Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Α...ΡΕ ΞΕΣΑΛΩΜΑ ΤΟΥ ...παναθλιου ΠΑΣΟΚ!


Γιάννης Καλλιάνος στο Όλα: Όταν ήμουν στην ΕΡΤ κάναμε 30% τηλεθέαση, τώρα ως γραφείο τύπου ΣΥΡΙΖΑ κάνει 1% Γιάννης Καλλιάνος στο Όλα: Όταν ήμουν στην ΕΡΤ κάναμε 30% τηλεθέαση, τώρα ως γραφείο τύπου ΣΥΡΙΖΑ κάνει 1% Στο ραδιομέγαρο «κάνουν κουμάντο οι της ΠΟΣΠΕΡΤ, οι επαναστάτες» - Τι είπε για την επίθεση που δέχθηκε - Γιατί ακολούθησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Για την ΕΡΤ, το ταξίδι του πρωθυπουργού στο Παρίσι, την αγάπη του για το τραγούδι και την επιλογή του να ταχθεί στο πλευρό του Κυριάκου Μητσοτάκη αναφέρθηκε ο μετεωρολόγος Γιάννης Καλλιάνος στο Όλα Ξεκόλλα και τους Θέμο Αναστασιάδη και Δούκισσα Νομικού.


Αφού παρατήρησε ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ έχουν χαθεί οι αλκυονίδες ημέρες αν και, όπως είπε ειρωνικά, «είδαμε άσπρη μέρα» ο κ. Καλλιάνος επανήλθε στα ερωτήματα που θέτει η ΝΔ για το ταξίδι του πρωθυπουργού στο Παρίσι τονίζοντας ότι «ο κόσμος θέλει να ξέρει τι γίνεται, σιχάθηκε τους πολιτικάντηδες που του έταξαν μια καλύτερη Ελλάδα».

Πρότεινε, μάλιστα, δηκτικά «να στηθεί αεροδιάδρομος από Ηρώδου Αττικού σε Κυψέλη για να πηγαινοέρχεται ο πρωθυπουργός σπίτι του».

Μιλώντας στη συνέχεια για την ΕΡΤ παρατήρησε ότι εγώ «θυμάμαι μια ΕΡΤ με 25-30% τηλεθέαση και τώρα έχει φτάσει στο 1%. Όταν έβγαινα εγώ στην εκπομπή των Αρβανίτη-Κατσίμη είχαμε 32% και στο μέσο όρο 17-18%».

Η ΕΡΤ παλιά είχε πολυφωνία γιατί έδινε ευκαιρίες σε ανθρώπους διαφορετικών πολιτικών πεποιθήσεων να παράξουν δημοσιογραφικό έργο αλλά «η τωρινή ΕΡΤ έχει γίνει γραφείο τύπου ΣΥΡΙΖΑ κάνουν κουμάντο οι της ΠΟΣΠΕΡΤ, οι επαναστάτες».

Αναφερόμενος, δε, στο bullying που κατήγγειλε ότι υπέστη εξήγησε ότι «δεν με χτύπησαν, αλλά με έβριζαν, με κυνηγούσαν στους διαδρόμους. Αγαπώ τους εργαζομένους της ΕΡΤ αλλά οταν πήγα να απευθύνω χαιρετισμό σε μια συνέλευσή τους υπήρξαν 5-6 που μου επιτέθηκαν φραστικά γιατί όπως λένε υπηρέτησα το μαύρο της ΕΡΤ. Αλλά εμένα ο πατέρας μου δεν ήταν εκατομμυριούχος για να μη δουλεύω».
Μιλώντας για την αγάπη του για το τραγούδι είπε ότι του αρέσουν τα έντεχνα και τα ελαφρολαϊκά ενώ έχει ιδιαίτερη αγάπη στον Αντώνη Βαρδή. 
Σε ερώτηση για τους λόγους που τον οδήγησαν στο να αποχωρήσει από την Ένωση Κεντρώων είπε ότι το έκανε «γιατί κρατούσε ίσες αποστάσεις».
Εξηγώντας τέλος γιατί κατέληξε στη ΝΔ είπε ότι «όταν ακούω τη λέξη αριστερά βγάζω φλύκταινες. Είμαι λάτρης της ελεύθερης οικονομίας και σέβομαι πάρα πολύ το άνοιγμα του Κυριάκου Μητσοτάκη. Μόλις έφυγα από την ΕΚ υπήρξε ενδιαφέρον από πολλά κόμματα αλλά επέλεξα έναν άνθρωπο που μπορεί να φέρει λύσεις στα προβλήματα του τόπου»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου