Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΜΕΛΟΘΑΝΑΤΟΥ...


ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!


 Πως να πάει ...άλλο μωρέ με το νιονιο που κουβαλάμε; 

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.... ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!  ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ!Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… & ζωής 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ"!!! 


ΣΚΕΨΕΙΣ ...ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ 

Τώρα που τερματίζω...αισθάνομαι σαν πούπουλο.Κάθε άλλο παρά θλίβομαι ή μελαγχολώ! Αντίθετα χαίρομαι που φεύγω...σήμερα -αύριο...ίσως και μετά δεκαετία... Ποιός ξέρει;
Πάντως οι σοφολογιότατοι γιατροί μου συνέστησαν να κάνω ακτινοβολίες ...κάπου εκεί στη διαόλου την άκρη...για να πηγαίνω ...λέει, κάθε μέρα επί ένα μήνα!...

Τούς το ξέκοψα  ΑΥΤΟΣΤΙΓΜΗΣ!...και δεν πηγαίνω ! Υιοθέτησα όμως κάτι χάπια  και μια ένεση που πρέπει να κάνω ανά τρίμηνο. Ε, ...τα κάνω αυτά και πολλά είναι!

Γνωστή η συνταγή μου απο ηλικίας 13 ετών παιδί.Βασικά  ήμουν απο τά μικράτα μου ψύχραιμος σε όσα μου συνέβαιναν... Κι όλα τα δήθεν δεινα ..που μου έρχονταν ...εγώ σαν ιπποτης της ελπίδας τα ξεπερνούσα....
 
*** Και βεβαίως νιώθω ευγνώμων για τη μέχρι στιγμής ζήση μου! ΥΠΗΡΞΕ ΠΑΝΤΑ ειλικρινά προστατευτική η μοίρα μου! Αλλά δεν θα αφήσω αυθάδειες... να κυκλοφορούν! ΥΠΑΡΧΩ! ΑΚΟΜΗ!

*** Ποιός δα Θεός με προστατεύει εως σήμερα  στα 81 μου; Και γιατί είμαι ωραίος ;...οταν βλέπω φυσικές ...φονικές καταστροφές στον ΠΑΝΗΤΗ γη ,,,με πανέμορφα παιδάκια να αφανίζονται; ..Ο δήθεν ΘΕΟΣ  δεν τα βλέπει;

ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΑΙ ΦΙΛΟΙ... ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΘΕΙΤΕ...ΣΑΣ σκιάζουν όμως οι παπάδες με τις κοτσάνες που εκπέμπουν.. με προφέσιοναλ ...στυλ! ...
ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ...ΝΑΙ... τα πάντα και προ παντός να μην πιστεύετε ...στα ΠΑΝΤΑ!

Αυτά γιά σήμερα! ΕΣ ΑΥΡΙΟΝ... ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ!

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ        και ...μελλοθάνατος! Τι χαρά κι αυτή!







 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου