Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Ο ΛΟΓΟΣ ...ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΟΕΙΔΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ... ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΎΡΙΑ...

ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ...ΘΥΕΛΩΔΗΣ ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ

ΔΕΝ...ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!          

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ,ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΚΑΤΩ. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΑΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΤΗ ΝΙΟΤΗ ΤΟΥ ΤΩΝ …80 ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ! ΧΑΡΑΣ ΣΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΤΟΥ…Πρωτοπόρος σε πάμπολλα δημοσιογραφικά..ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ  ΤΟΥ  ΚΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ:

ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΣΥΓΚΡΑΤΗΤΕΣ..Ο ΔΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΙΕΣΑΙ!!!
*** Πάντα παρακολουθούσα τον πολιτικό λόγο, όποιος κι αν τον εκστόμιζε!  Ο πολιτικός λόγος, ανεξάρτητα από ποιός τον εκστόμιζε είχε γοητεία, περιεχόμενο και καλλιεπεια!
Τον χαιρόσουν... Άλλο αν στην ουσία ήταν τζούφιος κι αέρας κοπανιστός. Είχε όμως μια γοητεία. 
  ΑΠΟ το 1950 ίσαμε με το 1970. ΄Εκτοτε έως σήμερα  αδυνατώ πλεον 
να ευφραίνομαι  από την κενότητα του πολιτικού λόγου, ...που είναι ένας αχταρμάς...απέραντης διούρησης ασυναρτησιών κ.λ.π.

*** Τελευταία, όπως ο αναγνώστης έχει διαπιστώσει... 
 εμφανίζομαι πλέρια ...αντιαριστερος...ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ. ΚΑΘΕΤΑ ΚΙ ΑΝΕΝΔΟΤΑ! Είμαι , ειλικρινα πολύ... θυμωμένος με την ρότα των δηλούντων... προοδευτικών της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ  του κώλου!
Και ως γνωστόν  Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΑΘΕΡΩΝ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΩΝ διαπράττει  ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ κατά του ελληνιμσού... 

Έχω τη βάσιμη πεποίθηση ότι οι αριστερόφρονες στην Ελλάδα είναι ,μια ΠΑΡΔΑΛΗ σαλάτα   αφρόνων... Έχουν οι τυποι σκαλώσει σε ιδεοληψίες ΞΕΝΕΣ που καμιά σχέση δεν έχουνμε Ελλάδα και το γινάντιο αυτό έθνος ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ... ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ...για να μας περάσουν τί; Το αυτό της Χάϊδως ;..ΦΡΟΥΤΑΚΙ είναι... μπροστά στα ΚΛΕΗ ΤΗΣΕΛΛΑΔΑΣ...

Τι άλλο να πω; Απλά ...ΚΛΑΙΩ για τους αριστερούς -κομουνιστάδες...Ελληναράδες ασφαλώς ...αλλά ατυχέστατα βγήκαν από τα ΜΑΝΤΡΙ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ...ψάχνοντας σε ξένα αχαμνά αμπέλια...
 Η ΕΛΛΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ... αλλά στραβάδια καθώς γίνανε... δεν τα βλέπουν...

Και φταίω εγώ που στα στερνά μου ...  είμαι πλέον απέναντί τους;
ΝΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ...ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑ,...ΑΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ!
Και όποιοι ξέρουν τη μικρή μου ιστορία: ΕΓΩ ΣΧΕΔΟΝ ΔΕΝ ΛΑΘΕΥΩ ΠΟΤΕ.. Αυτή είναι η μοίρα μου...
΄Οσο είναι καιρός ..αυτά τα ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΑ ... της αριστεράς της πλάκας και του ξοφλημένου κομμουνισμού...(επαγγελματικού!)... ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ στον ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ!! ΚΑΘΕΤΑ !
 ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ..!
ΞΟΦΛΗΣΑΝΕ ατυχώς... χωρίς να καταλάβουν γιατί αγωνίζονταν.,,, τοσα χρονια  ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΙ! ..
.ΚΑΙ ΚΑΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ...ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΥΤΟ με τις φαύλες ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ   συμπεριφορές τους!
Και μη θαρρείτε πως θα το κατραλάβουν... ΚΙ ΕΔΩ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ... Κάποια χαμένα τσογλάνια τους ΦΑΝΑΤΙΖΟΥΝ ,,, Κι όποιον πια ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ...
Και πια δεν υπάρχει όυτε ΕΝΑΣ αριστερός-κομμονιστής ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΥΤΥΧΕΙ!
ΚΑΘΕΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ!...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου