Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ... ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ

ΔΕΝ...ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! 
                                                

Ο βετεράνος θυελλώδης ρεπόρτερ  

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ,ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΚΑΤΩ. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΑΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΤΗ ΝΙΟΤΗ ΤΟΥ ΤΩΝ …80 ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ! ΧΑΡΑΣ ΣΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΤΟΥ…Πρωτοπόρος σε πάμπολλα δημοσιογραφικά..ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ  ΤΟΥ  ΚΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ:


ΟΙ ΤΡΑΧΑΝΑΔΕΣ  ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ... ΚΡΙΜΑ!

*** Είμαι ο μόνος ίσως, που δεν πρόβλεψα την αστειότατη ...άλωση του ελληνικού τηλεοπτικού πεδίου όπως το ξέραμε ίσαμε σήμερα. ΄Οπως  με πληροφόρησε πριν από λίγες στιγμές ο γνωστος ΤΗΛΕΑΝΘΡΩΠΟΣ και συνεργάτης μου επι δεκαετίες,  Χρήστος Παντελίδης...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ  ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΣΤΟ σκατένιο τηλεθέαμά μας! Αυτό ας το βλέπει ο νέος άσχετος Παππάς... που έκανε όλη αυτή την ανακατοσούρα. .. και μάλιστα με περίσσιο ΛΟΦΙΟ στο λόγο του!
Ειλικρινά διασκεδάζω....
Μου λέει Ο Χρ. Παντελίδης: ..πως τα βρήκαν ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ- ΚΑΛΟΓΡΊΤΣΑΣ ΚΑΙ  και ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ -ΣΤΑΡ! 
Ε,καί; Παρά το ότι περιγελούσα και συνεχίζω -τα καμώματα ΤΣΙΠΡΑ-ΠΑΠΠΑ... με τις μαλακοειδείς ιδέες τους...παρέμεινα σταθερός στην άποψη ΠΩΣ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ...που έχει βαθειές ΡΙΖΕΣ ...δεν ανατρέπεται... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΊ... με αποφάσεις χαζοβιόληδων αριστερών...
ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ...ΟΡΧΕΙΣ... Οι δικοί μας κυβερνώντες απέδειξαν έως στιγμής πως είναι μαθητούδια του δημοτικού...Τι δημοτικού; ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟΥ ΕΙΝΑΙ!!
Αυτά και θα επανέλθω επ΄αυτού... ΛΙΑΝ ΣΥΝΤΟΜΩΣ.
Έτσι για να επιβεβαιωθώ ...για μια ακόμη φορά στις εκτιμήσεις μου! ΄Ετσι από Βίτσιο Ρε φιλαράκια μου!

Και μα τι πίστη: Δεν έχω μεταδεί τέτοια πιο αστεία Κυβέρνηση! ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ!!!και επικίνδυνων...
Και επειδή τους στήριξα στην αρχή...με την αγαθότητα κι ελπιδοφόρο τιμιότητα, που λέω ότι με διακρίνει... ΄Ομως δεν τους ξέρω αυτούς τους αριστερούς-ΑΦΡΟΝΕΣ-  τραχανάδες... ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ... 

ΑΠ,ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου