Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ " ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ" ΘΕΑΤΡΙΝΟΥΣ ΤΥΠΟΥ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ!

Αποκάλυψη–Σοκ για Σωτήρη Μουστάκα!



Ο Γιάννης Σμαραγδής βρέθηκε στην ραδιοφωνική εκπομπή του ..
Σπύρου Χαριτάτου και έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη.
Ο σκηνοθέτης δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στον Σωτήρη Μουστάκα που εκτός από συνεργάτες ήταν και φίλοι. «Όταν πρότεινα στον Σωτήρη Μουστάκα να παίξει στο El Greco, το αποδέχτηκε με έναν όρο: να μην πληρωθεί. Ήξερε ότι θα πεθάνει. Ήρθε στο γραφείο μου και μου είπε:
‘’θα παίξω αυτό το ρόλο αλλά δεν θέλω να πληρωθώ ‘’.
Του έδωσα το σενάριο και τις σκηνές που ήταν να παίξει», δήλωσε ο Γιάννης Σμαραγδής και συνέχισε: « Όταν χρειάστηκε να μικρύνουν οι σκηνές αυτές, και τον ενημέρωσα, μου είπε ότι: ‘’δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα ʼʼ και του έκοψα αυτό που έλεγε ο Τισιάνο ότι: ‘’ αυτός ο πίνακας είναι ελληνικός ʼʼ.
Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ‘’ ό, τι άλλο θέλεις να κόψω αλλά μην μου πάρεις από το στόμα αυτού του ρόλου τη λέξη ελληνικός. Θέλω να την πω για πολλούς λόγους αυτή τη λέξη ʼʼ. Αργότερα έμαθα ότι είχε πει ‘’πάνω από τον τάφο μου θέλω την ελληνική σημαία ʼʼ. Ήταν μεγάλος πατριώτης, μεγάλος καλλιτέχνης και πολύ σπουδαίος άνθρωπος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου