Λιάνα Κανέλλη και τον Ηλία Κασιδιάρη για το οποίο ο παρουσιαστής του Πρωινό μου του ζήτησε τη γνώμη του: «Είναι λάθος όλο. Και η γυναίκα δεν θα έπρεπε να συμπεριφερθεί με τον τρόπο που συμπεριφέρθηκε και ο άντρας δεν έπρεπε να αφήσει να γίνουν τα πράγματα έτσι. Όμως, οι άνθρωποι καμιά φορά, εν βρασμώ ψυχής, κάνουν πράξεις ακραίες. Έχουν γίνει σκοτωμοί για τέτοιο. Ένα παιδί σκότωσε τη μητέρα του, επειδή του είπε να κλείσει την τηλεόραση. Όταν αρχίσει και βράζει η ψυχή σου, είναι ανεξέλεγκτο».

Τέλος, ο λαϊκός τραγουδιστής δεν παρέλειψε να εκφράσει και τη γνώμη του για το γάμο ομοφυλόφιλων ζευγαριών, για το οποίο έχει γίνει αρκετός λόγος τους τελευταίους μήνες: «Όταν δυο άνθρωποι, ανεξαρτήτου φύλου, θέλουν να πάνε σε έναν δικηγόρο να κάνουν μια συμφωνία, είναι δικαίωμά τους. Εγώ δεν θα επέμβω στη σεξουαλική ζωή του άλλου, από τη στιγμή, βέβαια, που δεν με προσβάλει δημόσια.

Δηλαδή το να περπατούν δυο άντρες χέρι – χέρι είναι ακαλαίσθητο. Είχα πάθει πραγματικά σοκ, φεύγοντας από το κέντρο της Αθήνας στην οδό Πειραιώς, όταν σε ένα φανάρι είδα ανάμεσα σε κάτι πιτσιρικάδες δυο αγοράκια να κρατιούνται χέρι – χέρι. Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση – αντιαισθητικό, εμετικό μου φάνηκε. Είναι άσχημο! Η φύση το έχει ορίσει διαφορετικά. Το να πας, λοιπόν, σε έναν δικηγόρο είναι δικαίωμά σου, αλλά να πας στον δήμαρχο ή στην εκκλησία να σε ευλογήσει, στέκει;», προσθέτοντας ότι: «Όταν σου συμβεί στο παιδί σου ή σε ένα γνωστό σου, τι μπορείς να κάνεις; Στεναχωριέσαι!».

Ενώ για το θέμα της υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια, είπε: «Είμαι κάθετα αντίθετος στην υιοθεσία παιδιού από ομοφυλόφιλους. Τι θα λέει; Μαμά και μπαμπά δύο άντρες; Επίσης, δυο άντρες μπορούν να προσφέρουν τα σωστά πρότυπα; Θα διαιωνίζεται το πρότυπο του πούστη; Μη γίνεσαι φασίστας εσύ για να μας επιβάλλεις το αφύσικο ως φυσικό. Και αυτό οι ομοφυλόφιλοι προκαλούν πάνω σε αυτό. Θέλουν να επιβληθούν έναντι των άλλων!».

Εντύπωση βέβαια, προκαλεί το γεγονός ότι οι δηλώσεις Σφακιανάκη έρχονται, ενώ στην Αθήνα διεξάγεται το 9ο Athens Pride.
elas-lyste.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου