Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ... ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ-ΣΦΥΡΟΚΟΠΗΜΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ "ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΑ" ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ         ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ" ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!

Πολύ θόρυβο προκάλεσε η ανάρτησή μας "Οι πραγματικοί λόγοι για τους οποίους ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου δεν δεν θέλει τα προσφυγόπουλα στο σχολείο του"!  Δείτε το σχόλιο σε βάρος της Μαρίας και την ανταπάντηση που δίνει η ίδια:
ΘΑ ΘΥΜΩΣΟΥΜΕ ΡΕ....ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ...ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ  Διαβάστε το μπας και ξεστραβωθείτε ΤΣΟΓΛΑΝΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ! 

"Η αναγνώστριά σας Μαρία δεν γνωρίζει ότι : οι άνθρωποι αυτοί οι οποίοι είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ και όχι ζώα οπως τείνει να τους παρουσιάσει με απαξιωτικούς...
χαρακτηρισμούς προέρχονται από μια περιοχή που σπαράζεται από εμφύλιο πόλεμο. Αν δει κανείς φωτογραφίες πριν τον πόλεμο θα δει τις κατεστραμμένες πόλεις καλύτερες από την Αθήνα. Με μεγάλες λεωφόρους με τεράστια εμπορικά κέντρα με ακριβά αυτοκίνητα. Αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν εδώ για να σώσουν τις ζωές και τα παιδιά τους από τον θάνατο. Δεν είχαν καμμιά όρεξη να αφήσουν τα σπίτια και τις δουλειές τους για να έρθουν στην "φιλόξενη" Ελλάδα και να έχουν αντιμετώπιση κατωτέρων ανθρώπων. Η Μαρία που από την ασφάλεια του σπιτιού της κάνει κριτική για βρώμικους και άρρωστους πρόσφυγες πως θα αισθανόταν αν μία βόμβα σκότωνε τους γονείς και τα αδέρφια της και έπρεπε η ίδια να πάει με τα παιδιά της σε άλλη χώρα για να επιβιώσει. Κατηγορουν το Ισλάμ με τον άκρατο φονταμενταλισμό και τους τρομοκράτες αλλά εμείς ως ορθόδοξοι το "αγαπάτε αλλήλους" το έχουμ ξεχάσει. Ας αντιμετωπίσουμε ως ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ με το ίδιο αίμα την.ίδια καρδιά τα ίδια μάτια αυτούς του δυστυχισμένους και ας αφήσουμε στην άκρη το μίσος και την απακίωση. Άλλωστε εμείς ως Έλληνες γνωρίσαμε την προσφυγιά πολύ καλά το 22 με την καταστροφή της Σμύρνης. Τίσο γρήγορα ξεχνάμε....τόσο γρήγορα ο "Ξένιος Ζεύς" θυσιάστηκε στο βωμό της ξενοφοβίας και του ρατσισμού;"

Η ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ:
Αγαπητέ συνσχολιαστή ΑΝΩΝΥΜΟΣ 10.35,
Φυσικά και ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.  Δεν φύτρωσα, όπως ενδεχομένως νομίζετε.  Εδώ ζω κι εγώ, μαζί με σας.  Δεν μίλησα για ζώα.  Το ότι έχουν ελονοσία και ηπατίτιδα, τι σημαίνει; Ότι είναι ζώα; Όχι βέβαια! Έχουν όμως και ελονοσία και ηπατίτιδα και φυματίωση. 
Όσο για το ότι ζούσαν πλουσιοπάροχα και τώρα σπαράζονται από πόλεμο, ΟΚ, συμφωνώ.  Έχουν πόλεμο και στο Μπαγκλαντές; Και στο Πακιστάν; Και στο Αφγανιστάν;  Όλοι όσοι έρχονται εδώ, έρχονται από πόλεμο; Όλοι; Μηδενός εξαιρουμένου;
Και στην Αιθιοπία έχουν συρράξεις.  Και ακραία φτώχεια, και πείνα και εξαθλίωση.  Πόσους Αιθίοπες έχετε δει να έχουν έρθει εδώ; Δεν σας κάνει εντύπωση; Πόσους έχετε δει από την Ακτή Ελεφαντοστού; Πόσους από την Ερυθραία; Πόσους από την Αίγυπτο;

Κατά τα λοιπά, ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ αγαπητέ μου συνσχολιαστή που οι άνθρωποι αυτοί έχουν ελονοσία.  Άλλοι φταίνε.  Και αυτοί που φταίνε, είναι αυτοί οι ίδιοι που βομβαρδίζουν τη Συρία και μετά στέλνουν ανθρωπιστική βοήθεια.  Όπως ο Κατρούγκαλος, ένα πράγμα.  Πρώτα σου κόβει τη σύνταξη και μετά σου δίνει επίδομα θέρμανσης.
Εγώ τους «αγαπώ τους αλλήλους».  Το θέμα είναι, αυτοί με αγαπάνε εμένα; Και γιατί, δηλαδή, πρέπει να γίνω εγώ μουσουλμάνα για να μη θιχτεί η κυρία με το τσαντόρ; Γιατί να μην γίνει η κυρία με το τσαντόρ χριστιανή; Γιατί πρέπει τα παιδιά μου σε λίγα χρόνια να φοβούνται να λένε ότι είναι χριστιανοί; Γιατί να μην μπορώ να κυκλοφορήσω στην Ομόνοια; Γιατί να μην μπορώ να κυκλοφορήσω στην Πλατεία Κουμουνδούρου;  Έχετε σκεφτεί ότι σε λίγα χρόνια τα «προσφυγόπουλα» θα είναι οι γιατροί που θα σας χειρουργούν, οι δικαστές που θα σας δικάζουν, οι δάσκαλοι που θα σας μορφώνουν;  Και ότι θα σας δικάζουν με τη Σαρία και θα σας χειρουργούν ενδεχομένως με τα δικά τους πιστεύω και θα σας μορφώνουν με ό,τι αυτοί (και οι πρόθυμοι κυβερνώντες που έχουν αλλεργία σε οτιδήποτε ελληνικό) θέλουν;

Και γιατί όλοι αυτοί οι αλληλέγγυοι δεν ήρθαν να χτυπήσουν την πόρτα της μάνας μου που είναι χήρα και ζει με 420 ευρώ σύνταξη μετά από 45 χρόνια δουλειάς και που εάν δεν της πάρω εγώ τα φάρμακα θα πεθάνει;
Γιατί όλοι αυτοί οι αλληλέγγυοι ξεφύτρωσαν ξαφνικά τώρα και ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, και ουδεμία κίνηση γίνεται για τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΕΝΟΝΤΑΙ; Γνωρίζετε τι χρήμα παίρνουν οι διάφοροι αλληλέγγυοι; Πώς ζουν; έχετε αναρωτηθεί; με αλληλεγγύη χορταίνουν;

Γιατί πρέπει να πληρώνω εισφορά αλληλεγγύης η οποία δεν ξέρω πού πάει; Και αν πάει κάπου, σίγουρα πάει στους «πρόσφυγες».  Για να μην σου πω ότι πάει σε διάφορες «τσέπες».  Είπε ο κος Τσίπρας ότι θα δώσει τα χρήματα που πήρε από τις τηλεοπτικές άδειες σε «ευπαθείς ομάδες».  Πάει κάπου το μυαλό σας; Εμένα πάει. Και πάει στους «πρόσφυγες».  Αλλά δυστυχώς έχω και μια μάνα που πένεται! Θα της δώσει ο κος Τσίπρας την τρεις φορές κομμένη της σύνταξη πίσω;

Και γιατί όταν πήγα τον ετοιμοθάνατο πατέρα μου στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ γινόταν της τρελής από «πρόσφυγες» και έπρεπε να περιμένω στον διάδρομο για να ευαρεστηθεί κάποιος να έρθει να μας δει; ΚΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ;
Και εγώ γιατί πληρώνω ΕΝΦΙΑ, τέλη κυκλοφορίας, ΦΠΑ, φόρο ακινήτων, τέλη κινητής και σταθερής, φόρο στον καπνό, φόρο στα καύσιμα, φόρο στον καφέ, φόρο στην εξετάσεις υγείας, φόρο στα φάρμακα, φόρο στα νοσοκομεία, φόρο εδώ, φόρο εκεί; ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ «ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ» ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ; Και γιατί πρέπει να νοσηλεύονται ΑΥΤΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΚΙ ΕΓΩ ΟΧΙ; Εξηγείστε μου.  Γιατί;

Δεν είναι η Ελλάδα, αγαπητέ μου συνσχολιαστή, χώρα που μπορεί να θρέψει όλα αυτά τα πεινασμένα στόματα.  Για τον λόγο αυτό, και όλα αυτά τα στόματα γίνονται πιράνχας και έρχονται και κατασπαράζουν εσάς, εμένα, τα παιδιά μας, την περιουσία μας, την γη μας, την πατρίδα μας, την ιστορία μας, τις παραδόσεις μας.  Τώρα, εάν δεν σας ενδιαφέρει η περιουσία σας και θέλετε να την δώσετε βορά στους πεινασμένους, είναι άλλο θέμα.  Εάν δεν σας ενδιαφέρει η υγεία των παιδιών σας και σας ακούγεται «ομορφιά» (όπως είπε και ο Υπουργός) το να κάθεται το παιδί σας σε θρανίο που το πρωί έκατσε ένα αμφιβόλου υγείας προσφυγόπουλο ή μεταναστόπουλο, είναι άλλο θέμα.  Εάν δεν σας ενδιαφέρει το να παίρνει το «προσφυγόπουλο» την πέτρα και να σπάει το τζάμι του σχολείου και μετά εσείς κι εγώ να πληρώνουμε τη ζημιά, είναι άλλο θέμα.

Η ανθρώπινη ζωή, αγαπητέ μου, δεν έχει καμία αξία για τους ανθρώπους αυτούς.  Σφάζουν και σκοτώνουν για το ρύζι και το μέλι που τους τάζει το Κοράνι.  Σας αρέσει εσάς αυτό; Εμένα πάντως, όχι. Σκοτώνουν και λιθοβολούν για το τίποτα, διότι αυτό επιτάσσει η πίστη τους.  Πώς δηλαδή θα ενσωματωθούν όλοι αυτοί οι βάρβαροι;  Όταν βγάζει το μαχαίρι για ψύλλου πήδημα, πώς μπορείς να το διαχειριστείς αυτό; Και γιατί θα πρέπει όλοι να γίνουμε κότες, και να μην ανασαίνουμε για να μην τυχόν και προσβληθεί ο Μπαγκλαντεσιανός; Για πείτε μου; Εκείνος, δηλαδή, νοιάζεται που ενοχλούμαι εγώ; Προφανώς και όχι.  Εγώ γιατί να νοιαστώ; Εδώ δεν υπάρχουν λεφτά για να εμβολιαστούν τα ελληνόπουλα κατά της φυματίωσης.  Θα δώσουμε εκατομμύρια για τους «πρόσφυγες»; Και πού θα τα βρούμε;

Όσο για τη βόμβα που είπατε, ΟΚ συμφωνώ, εάν συμβεί θα πρέπει να αναζητήσω κι εγώ την τύχη μου κάπου αλλού.  Εύχομαι αυτό να μη συμβεί ποτέ σε κανέναν από εμάς, και ευχής έργον θα ήταν να μην συμβαίνει γενικώς.  Αυτό όμως, αγαπητέ μου, δεν έχει καμιά σχέση με την ελονοσία και την ισλαμοποίηση της πατρίδας μας.  Καμία απολύτως.

Πάντως, κι εσείς υποθέτω από την ασφάλεια του σπιτιού σας γράφετε όσα γράφετε.  Και από την ασφάλεια του σπιτιού σας λέτε ότι είστε ανθρωπιστής και ότι πρέπει να αγαπάμε αλλήλους.  Πήρατε κάποια οικογένεια στο σπίτι σας από προσφυγόπουλα; Εάν πήρατε, σας συγχαίρω.  Είστε παράδειγμα προς μίμηση.  Εάν όμως δεν πήρατε, τότε... πώς αποδεικνύετε ότι αγαπάτε αλλήλους; Στα λόγια; Κι εγώ αγαπάω όλο τον κόσμο.  Τι σημαίνει αυτό; Και ο Ομπάμα όλον τον κόσμο αγαπάει.  Και  ο Πούτιν, και η Μέρκελ, και ο Σόϊμπλε, και ο Ιμάμης στην Κωνσταντινούπολη, και ο Βούλγαρος πρωθυπουργός, και ο Φινλανδός πρωθυπουργός.  Όλοι αυτοί αγαπάνε αλλήλους.  Άμα τους ρωτήσετε, αυτό θα σας πουν.  Ότι αγαπάνε αλλήλους.

Και ο κος Τσίπρας από την ασφάλεια του σπιτιού του γεμίζει την Ελλάδα με «πρόσφυγες».  Δεν είδα να πάρει να φιλοξενήσει δυο-τρεις οικογένειες.  Και τα παιδιά του τα στέλνει σε ιδιωτικό σχολείο, εάν τυχόν σας διαφεύγει.  Δεν τα στέλνει σε σχολείο με «ομορφιές».  Και η κυρία Τασία, και ο κος Φίλης, και ο κος Κατρούγκαλος, όλοι από την ασφάλεια του σπιτιού τους πασάρουν στο σπίτι το δικό μου την ελονοσία.

Μήπως πήγατε να ρωτήσετε αυτούς τους ανθρώπους στην Ειδομένη που άνοιξαν τα σπίτια τους και υποδέχθηκαν τους «πρόσφυγες» τι πάθανε μετά; Πόσοι από αυτούς αγόρασαν κουμπούρια για να σώσουν το τομάρι τους και την περιουσία τους από τους «πρόσφυγες»; Μήπως έχετε μιλήσει με όσους ζουν στα νησιά; Που έχουν πήξει οι παραλίες στα περιττώματα και στα σκουπίδια, και οι δρόμοι έχουν γίνει απλώστρες με μπλούζες και σώβρακα, και τις νύχτες κλείνονται και αμπαρώνονται όλοι στα σπίτια τους μη και τυχόν βρεθούν μπροστά σε κανέναν «πρόσφυγα»; Ή το μόνο που βλέπετε είναι τα εντελώς δημοκρατικά τηλεοπτικά κανάλια, που έτσι και βρεθεί κανείς με αντίθετη γνώμη από την πολιτικώς ορθή, τον τρώει το μαύρο σκοτάδι και πέφτουν αμέσως διαφημίσεις;

Είπατε επίσης ότι τους αντιμετωπίζουμε ως κατώτερους ανθρώπους.  Όχι αγαπητέ μου.  Δεν είναι κατώτεροι ως άνθρωποι.  Είναι κατώτερης παιδείας.  Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.  Ξέρετε τι έλεγε ο λαός παλιότερα; Άνθρωπος αγράμματος, ξύλο απελέκητο.  Συμφωνείτε ή διαφωνείτε; Δεν λέω ότι στην Ελλάδα είμαστε όλοι με την ανώτερη παιδεία που θα μπορούσε να υπάρξει.  Το ίδιο ισχύει και για μας.  Άμα έχεις μεγαλώσει σε κακό και δύσκολο περιβάλλον, κάτι θα σου βγει.  Δεν γίνεται. Ή άμα βλέπεις όλη μέρα τον πατέρα σου να δέρνει τη μητέρα σου, κάτι θα σου βγει.  Άμα βλέπεις την οικογένειά σου να σνιφάρουν όλοι από το πρωί έως το βράδυ, κάτι θα σου βγει.  Δεν είναι θέμα λοιπόν κατώτερου ανθρώπου.  Είναι θέμα παιδείας και καλλιέργειας.  Εάν θεωρείτε ότι το Κοράνι καλλιεργεί το πνεύμα, ΟΚ, πάω πάσο.
Όχι αγαπητέ μου, εγώ την ελονοσία δεν την θέλω δίπλα στο σπίτι μου και στον άντρα μου και στα παιδιά μου και στη μάνα μου.  Εάν την θέλει κάποιος άλλος, ας την πάρει.  Εγώ όχι.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου