Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

ΣΟΚ για πασίγνωστο ζευγάρι! Πούλησαν το ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ σπίτι τους και μένουν σε αποθήκη στο Μεταξουργείο! (ΦΩΤΟ)

Δημοσιεύθηκε: 09/01/2015 12:22
zevgari

Οι ανέσεις και η χλιδή ανήκουν στο παρελθόν. Οι δύο τους ζουν σε μια αποθήκη,… δίπλα στο θέατρο τους στο Μεταξουργείο, όπου η ηθοποιός έχει ανοίξει και εστιατόριο, σύμφωνα με lifestyle περιοδικό.
«Ήμασταν δύο άνθρωποι που δουλεύαμε σαν τα σκυλιά και κάποια στιγμή κάναμε ένα ωραίο σπίτι το οποίο αγοράσαμε και επισκευάσαμε με δάνειο», εξομολογήθηκε η Άννα Βαγενά, μιλώντας για πρώτη φορά για την τεράστια αλλαγή που συντελέστηκε στη ζωή της με τον Λουκιανό Κηλαηδόνη.

«Πουλήσαμε το σπίτι μας στο Παλαιό Ψυχικό, ένα πολύ ωραίο σπίτι, μια πολύ ωραία μονοκατοικία. Ήταν τολμηρή και ρηξικέλευθη απόφαση. Είχαμε πάρει ένα παλιό σπίτι, κάποια στιγμή το επισκευάσαμε κι εγώ ήθελα μια πισίνα γιατί αγαπώ πάρα πολύ το κολύμπι και τη θάλασσα κι επειδή δεν κάνω άλλη άσκηση ήθελα να κολυμπάω. Για λόγους υγείας το έκανα. Δεν ήμουν πλούσια τότε που κάναμε το σπίτι. Το πουλήσαμε για να ολοκληρώσουμε το θέατρο στο Μεταξουργείο και να μείνουμε και δίπλα. Και κάναμε ένα πακέτο εκεί που είναι σπίτι, εργαστήριο, αποθήκη, τα πάντα», είπε η κα Βαγενά.
«Αισθάνομαι άνετα στον δρόμο. Μου αρέσει να γυρίζω, να περπατάω μέσα στην πόλη. Παντού πηγαίνω με τα πόδια για να κάνω τις δουλειές μου. Για πολλά χρόνια ζούσαμε στο Ψυχικό σε ένα πολύ ωραίο σπίτι. Τελικά το πουλήσαμε για να πάρουμε και να φτιάξουμε το θέατρο. Η λατρεία του Λουκιανού για το κέντρο μας οδήγησε εδώ. Ακόμη και τώρα σκέφτομαι αν ήταν μια σωστή κίνηση, μιλώντας από οικονομικής άποψης. Δεν το λέω για εμένα, αλλά για το παιδί μου. Βέβαια εγώ έτσι μεγάλωσα στη Λάρισα. Ούτως ή άλλως τότε κυκλοφορούσαν λίγα αυτοκίνητα αλλά πέρα από αυτό το σπίτι μου βρισκόταν σε αδιέξοδο δρομάκι. Έτσι λοιπόν σε αυτό το δρομάκι παίζαμε ως παιδιά, τρώγαμε όλες μαζί οι οι-κογένειες και χαιρόμασταν την επαφή», λέει η ηθοποιός εξηγώντας τις ριζικές αλλαγές στη ζωή τους.
dbc45549019f9f311030b8d1a21c3c1b_L

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου