Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ… ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΟΥΜΕ…ΘΑ ΖΟΥΜΕ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ!

ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΙ Ό,ΤΙ ΒΡΕΞΕΙ ΑΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ!


ΜΕ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΕΝΝΑ ΤΟΥ ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ:
 ΔΕΝ ΠΑΕΙ   ΑΛΛΟ!
 
Παει…τερμάτισαν και την ελπίδα που λέγεται ΧΡΙΣΤΟΣ!
 

ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ…Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ!

Όλα τα μαντάτα  που τρέχουν δείχνουν πως στην οικουμένη αλλά ζουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ!. ΤΟ ΠΟΠΟΛΟ, Ο ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΣ ΛΑΟΣ …βρίσκεται σε κατασταση απελπισίας. ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ και τα όνειρα στέρεψαν.ΕΓΙΝΑΝ …ΚΑΠΝΟΣ! ΟΛΑ!
 
*** ο ΕΛΠΙΔΟΦΌΡΟΣ κ. Τσίπρας με το μπούλούκι  των ασυνάρτητων που σέρνει συνεχίζει να παιδιαρίζει ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΕΙ ΟΛΑ…ΣΚΑΤΑ!
 
***ΕΤΣΙ ΦΘΆΣΑΜΕ ΣΤΟ ΑΠΌΛΥΤΟ αμην!ΣΩΤΗΡΙΑ δεν υπάρχει. Καραγκιοζάκια μινίστροι ..φλυαρούν ακατάσχετα… νυχθημερόν!Ο ΄Ελλην για μια ακόμη φορά βρίσκεται στο ΑΜΗΝ! Ό,τι και να κάνει το βιος του είναιΜΠΡΟΣ ΒΑΘΥ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΡΕΜΑ.
 
***ΚΑΜΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ!..ΣΤΑ 80 ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ… ποτέ δεν βίωσα τέτοιο απίστευτο ΚΕΝΟ. Δυσκολίες είχαμε … αλλά και μπόλικη ελπίδα …Και τα καταφέραμε ….
Σήμερα πιαστε το  φινάλε…όπου μας έφεραν τυχοδιώκτες  και καιροσκόποι  ΑΛΥΤΗΡΙΟΙ πολιτικοί…… Βλέπω την σημερινή εξέλιξη εδώ και πολλά χρόνια .Και μάλιστα έχω δώσει και οδηγίες επιβίωσης. .. Είπα στα τέκνα μου αλλά και σε σας.
ΦΥΓΕΤΕ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΣΑΣ ..ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΠΙΒΙΏΣΕΤΕ ευτυχεστεροι, από το σήμερα.( σημείωση: Επιβίωσα  στην ΚΑΤΟΧΗ χάρις στην πρόνοια μητρός τε και πατρός… που πείσμωνα κρατήθηκαν στο Διδυμότειχο…Παρά την κατοχή… σχεδόν ΟΛΟΙ στην βυζαντινή αυτή πολιτεία…δεν είχε προβλήματα …πείνας ! ΟΛΟΙ ΤΑ ΦΕΡΝΑΝΕ ΒΟΛΤΑ!
 
***Η ζωή δεν πρόκειται φυσικά να εξαφανιστεί εκτός κι αν οι
 αλύτες της ΔΥΣΗΣ, οι παγκοσμιωτες ,βλέποντας η κίνησή τους να μην τσουλάει… εφαρμόσουν άλλο πλάνο.
 
***Εγώ δυστυώς …δεν έχω χωριό  για να καταφύγω. Αλλά θα φύγω! Όπου νάναι!
Και φυσικά όχι ..εκτός Ελλάδας…. Εδώ θα είμαι και θα υπάρχω όσο  ο  Θεός το θέλει ακόμη.
 
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ …ΤΕΚΝΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΤΆ… ΦΥΓΕΤΕ ΌΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ… Η ΕΛΛΑΣ ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ… Αλλά οι άνοοι κατσαπλιάδες -ξενοσπουδαγμένοι-ας ζήσουν στην ΕΡΗΜΗ ΧΩΡΑ  Εμείς όμως θα ζούμε στο χωριό…ΕΣ ΑΕΙ! και η ελλας θα ζει ες αεί !

    ΚΑΙ ...ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ...ΕΤΣΙ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου