Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

ΘΡΙΛΛΕΡ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΚΟΠΈΛΛΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ

ΘΡΙΛΕΡ με την εξαφάνιση της όμορφης φοιτήτριας της ΑΣΟΕΕ! ΔΕΙΤΕ τι λέει ο πατέρας της… (ΦΩΤΟ)

foititria
«Μαμά είμαι καλά εδώ που είμαι, μη στεναχωριέστε, καληνύχτα», τα τελευταία της λόγια σύμφωνα με τον πατέρα της.
Στις 27 Αυγούστου η φοιτήτρια της ΑΣΟΕΕ Μαρία Νέστορα, εξαφανίστηκε από το σπίτι της στη Νέα Σμύρνη και μέχρι σήμερα οι γονείς της δεν έχουν κανένα νέο της. Σύμφωνα με τη μητέρα της, η οποία ήταν και η τελευταία που την είδε, το διάστημα λίγο πριν χαθούν τα ίχνη της, υπήρχαν
αλλαγές στη συμπεριφορά της. Παραμελούσε την εμφάνισή της, φαινόταν φοβισμένη και κλεισμένη στον εαυτό της. Η 27χρονη είχε πει τότε στη μητέρα της πως πίστευε πως την παρακολουθούσαν χάκερ στο ίντερνετ. Την ημέρα που εξαφανίστηκε η κοπέλα μίλησε τηλεφωνικά με τη μητέρα της και σύμφωνα με τον πατέρα της που μίλησε στο protothema.gr της είπε χαρακτηριστικά: «Μαμά είμαι καλά εδώ που είμαι, μη στεναχωριέστε, καληνύχτα».
Ο πατέρας, της 27χρονης φοιτήτριας, Νίκος Νέστορας,δήλωσε ότι θα κάνει ότι μπορεί για να βρει την κόρη του και εξέφρασε το παράπονο πως δεν προχωράνε γρήγορα οι έρευνες των αρχών.
foititria1
«Λόγω της οικονομικής κρίσης εγώ και η σύζυγος μου έχουμε βρει δουλειά στην Ουκρανία, τόπο καταγωγής της συζύγου μου. Μαζί μας είχαμε πάρει και τον 25χρονο γιο μας για δουλειά επίσης. Η κόρη μας η Μαρία, έμενε μόνιμα στο σπίτι μας στην Αθήνα γιατί σπούδαζε στην ΑΣΟΕΕ. Είχαμε συχνά τηλεφωνική επικοινωνία με την κόρη μας», λέει χαρακτηριστικά και συνεχίζει:
«Τον Αύγουστο η μητέρα της ανησύχησε γιατί κατάλαβε από το τηλέφωνο ότι είχε αλλάξει η συμπεριφορά της. Η σύζυγος μου πήρε το πρώτο αεροπλάνο για να δει από κοντά τη Μαρία. Είδε την εμφάνιση της παραμελημένη και η κόρη μας ήταν φοβισμένη και κλεισμένη στον εαυτό της. Τη ρώτησε τι της συνέβη και η Μαρία της είπε »μαμά φοβάμαι ότι κάποιοι χάκερς με παρακολουθούν και δέχομαι απειλητικά μηνύματα». Έτσι η κόρη μου αναγκάστηκε να απενεργοποιήσει την προσωπική της σελίδα στο Facebook. Η σύζυγός μου προσπάθησε να μάθει περισσότερα από τη Μαρία, αλλά δεν τα κατάφερε.Γι αυτό το λόγο αποφάσισε να μείνει κοντά της στην Αθήνα». Λέει ο πατέρας της Μαρίας στο protothema.gr και περιγράφει τι συνέβη την ημέρα που εξαφανίστηκε
«Στις 27 Αυγούστου πήγε η σύζυγός μου στο super market και όταν επέστρεψε στο σπίτι η Μαρία είχε φύγει. Ανησύχησε η γυναίκα μου αλλά πίστευε ότι θα επιστρέψει. Είδε ότι αργούσε και το βράδυ την πήρε τηλέφωνο στο κινητό της. Η Μαρία της απάντησε «μαμά είμαι καλά εδώ που είμαι, μη στεναχωριέστε καληνύχτα»».( ΜΑΚΕΛΕΙΟ)http://www.makeleio.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου