Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Ο ΣΚΑΤΕΝΙΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΌΣ ΜΑΣ!!! Διαβάστε το παρακαλούμε... Θα καταλάβετε!

ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ...ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ.. ΤΡΙΧΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...
ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ...ΕΔΩ...ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ!..ΕΤΣΙ;

ΣΥΖΥΓΟΣ ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΠΡΟΒΑΤΟ, ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΕΚ ΠΕΡΑΤΩΝ.... ΓΙΑΤΙ ΡΕ ..ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ ΔΙΩΚΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ... ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ;
Ως γνωστόν Η Ελλάς κυριαρχείται-κατακλύζεται από δικηγόρους... Κάποια σαϊνια-φούσκες δηλαδή που κουνιούνται σε ολάκερο το έθνος με τις εξυπνάδες τους. Κατέχουν δε στη βουλή πλειοψηφικά την πρώτη θέση ως επαγγελματική ομάδα! Εμείς απλά αναγουλιάζουμε για το φαινόμενο και τον πολιτισμό που εκπέμπουν!


Η σημερινή ειδησεογραφία αναφέρεται στην αποφυλάκιση της κόρης του Τσοχατζόπου, μητέρας 3 παιδιών! Αλλά δεν έκανε την ίδια χάρη για την γυναίκα του Τσοχατζόπουλου...που επίσης έχει ένα 6/χρονο παιδί... που τη χρειάζεται... Γαμώ τον πολιτισμό σας ρε δικαστές-νομικοί!

Για να κατανοήσετε το εύρος της μαλακισμένης δικαστικής-νομικής σκέψης ... του άπατου νομικού πολιτισμού μας δείτε την παρακάτω σκέψη....Και να μην ξεχνάμε ότι ο δικαστής κρίνει κατά συνείδηση!!
--Τι τον ανάγκασε να στείλει για 2,5 χρόνια στην φυλακή την κόμη του Αποστόλη Τσοχατζόπουλου; Και σήμερα κρίνει ότι πρέπει να τη βγάλει από τη φυλακή και να στείλει  δίπλα στα ανήλικα τέκνα της μετά από 3 χρόνια εγκλεισμού στη φυλακή;...
Να γιατί λέμε ότι έχουμε σκατένιο νομικό πολιτισμό!
--Το ίδιο προνόμιο αποφυλάκισης δεν χορηγήθηκε στη γυναίκα του Τσοχατζόπουλου...Γιατί; ΡΕ Καριόληδες...ΔΙΚΑΣΤΕΣ;
Ρωτάω, εγώ δεν κάνω λαμογιές; Τα παιδιά μου, η γυναίκα μου  τι ευθύνη έχουν..Ναι βέβαια επειδή είναι δικοί μου άνθρωποι, φυσικά κι απολαμβάνουν δωραιές μου... αλλά έχουν άμεση ευθύνη στα δικά μου..."εγκλήματα";... Εις τι ευθύνεται η γυναίκα μου και τα παιδιά μου σε δικές μου πράξεις;
Γιατι ΡΕ...εσείς δικαστάδες-όποιοι κι αν είστε-όπως διάολο κι αν είστε...

Βεβαίως οι γυναίκες μας και τα παιδιά μας απολαμβάνουν τα όσα τους προσφέρω εγω... με τις λαμογιές μου... Αλλά ΡΕ δεν ξέρουν...γιατί δεν τους εξηγώ!
Το καταλαβαίνετε ΡΕ ΔΙΚΑΣΤΑΔΕΣ; 
ΠΩς ΜΩΡΈ ΓΑΜΏ  το σόϊ μου... στέλνετε στη φυλακή μια μάνα, μανάδες με ανήλικα παιδιά;... Γιατί ΜΩΡΕ; Επειδή ο κύριος "εγκληματίας- πατήρ... κατά το δικό σας τσερβέλο ...παρανόμησε; Και τα προϊόντα της πράξης του τα δώρησε σε γυναίκα του και παιδιά του;Ναι έτσι προφανώς έχει γίνει; Αλλά αυτό είναι ο νομικός πολιτισμός σας! ..Πατέρας μου είναι ...γυναίκα του είμαι... τι θα έπρεπε να κάνω;Τι θα έπρεπε να κάνω , τον δικό μου άνθρωπο...να το στείλω στο διάολο...
ΟΧΙ  ..δεν θα το μπορούσα... ΟΜΩΣ ΕΥΧΡΙΣΤΩΣ μπορώ να στείλω ΕΣΑΣ τους κωλονομικούς και δικαστές!... Διότι απλά είστε παλαβιάρηδες!

  
Δεν επιθυμώ να κάνω τον συνήγορο του ΑΚΗ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ... Αλλά στο Θεό ΣΑς  Διάολο κι αν  είστε μωρέ... αυτός είναι ο νομικός μας πολιτισμός;.. Κρεμάστε αυτόν... αλλά γιατί διώκεται σύζυγο και τέκνα του και τα παιδιά τους; 
Να λοιπόν γιατί αναγουλιάζω για τη σπείρα του καταγέλαστου αυτού ...νομικού πολιτισμού μας! Ποιό ηλίθιος από σας, μπορεί να με αντικρούσει; Στο θεός σας...πια!! 
ΑΠ.ΒΡΑΧ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου