Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΛΛΟΣ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ...ΠΑΟΚΤΣΗΣ...ΜΕΓΑΣ ΤΡΑΧΑΝΑΣ!

Κρίμα. Γιατί προσπαθούσαμε να τον πάρουμε στα σοβαρά. Βγήκε στο σεργιάνι για αγορά καναλιού ο Σαββίδης. Πόσα θέτε να τα δώσω!
savvidis3
Σε μια δήλωση για τα πανηγύρια προχώρησε ο επιχειρηματίας Σαββίδης,  σχετικά με τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες. Ο ομογενής , δήλωσε πρόθυμος να αγοράσει οποιονδήποτε σταθμό -και τον Alpha όπως είπε χαρακτηριστικά- και είναι έτοιμος να εγγυηθεί όλες τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας.


Αν και πολλοί ήταν εκείνοι που τον χαρακτήρισαν “λαγό” στο διαγωνισμό, ώστε να ανέβει το τίμημα, κυρίως λόγω των δύο μηδενικών προσφορών που κατέθεσε στον “τελικό” για την τελευταία άδεια, κόντρα στον Βαγγέλη Μαρινάκη, ο Ιβάν Σαββίδης δείχνει να ενδιαφέρεται πολύ σοβαρά για την απόκτηση τηλεοπτικού σταθμού και βγήκε στο σεργιάνι.
Ολόκληρη η δήλωση σχετικά με τις άδειες:
«Εγώ από εκείνη την στιγμή δεν ξανασχολίασα εκείνο το γεγονός. Εγώ την σοβαρότητα των προθέσεών μου την έδειξα ότι η πρότασή μου έφτασε στα 61.5 εκατ. ευρώ.
Ο διαγωνισμός προϋποθέτει ότι κάποιος θα κερδίσει και κάποιος θα χάσει. Γι’αυτό έδωσα συγχαρητήρια σε αυτούς που κέρδισαν, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που το προσεγγίζουν με διαφορετικό τρόπο και θέλουν να παίξουν παιχνίδια πάνω σε αυτό. Εγώ είμαι έτοιμος να δείξω και στη συνέχεια τη σοβαρότητά μου.
Επιβεβαιώνω εκ νέου ότι ο χώρος των Media στην Ελλάδα με ενδιαφέρει και θέλω να έχω συμμετοχή. Είμαι έτοιμος στα πλαίσια της προστασίας των εργαζομένων να προτείνω σε οποιοδήποτε κανάλι από αυτά που έχασαν τον διαγωνισμό και στον Αlpha και στον κ.Κοντομηνά, να πουλήσουν το κανάλι τους κι εγώ εγγυώμαι ότι οι θέσεις εργασίες θα διατηρηθούν και θα μπορέσω να βρω έναν αλγόριθμο και θα προσπαθήσω να μπω σε μια συνέργεια με άτομα που κέρδισαν την άδεια.
Είμαι έτοιμος να προσφέρω τέτοιους όρους σε αυτούς που έχασαν την άδεια που θα μου επιτρέψουν να διατηρήσω τις θέσεις εργασίας. Μπορεί να είμαι ο πρώτος που λέει ότι δεν πρέπει να μειώνονται οι θέσεις εργασίας, θα ψάξω να βρω την λύση του προβλήματος με την δική μου συμμετοχή στα μίντια κι αυτή την ανακοίνωσή μου ας την λάβουν όλοι σαν επίσημη προσφορά προς όλους αυτούς οι οποίοι χάνοντας την άδεια είναι έτοιμοι να προβούν σε απολύσεις».
Εγώ, κι εγώ κι εγώ… Μάλιστα. Σοβαρότητα μηδέν. Αρκεί να τρέχουν λεφτά.(ΜΑΚΕΛΕΙΟ)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου