Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017


ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!




 Πως να πάει ...άλλο μωρέ με το νιονιο που κουβαλας; 

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.... ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!  ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ!Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ"!!! 

TO ΤΣΟΥΡΜΟ ΤΩΝ 

ΣΑΛΤΙΜΠΑΓΚΩΝ...(μέσα ο 

ΤΣΙΠΡΑΚΟΣ και η παρέα του)

Φίλοι μου βιώνουμε το μεγαλύτερο σάλτο της ιστορίας μας.Ο ανθρωπισμός εξαφανίστηκε και ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ πρωταγωνιστής στο βίο των Ελλήνων είναι ΠΛΕΟΝ ...
ο ΣΑΛΤΙΜΠΑΓΚΟΣ!

Η ΖΩΉ ΜΑΣ... ΕΔΩ ΚΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΌΝΙΑ ΈΧΕΙ τελείως μεταλαχτεί... ΣΤΟ δημόσιο βίο μας...βασικά δεν ξέρουμε τι μας γίνεται..Έχουμε μεταλαχτεί...Μας έχουν μεταλλάξει... ΑΤΥΧΩΣ εξ αριστερών προερχόμενοι.

ΠΟΙΚΙΛΑ ανθρωπάκια ...γνωστής προέλευσης βγαίνουν συνεχώς ΣΕΡΓΙΑΝΙ στο δημόσιο βίο μας... διοριζόμενα σε πόστα εξουσίας ..Σκέτο ΜΠΑΧΑΛΟ! Κανείς δεν ξέρει τι μας γίνεται και που βαδίζουμε!..Και λαλούνε τον άπατο της ανεπάρκειας τους!

ΠΑΓΩΝΩ και που το σκέφτομαι!Γίναμε λαός χωρίς πηξίδα!!!! Συμπαρισυρόμαστε ανάλογα με τα βίτσια των καιρικών συνθηκών και των βιτσιόζικων δικών μας διαθέσεων...ΕΙΜΑΣΤΕ ...ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΙ... Όχι γιατί φταίνε οι άλλοι...Μα γιατί εμείς πλέον έχουμε σαλτάρει... νοητικά! ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ!
ΟΧΙ... δεν είμαι κανένας σπουδαίος...ένα ανθρωπάκι είμαι κι εγώ... που ομως ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ...πιθανόν περισσότερο από την αφεντιά σου... την οποία γνωρίζω πατόκορφα... 
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΑΤΥΧΩΣ...ΔΙΑΛΥΟΜΑΣΤΕ.Και ως χώρα... και ως Ευρώπαϊκή Ένωση! 
ΤΑ ΣΑΪΝΙΑ ΤΗΣ ΜΑΣΑΣ ...που μπουρδοκλώνονται στα πόδια μας.. είναι απίστευτα ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ... 

***Δεν ξέρω αν θα θρυνήσετε... Ποσώς μ΄ενδιαφέρει!...

***Αλλά  please ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΑΡΙΣΤΆΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ!... OI KΩΛΟΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΗΣ  MERKEL &  ΤΟΥ ΘΛΕΒΕΡΌΤΑΤΟΥ ...Σοϊμπλε... ΜΑΣ ΕΘΑΨΑΝ...Το είχαν σχεδιασμένο! 

Κλαίω μονάχα τη μοίρα της Ελλάδας... κλαιω ..εσενα ...εμας! ...ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΕΣ ΑΣΤΕΙΟΤΑΤΟΥΣ -ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΎΣ ΜΑΣ! ΤΟΥΣ ΦΟΝΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ... 

Δεν θα το καταλάβεις...αλλά οφείλω να σου το ΠΩ!
ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΝΑ ΔΥΣΤΥΧΕΙΣ... όπως έστρωσες ΗΛΙΘΙΕ την πορεία μας! ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ!
ΕΓΩ ...να ξέρεις πως θα επιβιώσω ΩΣ ΕΛΛΗΝ... Γιατί αυτή είναι η μοίρα μου!

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ  ΜΩΡΕ;....
Μακάρι..αλλά δεν το βλέπω...!

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου