Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ...ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΕΡΣΟΝΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ σαν τις κιλότες τους,ΤΟ ΛΕΕΙ ΠΕΡΙΦΑΝΑ Η ΜΑΝΔΑΜ ΤΣΟΥΤΣΟΥΠΑΝΙΔΟΥ! ΤΙ ΕΙΠΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΗΘΟΣ;

ΠΟΠΗ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ: "ΠΑΕΙ ΚΙ' ΑΥΤΟΣ. ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ! ΣΗΜΕΡΑ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ"

«Πάει κι αυτός. Μας τελείωσε. Κι ήταν ωραίος, ο άτιμος. Μπήκε στη ζωή μου κούκλος, αεράτος...

Όσο να πεις, κουβάλησε μαζί του, νέο αέρα», έγραψε η Πόπη Τσαπανίδου στην ιστοσελίδα της!...

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια του Star αναφερόταν στον χρόνο που πέρασε, μιας και ανήμερα του Πάσχα είχε τα γενέθλιά της.

«Δεν ενθουσιάστηκα απ’ την αρχή. Κράτησα την ψυχραιμία μου! Σιγά μη μασήσω, στη δύναμη του νέου. Αλλά όσο να πεις, το είδα με αισιοδοξία το πράγμα.

Πάντα στο ξεκίνημα δεν είναι σαν να μηδενίζεις το κοντέρ; Καινούρια αρχή, νέοι όροι, υποσχέσεις για ξεκινήματα και οριστικό τέλος, στις καταστάσεις που βαλτώνουν επικίνδυνα. Αυτό λοιπόν συνέβη και με τον ερχομό του. “
Eγώ και αυτός, θα κάνουμε θαύματα”, σκέφτηκα μόλις αρχίσαμε να συνηθίζουμε, ο ένας τον άλλον. Ήταν σωστό και το timing. Αλλιώς αντιδράς όταν είσαι πιτσιρίκι, αλλιώς στα χρόνια της ωριμότητας.
Αρχίζουν ξαφνικά και αποκτούν διάσταση οι λεπτομέρειες, αμβλύνονται οι διαφορές, γεφυρώνονται τα χάσματα. Με τα χρόνια δηλαδή, αρχίζουν να γίνονται εντονότερα, όσα μας ενώνουν και όχι όσα μας χωρίζουν.
Έτσι, γίναμε κολλητοί. Μαζί παντού. Δεν του γύρισα ποτέ την πλάτη», γράφει μεταξύ άλλων.

Όπως παραδέχεται η ίδια, αυτός ο χρόνος της ζωής της δεν της τα έφερε όλα ρόδινα, ωστόσο, «ήταν ωραίος. Και ας ήταν δύσκολος. Τον αγάπησα πολύ. Ήταν δικός μου. Και θα μείνει στη σκέψη και στην καρδιά μου για πάντα. Για όσα μου χάρισε!».

«Σήμερα, γνώρισα -φυσικά- τον επόμενο! Μ’ αυτόν να δεις τι έχω να κάνω... Θα περάσω συναρπαστικά. Θα κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα. Ή τουλάχιστον θα παλέψω, μέχρι να το πετύχω. Γιατί -τελικά- ο νέος είναι ωραίος!

Καλώς ήρθε λοιπόν, ένας ακόμα χρόνος στη ζωή μου», κατέληξε η Πόπη Τσαπανίδου και ευχαρίστησε τους διαδικτυακούς της φίλους για τις ευχές.

gr.news.yahoo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου