Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

TA ΣΤΟΥΡΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΘΑΜΕΝΟΥ ΤΣΙΠΡΕΪΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ...ΕΠΙΔΙΔΟΝΤΑΙ ΗΔΗ ΣΕ ...ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ!


Δεν τους βγαίνει η δίκη και έστειλαν τα αριστερά τάγματα εφόδου να την διαλύσουν! Σε παροξυσμό το ανθελληνικό παρακράτος: Πλήρης κάλυψη από την ΕΛ.ΑΣ.- Καμία σύλληψη!


Να γιατί η κυβέρνηση (Τσίπρας, Βούτσης, Παρασκευόπουλος) με εξωθεσμικές παρεμβάσεις μετέφεραν την υπόθεση στο Εφετείο: Είχαν σχέδιο να αμολήσουν τα παρακρατικά τους ανδρείκελα αμέσως μόλις θα κατέρρεε το σαθρό κατηγορητήριο!  

Ο κ. Νάστος ΠΑΝ. είναι μέλος της Ε.Σ.Δ...Εδώ κι ένα μήνα, όπως μας ειδοποίησε δεν έλαβε την ταυτότητα του..ΞΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΉ ΜΑΣ...ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ : Η ντεντέκτιβ μήτηρ ... του  έλυσε το πρόβλημα! Κι όλα καλά... Αλλά τι θαγίνει με τα ΑΧΑΜΝΑ των ταχυδρομείων; δΙΑΒΆΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΈΣΤΕΙΛΕ σήμερα:
  
"Η υπόθεση της χαμένης   ταυτότητας"    

Χαίρετε.
Έπειτα απο αναζήτηση και καταδίωξη του ταχυδρομικού υπαλλήλου που κατείχε το φάκελο που αποστείλατε, αυτη τη στιγμη κατέχω το ποθούμενο!
Η κοινωνία ειναι κλειστή και κανείς, ούτε ο ταχυδρόμος στην εν λογο περίπτωση, μπορει να μείνει άφαντος και ανενόχλητος! Στην υπόθεση ενεπλάκη και η μητέρα μου που ως μάνα δημοσιογράφου εχει τα ανάλογα προσόντα! Επίσης μικρός έβλεπα την παιδική τηλεοπτική σειρά "ο αστυνόμος Σαΐνης" και ειμαι επηρεασμένος.
Αν η αστυνομική μου ιστορία σας μπέρδεψε να σας πω με λίγα λόγια οτι έχω την ταυτότητα στα χέρια μου.
Σας ευχαριστω πολυ και συγνώμη αν σας ταλαιπώρησα με τις τηλεφωνικές μου οχλήσεις.

Με τιμή,
Παναγιώτης Ν. Νάστος

Υ.Γ. 1 το αργότερο σε 24 ώρες το λογότυπο της Ε.Σ.Δ. θα μπει στο blog.
Υ.Γ. 2 δείτε παρακαλώ ενα ιστολόγιο που έχω φτιάξει με πολυ ιερό σκοπό:
https://prosforazois.blogspot.gr/

Στάλθηκε από το iPad μου                                       

Από το Βιβλίο του μοναχού π.Αντωνίου -

ΧΑΙΡΕΤΕ  ΚΙ ΕΥΤΥΧΕΙΤΕ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ!



Posted: 14 Φεβρουαρίου 2017
της Κλεοπάτρας Ζουμπουρλή, μοριακής βιολόγου, medlabnews.gr
Τα τελευταία χρόνια η νευροενδοκρινολογία έχει εξηγήσει σχεδόν ολοκληρωτικά την ερωτική συμπεριφορά. Όπως αποδεικνύεται από τις μελέτες και έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί πάνω στο θέμα, η ερωτική αγάπη και οι ερωτικοί δεσμοί είναι προϊόν νευροχημικών διαδικασιών. Συγκεκριμένα κάθε ερωτική έκφραση έχει και ανάλογο ορμονικό υπόβαθρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου