Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ...

ΚΑΙΡΟΣ...ΓΙΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΑ...

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ...ΠΑΘΩΝ!
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ π.ΑΝΤΩΝΙΟΥ



ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΡΕΣΤΑ... ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ- ΚΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ ΒΕΒΑΙΑ!
ΟΛΑ ΤΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΑΣ...ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ>http://monidadias-news.blogspot.gr/p/2.html ( στην ενότητα ΥΓΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ 2-ΥΓΕΙΑ 3, ακριβώς κάτω από τον τίτλο της ιστοσελίδας) ( ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ... Κι ο Θεός να σας φωτίζει!)


ΤΟ ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΑΣ-ΜΕΓΑ ΒΑΣΑΝΟ!

Το ουροποιητικό μας σύστημα- τα υδραύλικα" μας όπως λέω εγώ... είναι κεφαλαιώδες ζήτημα στην υγεία μας. Ως γέρων έχω κι εγώ κάποια προβληματάκια (κατακράτησει ούρων ή και ενίοτε μικρή ακράτεια ούρων...)Λίγες μέρες πριν επιδοθώ στην υιοθέτηση της βοτανοθεραπείας, επισκέφθηκα ένα ουρολόγο επειδή είχα αυξημένο PSA, ο οποίος μου έδωσε ένα αντιβιοτικό... το οποίο στις παρενέργειες έλεγε πως είναι δυνατόν να με χτυπήσει ..στα πόδια! Πάνω στις τρεις πρώτες μέρες το θαύμα έγινε! Μου ήρθαν αφόρητοι πόνοι στο δεξί ποδάρι.Σταμάτησα τη λήψη του φαρμάκου αμέσως. Ενημέρωσα τον γιατρό και ο οποίος του καλού καιρού μου είπε:
--Καλά κάνατε και το σταματήσατε!
Ναι μεν εγώ καλά έκανα, εσύ γιατί μου σύστησες αυτό το φάρμακο; Μην ψάχνεστε.. Ακρη με τους γιατρούς δεν βρίσκεις.. Ο καθένας δρα με βάση το γνωστικό του... Υποθετικά λειτουργούν με έναν παλιοχρονισμένο τυφλοσούρτη... Αν δε διαβάζει και κανένα βιβλίο θα είσαι ευτυχής ότι θα αντιμετωπίσει την πάθησή σου με κάποια δυνατή ακρίβεια...Αλλοιώτικα χαιρέτα μας τον πλάτανο. Καλή ώρα εγώ... Ολοι τους ψάχνανε για καρκίνο του προστάτη! Τρέχα γύρευε... δήλαδη...
Δεν σας το έχω κρύψει βέβαια πως αισθάνομαι πειραματόζωο. Πριν σας εισηγηθώ τα βοτάνια μου πρώτος εγώ τα δοκιμάζω.. και μόνον αφού πεισθώ για τις ευεργεσίες τους -πάνω στο πετσί μου- τότε τα βγάζω στον αέρα προς κοινήν χρήση απάντων των αναγνωστών μου.
Το ουροποιητικό είναι μέγας πονοκέφαλος και "βασανίζει" άνδρες και γυναίκες. Υπάρχουν ουκ ολίγα βότανα που ανακουφίζουν...Δοκιμάστε τα, εξ΄άλλου τα βότανα δεν δημιουργούν παρενέργειες. Στάνταρ αυτό και μην ακούτε τι σας λένε οι πράκτορες των φαρμακοβιομηχάνων-γιατροί.
Δείτε επιστημονικά τι λέει η Βιολόγος κ. Αγγελική Μήλιου:

Διουρητικά για την κατακράτηση υγρών και οι κίνδυνοι τους. Βότανα και λαχανικά που είναι φυσικά διουρητικά
 Πέμπτη, Ιανουαρίου 15, 2015


της Αγγελικής Μήλιου, βιολόγος,medlabnews.gr 

Η κατακράτηση υγρών μπορεί να προκληθεί από το παρατεταμένο καθισιό, από την ορθοστασία, από ορισμένα φάρμακα, το ήπαρ, τη νόσο του θυρεοειδούς ή από μια διατροφή υψηλής περιεκτικότητας σε νάτριο. 
Τα διουρητικά βοηθούν το σώμα σας να αποβάλει το πλεονάζον υγρό, παρακινώντας τα νεφρά σας να παράγουν περισσότερα ούρα. Θα διαπιστώσετε ότι ουρείτε περισσότερο (αποβάλλετε περισσότερα ούρα) όταν τα παίρνετε -αυτό όμως δεν πρέπει να σας ανησυχήσει. Ίσως χρειαστεί να προγραμματίζετε τα ταξίδια σας ανάλογα με τις ώρες λήψης των χαπιών σας. 
Η αποβολή αυτού του πλεονάζοντος υγρού θα διευκολύνει την καρδιά σας, καθώς
ΤΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ  ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Από το ΚΑΛΑΜΙ -ΝΕΤ:

Η Ομογένεια ζητά ''εδώ και τώρα'' καθαρές-έντιμες εξηγήσεις από την (ελληνική) Αρχιεπισκοπή Αμερικής
ΣΚΑΝΔΑΛΟ: Τι συμβαίνει με την ''ανοικοδόμηση του αγίου Νικολάου'' στο ''σημείο Μηδέν'', Μανχάτταν Nέας Υόρκης; Γιατί η αρχιεπισκοπή Αμερικής ΔΕΝ ΛΕΕΙ την ΑΛΗΘΕΙΑ;
''Τελετή αγιασμού του θεμέλιου λίθου'' Σάββατο 18 Οκτωβρίου '14, εκεί που ήταν οι ''δίδυμοι πύργοι'', αλλά η...''ελληνορθόδοξη θρησκευτική τελετή'', ξεκίνησε με ''προσευχή'' στα εβραϊκά, από στέλεχος του... American Jewish Committee. Λένε ότι ο ''ναός θα είναι στο πρότυπο της αγίας Σοφίας'', αλλά το κατασκεύασμα λίγο παραπέμπει σε...αγία Σοφία, με χωρητικότητα 150 άτομα. Σε ανακοίνωση της Αρχιεπισκοπής Αμερικής αναφέρεται ότι ''ο νέος ναός του Αγίου Νικολάου θα οικοδομηθεί ως 

ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ Κ. ΑΝΘΙΜΟΥ ΓΙΣ ΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΟΡΚΟ!

ΚΙ ΟΜΩΣ Ο ΔΕΣΠΟΤΑΣ ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΛΑΛΗΣΕΙ ΠΡΟ ΔΙΕΤΊΑΣ..ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ! ΔΕΙΤΕ ΤΕΣ: 

9/1/2013. Ο Θρησκευτικός όρκος

9/1/2013. Ο Θρησκευτικός όρκος


Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΟΡΚΟΣ
Όταν δημιουργήθηκε το Ελληνικό Κράτος, στην προσπάθειά του να μετατρέψει τους επαναστατημένους ραγιάδες σε πολίτες, πήρε την έννοια του όρκου από την Εκκλησία και την έκανε τελετή ορκομωσίας και την έβαλε στα νεοσυσταθέντα τότε δικαστήρια και στον τότε συγκροτούμενο δημόσιο τομέα. Η Εκκλησία (παρά την απαγόρευση του όρκου που αναφέρεται στο Ευαγγέλιο) συγκατένευσε, από ανάγκη...έπρεπε να βοηθήσει στη σύσταση του Ελληνικού Κράτους, που μην ξεχνάτε ότι η Εκκλησία το ελευθέρωσε, το πλήρωσε και το πληρώνει μέχρι σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου