Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

ΤΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ...


ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ!....
ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΧΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΔΩ!




Κόσμος
Ελλάδα
Επιχειρήσεις
Ψυχαγωγία
Αθλητικά
Επιστήμη
 και τεχνολογία

Πολιτική
Άλλες κυριότερες

ειδ...


















Φιλική σύσταση: 
Για σύντομη και πλήρη ενημέρωσή σας για όσα τρέχουν αυτή τη στιγμή
κάντε κλικ στις πιο πάνω θεματικές ενότητες κι όλα τα ΝΕΑ θα είναι στο πιάτο σας!
ΣΥΝΗΘΙΣΤΕ ΤΟ...
και δεν θα ... ΨΑΧΝΕΣΤΕ!

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ σατιρίζει την επικαιρότητα

ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΑ ΠΑΘΗ...

Ράψαν στολές των μοναχών, βάλαν σταυρούς στα άμφια
Κι΄είπαν, οτι ορθόδοξα θα κάτσουν να σκευτούνε,
Να βρούν λύσεις στις γκάφες τους να διορθωθεί ο ΕΝΦΙΑ,
Με την μουρμούρα του λαού είπαν΄: δεν θα σκαστούνε!

Δεν ξέρω αν στη σύναξη θα κάψουν και λιβάνι,
Όπου και θα μοσχοβολά απο το θυμιατό,
Έτσι θα εξαπατήσουνε τον Ελληνα χα΄ι΄βάνι
Που θα πληρώσει ΕΝΦΙΑ  με το επιθυμητό!

«Ελλάδα μου περίφανη, ποτέ σου δεν πεθαίνεις,
Εστω  κι΄αν μέσα στην βουλή γίνονται τόσα λάθη,
Λάθη που πάντα κάνουνε,χρόνια να ξαποσταίνεις,
Σαράντα χρόνια να τραβάς και του Χριστού τα πάθη!

                                            Χ.Χ.

ΚΑΙ ...ΕΜΜΕΤΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ ΝΤΟΡΕΤΑΣ ΠΕΠΠΑ... ΣΤΟΝ ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΧΡΙΣΤΟΦΑΝΗ!

Ως γνωστόν πριν από μερικές μέρες ο Χριστοφάνης ...σατίρισε και την Ντορέτα Πέππα, που τόλμησε να υποψιαστεί  (με ιστορικά τεκμήρια) ...ότι στην Αμφίπολη μπορεί να είναι ο τάφος της Κλεοπάτρας... Δείτε πως η συγγραφέας... περιποιείται τον σατιρικό μας ..:

Η απάντησή μου εις το αφιερωθέν εις εμέ ποίημα του κ. Χρήστου Χριστοφάνη…
Κατά πρώτον, θα ήθελα να απευθυνθώ στον σχολιάζοντα ποιητικώς την επικαιρότητα από τον παρόντα ιστοχώρο και να τον ευχαριστήσω εγκαρδίως διότι με… ενέταξε και εμέ προσωπικά στην κατά το δοκούν δική του επικαιρότητα, αν και ούτε έπραξα κάτι το επίκαιρον σχετικά με το ζήτημα του τάφου της Αμφίπολης, ούτε και είχα καν μία τέτοια πρόθεση, εφόσον εγώ απλά προσέθεσα μία ακόμη άποψη στις ήδη υπάρχουσες, καθότι θεωρώ ότι έχω το δικαίωμα να δρω και να εκφράζομαι αυθορμήτως αφ’ ης στιγμής δεν ενοχλώ και δεν προσβάλλω κανέναν, διότι δεν το συνηθίζω, αν δεν έχω κάποιο σοβαρό λόγο… να προσβάλλω! Βασικό αυτό!
Ω, Δίε, ω άριστε φίλε μου, λοιπόν, δεχθείτε και από εμέ κάποια ελάχιστα δείγματα της ευγνωμοσύνης μου για την ένταξή μου στην «επικαιρότητά σας», κάποια λόγια από καρδίας, γραμμένα σε ποιητική φόρμα, καθότι ο τρόπος με τον οποίο εκφραστήκατε για το πρόσωπό μου, μου έδωσε το ποιητικό έναυσμα, αν και όχι τον ποιητικό οίστρο, οφείλω να ομολογήσω… Για τον ποιητικό οίστρο χρειάζεται πάντα κάτι πιο ισχυρό απ’ «αυτό», μετά συγχωρήσεως…

Στον θείο κι έμμετρο, λοιπόν, σχολιαστή
θα απευθύνω ευπειθώς τη ρίμα μου αυτή:
Όταν αισθάνεσαι όχι Έλλην, αλλά Ρωμιός, βεβαίως,
πρότυπο δι’ εσέ δεν είναι ο Αλέξανδρος, αλλά ο Ρωμαίος.
Κι αν κάποιος κλαίει και οδύρεται και κλαψουρίζει
για τη φτώχεια που τον ταλανίζει,
χωρίς να πράττει, όμως, κάτι ουσιώδες για ν’ αντιδράσει,
και περιορίζεται απλά τις απόψεις κάποιων άλλων να… σχολιάσει,
θρηνολογώντας πως δεν έχει ούτε ναύλα για να πάει στην Πάτρα,
πώς είναι δυνατόν να έχει ως όραμα την Κλεοπάτρα;

Κι όταν ο ποιητικός οιρμός,
ενός κάποιου ανδρός ο δηκτικός σχολιασμός,
κατά των γυναικών και μόνο στρέφει τις βολές του*
για να καλύψει ίσως τις ατέλειές του,
ένα μας μένει, τότε, να συμπεράνουμε
και ας μας συγχωρήσει αν τον πικράνουμε:

Όποιος τη γυναίκα και τον θείο Έρωτα λοιδωρεί,
τότε, φίλτατε αδελφέ, πάει να πει…
πως… ο κάτω όροφος έχει την εξής μοναδική επιγραφή:
«Δε λειτουργεί»!

*βλ. η υποφαινόμενη, η κ. Περιστέρη κ.ά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου