Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Ο ΑΡΧΙΠΗΔΗΧΤΑΡΑΣ  ΤΩΝ ΜΙΣΩΝ ΑΘΗΝΑΪΔΩΝ ...ΠΗΔΗΧΤΗΚΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ!

Πολιτική... τέλος για τον Πέτρο Τατσόπουλο

Την απόφαση να αποσυρθεί οριστικά από την πολιτική  σκηνή πήρε ο υποψήφιος με το Ποτάμι, Πέτρος Τατσόπουλος, ο οποίος δεν εκλέγεται. Όπως ανακοίνωσε θα αφιερωθεί στη συγγραφή.

Σε ανάρτησή του στο Facebook ο Πέτρος Τατσόπουλος αναφέρει:
«Ευχαριστώ τους συμπολίτες μου που με τη ψήφο τους μου έδωσαν την 6η θέση ανάμεσα στους 48 υποψηφίους του Ποταμιού στη Β΄ Αθήνας, μια θέση ιδιαίτερα τιμητική, όχι όμως κι εκλόγιμη. Στους 4 συνυποψηφίους μου που εξελέγησαν με το ίδιο ψηφοδέλτιο -τον Γρηγόρη Ψαριανό, τον Χάρη Θεοχάρη, τον Γιώργο Αμυρά και την Αντιγόνη Λυμπεράκη- εύχομαι κάθε επιτυχία στη νέα βουλή».
Και συνεχίζει:
«Ο αγαπημένος μου φίλος και συνάδελφος Βασίλης Βασιλικός συνήθιζε να λέει πως "όταν παντρεύεσαι μια γυναίκα, παντρεύεσαι και τους εχθρούς της" -μια αλήθεια που ισχύει κατ' εξοχήν στην ενεργό πολιτική, όπως μου δόθηκε πολλές φορές η αφορμή να διαπιστώσω αυτά τα τρία τελευταία χρόνια. Μολαταύτα, πάντοτε ένιωθα θλίψη για όσους μεταμφιέζουν την προσωπική τους πικρία σε πολιτική άποψη -ακόμη και όταν έχουν δίκιο- και δεν θα ήθελα να συμπεριληφθώ όψιμα στο μελαγχολικό τους παρεάκι».
Για να καταλήξει:
«Ευχαριστώ τον Αλέξη Τσίπρα που μου έδωσε την ευκαιρία να εμπλακώ τον Ιανουάριο του 2012 στην ενεργό πολιτική και που μου έδωσε επίσης την ευκαιρία, δυο χρόνια αργότερα, να απεμπλακώ από το κόμμα του προτού η ένταξή μου στην κοινοβουλευτική του ομάδα οριστικά κακοφορμίσει. Ευχαριστώ τον Σταύρο Θεοδωράκη που με δέχτηκε στο Ποτάμι και πιστεύω ότι, παρά τις διαβολές και τις επιθέσεις εναντίον του, το Ποτάμι θα παίξει ένα ρυθμιστικό ρόλο στην πολιτική μας σκηνή. Ο Σταύρος πάντοτε έλεγε πως πρέπει να ξέρεις πότε ν' αποσύρεσαι από την ενεργό πολιτική -και είχε δίκιο. Νομίζω πως τώρα είναι η ώρα κατάλληλη για ν΄ αποσυρθώ και να επιστρέψω σε αυτό που έκανα σε όλη την ενήλικη ζωή μου: να γράφω βιβλία. Ευχαριστώ και όλους εσάς για την κατανόησή σας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου