Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΩΝ -Μπακάληδων του τυπου.. Τι δουλειά έχουν στον Τύπο ...τύποι σαν τον μαουνέρη Αλαφούζο,Κυριακού, τον εργολάβο κομμουνιστή Μπόμπολα, τον Ασφαλιστή Κοντομηνά κι άλλους νταβατζήδες εργολάβους;Ο Τύπος ανήκει στους δημοσιογράφους... ΄Οχι στους μπακάληδες και μπεταζήδες όπως αυτοί οι θλιβεροί τύποι εκ του πουθενά... που σήμερα κάνουν κουμάντο στον Τύπο! Όλοι κοινοί σκατάδες-εμποράκοι-πλασιέ, που εγκλώβισαν τον ελληνικό τύπο...ατυχώς! Θα δούμε τι πρέπει να γίνει με αυτά τα καθίκια- τυχοδιωκτες και επιβήτορες ου Τύπου και ου ελληνικού! Θα δούμε! ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!

ΑΠΕΛΥΣΕ ΤΗΝ ΕΡΡΙΚΑ ΒΑΛΙΑΝΟΥ Ο ΑΝΤΕΝΝΑ. ΓΙΑ "ΡΑΤΣΙΣΜΟ" ΜΙΛΑΕΙ Η ΙΔΙΑ!

Παραμονή Πρωτοχρονιάς ο Αντέννα απέλυσε τη δικαστική συντάκτρια Έρρικα Βαλλιάνου, θυροκολώντας -όπως λέει η ίδια- την απόφαση στην εξώπορτα του διαμερίσματός της.
Η ίδια, σε σημείωμά της προς την ΕΣΗΕΑ, μιλά για «ρατσιστική» απόλυση λόγω ηλικίας και επισημαίνει ότι της προτάθηκε να αποχωρήσει για συνταξιοδοτικούς λόγους και να πάρει την αποζημίωσή της.
«Θεωρώ ότι ήμουν στοχοποιημένη», σημειώνει η δημοσιογράφος και υπαινίσσεται ότι ξέρει ποιον-α ετοιμάζουν για διάδοχό της!
Διαβάστε τι έγραψε:
«Καταγγέλλω
Ως ρατσιστική, βάναυση και προσβάλλουσα την προσωπική και επαγγελματική μου αξιοπρέπεια
την απόλυση μου απ’ τον ΑΝΤ1,που στάλθηκε σπίτι μου με δικαστικό επιμελητή, Παραμονή της Πρωτοχρονιάς και θυροκόλληση στην είσοδο της πολυκατοικίας (με ό, τι αυτό συνεπάγεται…). Γιατί…
άραγε τέτοια βιασύνη;
Απόλυση που μου ανακοινώθηκε από την διευθύντρια προσωπικού με γνώμονα ρατσιστικό… τα συνταξιοδοτικά χρόνια και επιπλέον το εκβιαστικό δίλημμα να δηλώσω σύνταξη και να λυθεί ομαλά η σύμβαση. Μετά ταύτα με κάλεσε ο διευθυντής κ. Πελέκης για να μου δώσει το λόγο «της αντρικής του τιμής» ότι δεν γνώριζε τίποτα!
Για να μπερδέψει ο ίδιος τις ιδιότητες του «αν είναι μάνατζερ ή διευθυντής» και να προσθέσει ότι εκ των υστέρων συμφώνησε. Να απαντήσει στη δική μου ερώτηση «αν έχει για μένα κάποια εναλλακτική λύση» με ένα ξερό OXI.
Και πάλι σε δική μου ερώτηση «αν στις απολύσεις δεν έχει λόγο, μήπως έχει λόγο στις προσλήψεις» μου απάντησε με ένα «ναι».
Επειδή δεν έγινε άλλη απόλυση δημοσιογράφου από τον ΑΝΤ1 με το ίδιο ή άλλο σκεπτικό.
Θεωρώ ότι ήμουν στοχοποιημένη από τον ίδιο και ως ρεπόρτερ έχω καταγράψει σειρά ενδείξεων για τη μεθόδευσή του και επιφυλάσσομαι για τυχόν πρόσληψη που ο ίδιος έχει δρομολογήσει.
Έρρικα Βαλλιάνου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου