Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ...ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ! ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ.. κ. Σωτήρης Μπουζάρας.ΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ:

ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ κ. Σωτήρης Μπουζάρας

Ροδόπη Υπηρεσίες Δημοσιότητας

ΓΙΑ ΝΑ  ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΤΡΑΒΑΝΕ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΑΠΟ ΑΦΡΟΝΕΣ:...
Θα ήθελα να σας ενημερώσω για πρωτοφανείς ενέργειες των Δικαστηρίων της Ροδόπης όσον αφορά στην φίμωση του Μέσου μου σχετικά με τις αποκαλύψεις μου για εταιρεία - σκάνδαλο που δρα στην περιοχή δυναμιτίζοντας την κοινωνική ειρήνη μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων της Θράκης και με την παράνομη στήριξη από το ΓΕΣ, τους δικαστές και τον εδώ δήμαρχο.

Ολα ξεκίνησαν με κάποια δημόσια κριτική την οποία εγώ και συνεργάτες πραγματοποιήσαμε σε μία νεοεμφανιζόμενη εταιρεία στην περιοχή της Θράκης η οποία, όπως υποστήριζαν οι ιδρυτές της, αποτελεί την "απάντηση στον επεκτατισμό της Τουρκίας" και άλλα φαιδρά. Παράλληλα βέβαια οι εν λόγω διενεργούσαν και τους απαραίτητους εράνους μέσω διαδικτύου και τηλεφώνου ώστε να γεμίζει και το φασούλι από το χριστεπώνυμο πλήθος.

Επειδή εμείς θεωρούμε πως το Κράτος διαθέτει υπηρεσίες και η απάντηση σε άλλες χώρες δίνεται μέσω αυτών (ΥΠΕΞ, ΕΥΠ, Στρατός κλπ) και όχι μέσω ιδιωτικών εταιρειών του τύπου "πατρίς - θρησκεία - οικογένεια" αναρωτηθήκαμε δημοσίως για την δράση αυτής της εταιρείας και των ανθρώπων της, το περίεργο του να αυτοδιαφημίζονται σε τοπικά και αθηναϊκά ΜΜΕ με πανάκριβα δημοσιεύματα καθώς και την νομιμότητα της όλης υπόθεσης.

Η απάντηση των υπευθύνων δεν ήταν κάποια ανακοίνωση ή δελτίο τύπου αλλά ...18 στο σύνολο μηνύσεις και άλλες δικαστικές ενέργειες προς το μέρος μας τις οποίες κατέθεσαν μάλιστα και με βοήθεια από ανθρώπους από μοναστήρια.

Από τον Ιούνιο και μετά βρίσκομαι σχεδόν καθημερινά σε έναν αγώνα δρόμου να καλύψω μόνος και χωρίς πόρους όσο μπορώ τον άνισο αυτόν αγώνα και πάντα με την στήριξη λίγων και καλών πραγματικών φίλων και συνοδοιπόρων.

Εχω δεχτεί δεκάδες επιθέσεις με ύβρεις, συκοφαντίες και απειλές για την ζωή μου μέσω του διαδικτύου και χιλιάδων οπαδών του εν λόγω "μαγαζιού", έχω δεχθεί και φυσική επίθεση από τους αντιδίκους μου μέσα στο δικαστήριο όπου επιχείρησαν να με δείρουν και φώναζαν "τουρκόσπορρε", "ανθέλληνα", "τα παίρνεις από το τουρκικό προξενείο" κ.ο.κ. αλλά παρόλα αυτά δεν κάνω πίσω, δεν συμβιβάζομαι ούτε προφορικώς, ούτε γραπτώς και διεκδικώ από το Κράτος την δικαίωσή μου από αυτό το άθλιο παραδικαστικό - παραθρησκευτικό και παραστρατιωτικό παρακράτος το οποίο και αποκάλυψα.

Σας στέλνω κάποια από τα ντοκουμέντα για δική σας ενημέρωση και χρήση και παρακαλώ είμαι στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση και εάν το κρίνεται απαραίτητο και προβολή του ζητήματος ή κάποια ανακοίνωση της Ενωσης.

Μέσα στο εμαιλ αυτό έχω συνημμένα δύο αρχεία: την απάντηση του ΓΕΣ όταν τους ζήτησα τα στοιχεία για την αμαρτωλή εταιρεία που στηρίζουν και την δική μου ανταπάντηση με 35 ερωτήματα που ξεσκεπάζουν όλη την πρωτοφανή στα χρονικά κομπίνα.

Πολλά περισσότερα ντοκουμέντα στην διεύθυνση:


Εδώ υπάρχουν αναρίθμητα ντοκουμέντα για τους εράνους που πραγματοποιούν, σχόλιά τους πως ....προέρχονται από κάποια ανώτερη φυλετικά ράτσα από άλλον πλανήτη (!) και άλλα τα οποία καθιστούν απαραίτητη την χρήση ζουρλομανδία. Να σημειώσω πως αυτά τα άτομα κρίθηκαν ως ικανά να λάβουν κτίσμα 600+ τ.μ. από το ΓΕΣ καθώς και 150 στρέμματα καλλιεργήσιμης γης ώστε να εκπληρώσουν τις εθνικιστικές τους φιλοδοξίες με δημιουργία παραστρατιωτικής δομής στα ορεινά της Ροδόπης, εκφοβίζοντας τους ντόπιους μουσουλμάνους.

Παρακαλώ κρατήστε τα δεδομένα αυτά ασφαλή μέχρι να βρούμε μία κοινή φόρμουλα για την δημοσιοποίησή τους όταν κριθεί χρήσιμο.



Στις 23 Μαΐου 2016 - 12:31 π.μ., ο χρήστης Ροδόπη Υπηρεσίες Δημοσιότητας <rodopimedia@gmail.com> έγραψε:
Ειλικρινά, ως μέλος της Ενωσης, δεν ήθελα τι να διαλέξω από τα καλύτερα ή ...τα χειρότερα κείμενά μου στο διαδίκτυο. Σας στέλνω λοιπόν, χωρίς καμία προετοιμασία, ένα από τα πλέον πρόσφατα:


Εχω αποκαλύψει σκάνδαλα εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, έχω "ξεβρακώσει" βουλευτές, υπουργούς, δημάρχους, περιφερειάρχες που μετά βρέθηκαν στο σπίτι τους, είμαι ίσως ο πιο μισητός αρθρογράφος στην πόλη μου. Αυτό το θέμα όμως, καθώς αφορά κακοποίηση μικρού παιδιού από διεστραμμένους αλήτες (παπάδες, δασκάλες, αρειοπαγίτες) που το παίζουν "πατρίς θρησκεία οικογένεια Α.Ε." νομίζω πως αξίζει αν μη τι άλλο να διαδοθεί.

Και συγνώμη που άλλαξα τον τίτλο του διαγωνισμού προς το ελληνικότερο, εγώ προτιμώ τις ελληνικές ονομασίες.

Να τα λέμε συχνότερα!


Σωτήρης Μπουζάρας

Ροδόπη Υπηρεσίες Δημοσιότητας

ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου