ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ ...ΜΙΑ ΖΩΗ 

...ΤΣΟΥΤΣΟΥΝΟΠΑΙΚΤΗΣ!-ΚΡΙΜΑ!
Ο Κώστας Βουτσάς είναι απλός, γλυκός, προσιτός, χωρίς έπαρση, κι όμως με τόση καλλιτεχνική προίκα, που τον καθιστά έναν από τους πιο σημαντικούς ηθοποιούς της γενιάς του. Διαφέρει από τους σημερινούς ηθοποιούς και εξηγεί το γιατί: «Εμείς οι παλιοί ήμασταν όλοι φτωχοί. Δεν υπήρχε πλούσιος, που να ’χε πατέρα με λεφτά. Εγώ πούλαγα τσιγάρα μικρός. Ξεκινήσαμε όλοι από χαμηλά. Οι γονείς τώρα είναι πιο άνετοι οικονομικά. Φοβάμαι πως ένας πλούσιος ηθοποιός δεν έχει την ανάγκη “φτηνής” εργασίας. Να του πουν πάρε 500 τον μήνα… Θα πει 500 παίρνω από τον πατέρα μου. Δεν έχει λοιπόν την ίδια αγωνία…».



ΑΠΟΡΡΙΨΗ
Εκείνος δύο φορές βίωσε την απόρριψη και λίγο έλειψε να δει τα όνειρά του να γκρεμίζονται. Ομως, είχε τόσο πάθος, που θα έκανε τα πάντα για να τα καταφέρει: «Ηρθα στην Αθήνα για να σπουδάσω και με απέρριψαν δύο φορές. “Δεν κάνεις για ηθοποιός”, μου έλεγαν. Εγώ επέμενα… Ετσι μου έδωσαν μια άδεια για μουσικό θέατρο, μόνο που απαγορευόταν να παίξεις σε πρόζα. Ετσι, λοιπόν, δεν νιώθεις βεντετισμό. Οταν παίζεις στα μπουλούκια, στα καφενεία». Ωστόσο, όταν κατάφερε να ξεχωρίσει, να μπει στην οικογένεια του Φίνου και να κάνει κινηματογράφο, τα χρήματα ήταν πολλά. Παραδέχεται πως αυτό το οφείλουν στην Αλίκη Βουγιουκλάκη: «Να σκεφτείς τότε ο βασικός μισθός ήταν 1.400 δρχ. και εγώ έπαιρνα μεροκάματο 6.000. Το οφείλουμε στην Αλίκη αυτό. Εκείνη ήταν η αιτία που ανέβηκε ο μισθός. Τα τρία “Βήτα” ήμασταν οι πιο ακριβοπληρωμένοι. Βουγιουκλάκη, Βλαχοπούλου, Βουτσάς. Να φανταστείς για μια ταινία παίρναμε 350.000 δραχμές και ένα τεσσάρι τότε στην Πατησίων είχε 300.000. Αλλοι πληρώνονταν γύρω στα 150.000».
Πώς, όμως, διαχειρίστηκε τα χρήματα που έβγαζε; Ο Κώστας Βουτσάς από μικρός ήταν μεθοδικός και είχε επιχειρηματικό μυαλό.«Μικρός, όταν άρχισα να βγάζω τόσα λεφτά, σκέφτηκα να προσλάβω τον Βουτσά στο θέατρό μου τσάμπα. Ετσι έγινα θεατρικός επιχειρηματίας και είχα εμένα στην επιχείρηση για 35 χρόνια. Πήρα, δηλαδή, τον Βουτσά και τον έκανα υπάλληλό μου. Αν έβγαζα χρήματα θα του έδινα. Αν όχι, δεν θα έπαιρνε δεκάρα!», εξομολογείται. Γνώρισε δόξα, κέρδισε χρήματα, γοήτευσε χιλιάδες γυναίκες, χωρίς να χάσει τον έλεγχο. «Ο ηθοποιός ξέρεις πώς γίνεται γνωστός; Θα σου πω εγώ: Ο συνάδερφος τον ανακαλύπτει, το κοινό τον αποκαλύπτει και η διάρκεια τον καθιερώνει», λέει χαρακτηριστικά.
«ΤΑ ΕΔΩΣΑ ΟΛΑ»
Αγαπημένο του «σπορ», οι γυναίκες. Τις λατρεύει και τον λάτρευαν πολύ πριν γίνει γνωστός. «Δεν είχα άλλα βίτσια. Είμαι αρσενικό. Και πριν γίνω διάσημος είχα πολλές γυναίκες. Δεν έχω πάθη. Εχω ορέξεις. Διάθεση. Πάθος είναι τα ναρκωτικά, ο αλκοολισμός. Αυτό που έχω εγώ λέγεται διάθεση ζωής», ξεκαθαρίζει. Οι πρώην του τον θυμούνται με αγάπη, γιατί τις φρόντιζε και τις σεβόταν και αφού χώριζε μαζί τους. «Εγώ φέρομαι πολύ αντρίκια στις γυναίκες. Οταν θα ερωτευτώ μια νέα γυναίκα, ό,τι έχω καταφέρει θα τα πάρει η προηγούμενη... Θα ήταν αδικία να παίρνω και τα σπίτια. Το έκανα για λόγους λογικούς, για να έχουν και τα παιδιά να ζήσουν… Εγώ δεν έχω τίποτα, καμία περιουσία. Τίποτα δεν έχω. Τα έδωσα όλα. Υπήρχαν, όμως, και γυναίκες που με απάτησαν. Βρήκαν καλύτερο», λέει για πρώτη φορά στο «Secret». Οπως παραδέχεται και πως «ο ωραιότερος ήταν ο Αλεξανδράκης».
Στη δουλειά του ήταν και είναι επαγγελματίας. Δεν «σαλιαρίζει», δεν «φλερτάρει». Αντίθετα, τον εκνευρίζουν οι συνάδερφοί του όταν προσπαθούν να ρίξουν μια νέα ηθοποιό στο κρεβάτι. «Πήγα να δείρω έναν ηθοποιό γιατί είπε σε μια κοπέλα “πήγαινε στο καμαρίνι και έρχομαι”. Δεν εκμεταλλεύτηκα ποτέ την ανάγκη μιας νέας ηθοποιού για να την πάω σε κρεβάτι. Αντίθετα, την έδιωχνα από τη δουλειά, αν το προσπαθούσε. Εγώ ήθελα να την κυνηγήσω…». Τέλος, μιλάει για την Αλίκη του, την 36χρονη ηθοποιό που φωτίζει τη ζωή του: «Την Αλίκη την αγαπούν οι κόρες μου. Είναι αγαπημένες φίλες. Τη λατρεύουν. Σκέφτονται τα ίδια πράγματα. Με έχει μικρύνει η Αλίκη. Μου δίνει ζωή και την αγαπώ γι’ αυτό…».
Για τον Κώστα Βουτσά όλοι οι συνάδερφοι του είναι σπουδαίοι… Στέκεται, όμως, σε μια που εκτιμούσε πολύ: «Ηταν σπουδαία η Ρένα Βλαχοπούλου, κι ας την έλεγαν κάποιοι τσιγκούνα. Ηταν οικονόμα. Είχε δώσει ένα σπίτι στα Πατήσια σε μια οικογένεια και δεν έπαιρνε ενοίκιο… Πήγαινε και σε φτωχούς και μοίραζε λεφτά. Μιλάμε για πολύ σπουδαία».