Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΑΛΙ ...ΑΡΜΑΤΩΛΟΙ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ!


ΤΑ ΣΟΦΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ ΣΟΦΟΥ...  2H MEΡΑ...




ΘΕΕ ΜΟΥ,

ΠΩΣ

ΚΑΤΑ-

ΝΤΗΣΕΣ

ΤΟΝ

ΕΛΛΗΝΑ;

Ένα καλάζνικωφ...σας εζήτησα;

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ;




***Ευχαριστώ θερμά  το βήμα που μου παρέχεται από τον  ιστό-post αυτό!


ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ..ΜΕΤΑ

ΤΟ
"ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ" **ΜΟΥ...ΔΕΝ

ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΡΟΥΠΙ...

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ  ΠΡΟΘΗΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΝΑ ΜΟΥ

ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΑΖΝΙΚΩΦ... Ενώ στην Ομόνοια πουλιούνται με την οκά...έστω καντάρι!

Μα δεν θέλω να ...το αγοράσω... ΘΕΛΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ..ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ...  

Ως γέρων και "σοφός"..όπως λένε, κάποιο  πλάνο Θα έχω.. στο νιονιό μου..
Μα δεν με βοηθάτε... Τι σημαίνει αυτό; 

--Πως είμαστε ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ!. Δεν μας φταίνε οι πολιτικοί που τα έχουν σκατώσει ΟΛΑ... Αλλά εμείς με τις σκατένιες αποφάσεις μας...την... αδράνειά μας!

ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥΤΗΣ

ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ...


ΔΕΝ Μ΄ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΑ... της Δύσης και των ... αθλίων συμμαχιών μας με τους αρρώστους τύπου ΜΕΡΚΕΛ και Σόϊμπλε. Ολάν, Σαρκοζί ( ο τσουτσουνοπαίκτης )..& ο ΑΡΑΠΗΣ Ομπάμα!...που ξεφτιλίζει σταθερά την ΚΑΛΥΒΑ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ-ΘΩΜΑ...
ΦΤΗΝΙΑΡΗΔΕΣ  ΕΙΝΑΙ ΟΥΛΟΙ ΤΟΥΣ! ΣΤΑΝΤΑΡ ΑΥΤΟ..έτσι;  
Μ΄ενδιαφέρει η απόλυτη θωράκιση της πατρίδας αυτής από τους κατά φύση και παρά φύση ..  επιβουλείς της χώρας αυτής που έστησσε , ωστόσο το ΣΥΜΠΑΝ!Έτσι;

Κι ατυχώς ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΟΝΙΩΣ ...ΒΛΑΚΩΔΩΣ , χάρις στους βλάκες πολιτικούς που επιλέγουμε ... στο ΑΜΗΝ! Τερματισμένοι...  ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ! Εκτός κι αν...ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ...ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!

Και φυσικά δεν θεωρώ του;ς Τούρκους-τα καρντάσια- Εχθρούς... Αλλά τους μεμέτηδες αυτούς τους χρησιμοποιούν  οι γνωστοί-άγνωστοι κοινοί μας φίλοι
...προκειμένου να χτυπήσουν την Ελλάδα ...για να κερδοφορούν! ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ και...
Ακόμη και το μνημείο της Αμφίπολης το έχουν ήδη ...μπλοκάρει!..ΟΙ Εβραιοαμερικανογεμανοι Σιωνιστές!

Ένα Καλάζνικωφ , αν μου το δωρίζατε... ίσως άνοιγε κάποιους δρόμους... Και πάντως να ξέρετε, πως σύντομα
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΒΟΥΝΑ...  ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΑΡΜΑΤΩΛΟΙ ΚΑΙ ...ΚΛΕΦΤΕΣ!
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΟ! Ο Γέρο-Σοφος ..δεν λαθεύει! ΠΟΤΕ!

** Ω γνωστόν οι γέροι της ηλικίας μου...βγάζουν και διαγγέλματα..Παράδειγμα σπαρταριστό.. ο Παπούλιας! Τι καλαμπούριον  πια κι αυτός!...Πως μας προέκυψε, αλήθεια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου