Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΜΕΛΟΘΑΝΑΤΟΥ...


ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!


 Πως να πάει ...άλλο μωρέ με το νιονιο που κουβαλάμε; 

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.... ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!  ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ!Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… & ζωής 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ"!!! 


ΣΚΕΨΕΙΣ ...ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ 

Έγραφα στο χθεσινο σημείωμα μου:

"*** Ποιός δα Θεός με προστατεύει εως σήμερα  στα 81 μου; Και γιατί είμαι ωραίος ;...οταν βλέπω φυσικές ...φονικές καταστροφές στον ΠΑΝΗΤΗ γη ,,,με πανέμορφα παιδάκια να αφανίζονται; ..Ο δήθεν ΘΕΟΣ  δεν τα βλέπει;"

Οφείλω αυτά τα δύσπεπτα να τα κάνω πιο λιανά... 
Φαίνεται από τα λεγόμενά μου... ότι διαλανθάνω κάπου...κάπως ως προς την πίστη μου προς τον Θεό. Είναι έτσι; 
ΣΙΓΆ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ  να βγάλετε συμπεράσματα... 
*** Προσεύχομαι από παιδί 13 ετών...σταθερά!ΣΤΟΝ  ΘΕΟ... Σε ποιόν Θεό όμως; 
Εδώ υπάρχει μια ιδιαιτερότητα: Ανακάλυψα τον Θεό ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΔΕΙΞΗ- πίεση  ΟΥΔΕΝΟΣ..όντας μικρούλης!  
*** Δεν ξέρω αν υπάρχει ή οχι Θεός... Κάτι λέω πως υπάρχει, αλλά ως δεινός ρεπορτερ... δεν τον βρήκα...δεν τον εντόπισα.... αν και σε πάμπολλες δράσεις μου ... τον είχα νοητικά δίπλα μου ...να με χαϊδεύει...προκλητικά!

*** Μπορεί να φαίνεται ότι αμφισβητώ  την ύπαρξη Θεού...αλλά στο βάθος συχνά του απευθύνω ... τα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΟΥ ...για όσα καλά κι άσχημα μου φέρνει η πορεία στη ζωή μου. Γιατί; Ποιός ξέρει; ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ και συνεχίζω επί 80 χρόνια τώρα να απευθύνω σ΄αυτόν τον άγνωστο ΘΕΟ ΜΟΥ, ευχαριστίες ...γιατί υπάρχω... μα δεν θυμάμαι να  τον ΕΒΡΙΣΑ  σε όποια κακοτυχία μου...ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ!
*** Να συνεχίσω; ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΑΜΠΩΣ ΤΙΠΟΤΕ; 

*** Αφήστε τα για αύριο... Ποιός ξέρει; Μπορει ΝΑ ΦΩΤΙΣΤΩ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!
AΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου