Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ!

ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ...ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ  ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ...ΘΑΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ!!!...

ΛΑΒΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ  ΕΠΙΣΤΟΛΉ ΑΠΟ ΑΓΩΝΙΣΤΉ-ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.Σ.Δ ...ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΑΛΤΙΜΠΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ!
Κομοτηνή, 21/12/2016

Προς
Εφετείο Θράκης

Αξιότιμοι κύριοι – κυρίες,

Είμαι στην δυσάρεστη θέση να καταγγείλω για άλλη μία φορά την απαράδε-κτη, παράνομη και καταχρηστική συμπεριφορά λειτουργών του Πρωτοδικείου Ροδόπης.

Εισαγγελέας Πρωτοδικών και Ανηλίκων Κωνσταντίνα Μελισσάρη


Η κα Μελισσάρη για καιρό ζητούσε να μάθει πληροφορίες για πολλά δημοσι-εύματα των συνεργατών μου στην εφημερίδα “Φωνή της Ροδόπης”. Δεν γνωρίζω αν βάσει των όσων πληροφοριών έλαβε, έπραξε κάτι σχετικά με τις υποθέσεις εκείνες. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι μετά από καιρό τόσο η εφημε-ρίδα, όσο και εγώ λάβαμε δεκάδες μηνύσεις, αγωγές και αιτήσεις ασφαλιστι-κών μέτρων από ανθρώπους ιδιωτικής εταιρείας την οποία για όλο εκείνο το διάστημα η κα Μελισσάρη στήριζε με, όπως αποδείχτηκαν παράνομες, απο-φάσεις της. Προσωπικά αλλά και από όσο μπορώ να γνωρίζω και οι συνερ-γάτες μου, δεν είχαμε την παραμικρή ιδέα για την φύση της συνεργασίας της ίδιας με την εν λόγω εταιρεία και η όλη έρευνά μας ξεκίνησε με αφορμή την πρωτοφανή για τα δικαστικά χρονικά μαζική επίθεση που δεχθήκαμε από τους ιδρυτές της. Αναγκαζόμενοι λοιπόν να υπερασπιστούμε όχι απλά τα νόμιμα δικαιώματά μας (αυτό είναι το λιγότερο καθώς η υπόθεση δεν είναι νομική διαφορά ιδιωτών αλλά μία ξεκάθαρα πολιτική υπόθεση με πλέον ξεκάθαρη εμπλοκή υπηρεσιών, κράτους και παρακράτους) αλλά την νομιμό-τητα στην ευαίσθητη για την εθνική ασφάλεια της χώρας περιοχή της Θράκης και να αναδείξουμε την αλήθεια στις δικαστικές και άλλες αρχές του Κράτους ξεκινήσαμε μία έρευνα για την δράση αυτών των κυκλωμάτων και μέχρι στιγμής ήρθαν στην επιφάνεια πολλά, μεταξύ άλλων δυστυχώς και η συμμε-τοχή της κας Μελισσάρη. Τα ευρήματα της δημοσιογραφικής μας έρευνας στάθηκαν αρκετά ώστε οι αρχές του Κράτους σε κεντρικό επίπεδο να ανα-γκάσουν την κα Μελισσάρη να επαναφέρει τις αποφάσεις της εντός της νομιμότητας και έκτοτε, γινόμαστε όλοι δέκτες της απαράδεκτης, υβριστικής, παράνομης και καταχρηστικής συμπεριφοράς της.

Το καινούριο στην υπόθεση είναι η νέα απόπειρά της να συκοφαντήσει εμένα προσωπικά μέσω μίας απαράδεκτης παραπληροφόρησης που είχε ως απο-δέκτη την Εισαγγελία Εφετών Θράκης. Πιο συγκεκριμένα και έπειτα από μία μυστηριώδη μήνυση του συνιδρυτή και διαχειριστή της παράνομης εταιρείας “Κιβωτός Δόμνας Βιζβίζη” Φριτζαλά Γιάννη εις βάρος μου για κάποια λεγόμε-νη “επίθεση” σε μία ...στρατιωτική εγκατάσταση για την οποία, σύμφωνα με τον ίδιο, θεωρούμαι υπεύθυνος, μήνυση η οποία υπεβλήθη “κατά αγνώστων” αλλά φωτογραφίζοντας εμένα, η κα Εισαγγελέας Πρωτοδικών Μελισσάρη (η οποία ευνόησε παρανόμως την εν λόγω παράνομη εταιρεία) απέστειλε την υπόθεση στην Εισαγγελία Εφετών Θράκης αναφέροντας ψευδώς πως η μή-νυση έχει ως κατηγορούμενο εμένα (ενώ δεν με έχει) που δήθεν έχω διαπρά-ξει “απόπειρα κρυφής εισόδου σε στρατιωτικό τόπο και διατάραξη οικιακής ειρήνης και φθορά ξένης ιδιοκτησίας”. Στην συνέχεια το έγγραφο της κας Μελισσάρη με παρουσιάζει να έχω με την υπ' αριθμ. 37/23.09.2016 “μηνύσει το σύνολο των Εισαγγελικών Λειτουργών που υπηρετούν στην Εισαγγελία” δηλώνοντας έτσι “αναρμοδιότητα” να χειριστεί την υπόθεση. Βεβαίως η όλη αναφορά της κας Εισαγγελέως είναι πλαστή και βασίζεται σε ψεύδη καθώς ποτέ δεν πραγματοποίησα καμία επίθεση πουθενά και σε κανέναν (μένει να αποδειχτεί και στις δικαστικές αίθουσες όπου ο, μεταξύ άλλων κατηγορούμε-νος για βαριά αδικήματα αλλά συνεχώς αποφεύγων την εκδίκαση με μεγάλες αναβολές, αγνώστου επαγγέλματος Φριτζαλάς θα κληθεί να αποδείξει τους ισχυρισμούς του και φυσικά να αναλάβει τις ευθύνες του), ποτέ δεν ήμουν καν κατηγορούμενος στην υπόθεση όπως ψευδώς αναφέρει αλλά απλά ο Φριτζα-λάς επισύναψε στην μήνυση κάποια δημοσιεύματά μου τα οποία αλλοιώνο-ντάς τα παρουσίασε ως “σχετικά με την υπόθεση” ενώ επίσης δεν γνωρίζω στην περιοχή να υπάρχει κάποια “στρατιωτική εγκατάσταση” παρά μόνο ένα εγκαταλελειμμένο πρώην φυλάκιο του Ελληνικού Στρατού το οποίο από συγκεκριμένες ομάδες του ΓΕΣ δόθηκε στο ζεύγος Φριτζαλά – Νικοπούλου για ιδιωτική χρήση και ιδιωτική κατοικία, όπως και οι ίδιοι δηλώνουν σε συνεντεύξεις σε ΜΜΕ της Αθήνας. Οσο για τις προειδοποιητικές πινακίδες στις οποίες φέρεται πως επιτέθηκε ο συλληφθείς – μόνιμος κάτοικος της περι-οχής και υπό επήρεια μέθης οι οποίες και αναγράφουν πως πρόκειται για “στρατιωτική περιοχή” αλλά και τις μπάρες απαγόρευσης πρόσβασης στους δρόμους μένει να αποδειχθεί ποιοι τις τοποθέτησαν σε δασική περιοχή, με άδεια από ποια αρμόδια κρατική αρχή ώστε να διαλευκανθεί το “ιδιοκτησιακό” καθεστώς τους. Προς το παρόν από όσο γνωρίζω ο εν λόγω διαχειριστής της παράνομης εταιρείας Φριτζαλάς δεν είναι (επίσημα) συνεργάτης του Ελληνι-κού Στρατού ώστε να λειτουργεί ως ιδιοκτήτης των εγκαταστάσεων αυτών, για την λεγόμενη απόπειρα ζημίας εναντίον τους με μήνυσε.

Αυτό βέβαια που με λυπεί περισσότερο είναι η επαναλαμβανόμενη και συνε-χιζόμενη απαράδεκτη για την υπόσταση Εισαγγελέα συμπεριφορά της κας Μελισσάρη η οποία φαίνεται πως διατελεί εν συγχύση, κάνει κατάχρηση της εξουσίας που κατέχει ως κρατική λειτουργός και χρησιμοποιεί την θέση της λειτουργώντας υπέρ των συμφερόντων των αντιδίκων μου και εμφανώς εις βάρος μου, έχοντας ανοίξει προσωπική “βεντέτα” εις βάρος μου, σε σημείο του να απορώ αν οι επιθέσεις που δέχομαι προέρχονται από τους αντιδίκους μου ή από την ίδια, διαμέσω των αντιδίκων μου.

Πρωτοδίκης Χρήστος Θεοδωρίδης

Τον κο Θεοδωρίδη συναντήσαμε όλοι μαζί στις αρχές Ιουνίου 2016 έπειτα από τις αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων της πλευράς Φριτζαλά – Νικοπούλου – Εταιρείας “Κιβωτός” και ενός στενού οικογενειακού τους φίλου ιερομόναχου προς εμάς. Στο γραφείο του διαπράχθηκε ένα μικρό δικαστικό πραξικόπημα και η όλη υπόθεση, όπως έχει αρμοδίως προς εσάς καταγγελθεί, θα μπορού-σε να αποτελεί σενάριο κωμωδίας, αν δεν επρόκειτο για μία αληθινή τραγω-δία εις βάρος της νομιμότητας.

Χθες όμως, Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016, ο κος Θεοδωρίδης “ξαναχτύπησε” προσβάλλοντας με επί προσωπικού μπροστά στο προσωπικό του Πρωτοδι-κείου Ροδόπης. Προσήλθα λοιπόν στην Γραμματεία όπου και κάνοντας χρήση του ειδικού νόμου για την στήριξη οικονομικά αδύναμων συμπολιτών, ζήτησα νομική βοήθεια ακριβώς για τις υποθέσεις 2 μηνύσεων και 2 αγωγών από την πλευρά των ανθρώπων της παράνομης εταιρείας. Περίμενα αρκετή ώρα έξω ώσπου η κα Γραμματέας ήρθε και με ενημέρωσε πως αρμόδιος Πρωτοδίκης Υπηρεσίας είναι ο κος Θεοδωρίδης ο οποίος όμως δεν δέχεται να εξετάσει την αίτησή μου διότι, όπως είπε, τον έχω καταγγείλει (για την κακοδικία του Ιουνίου καθώς μεταξύ άλλων ούτε καν με κάλεσε να παραστώ ενώ εξέταζε την υπόθεσή μου!) και δήλωσε “ευθιξία” μη δεχόμενος να κάνει αυτό που νομίζω είχε καθήκον να κάνει. Μάλιστα για το γεγονός δεν μου έδωσαν κάποιο αποδεικτικό στοιχείο παρά μόνο με έδιωξαν προφορικά λέγοντας πως η υπόθεση θα ανατεθεί σε άλλον Πρωτοδίκη.

Θεωρώ πως αν υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να επικαλεστεί “ευθιξία” αυτός είμαι εγώ που έχω υποστεί τόσες παράνομες, καταχρηστικές και εν τέλει ύποπτες συμπεριφορές εις βάρος μου από το Πρωτοδικείο Ροδόπης και προσωπικά αρνούμενος να συναντήσω τους εν λόγω δικαστές και εισαγγε-λείς κάθε φορά να ζητώ αντικατάστασή τους αλλά ποτέ δεν το έχω πράξει. Δυσκολεύομαι λοιπόν να αντιληφθώ την άρνηση καθηκόντων τόσο από τον κο Θεοδωρίδη, όσο και από την κα Μελισσάρη εκτός και εάν πρόκειται για πρόφαση ώστε κάθε φορά που επισκέπτομαι το Δικαστικό Μέγαρο (και το τελευταίο διάστημα είμαι αναγκασμένος να το επισκέπτομαι τακτικά) να βρίσκουν μία ευκαιρία να ψευδολογήσουν εις βάρος μου, να πλαστογραφή-σουν την πραγματικότητα και εν τέλει να με συκοφαντούν προς πάσα κατεύ-θυνση, όταν οι ίδιοι είναι αυτοί που θα έπρεπε να δώσουν εξηγήσεις.

Βρίσκομαι σε μία δικαστική διαμάχη, στην ουσία δέχομαι δικαστική επίθεση καθώς μέχρι στιγμής δεν έχω κινηθεί δικαστικά από την πλευρά μου, με αντι-πάλους ανθρώπους οι οποίοι εκτός του ότι φέρονται να διακινούν με μεγάλη άνεση εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, να δέχονται στήριξη από κάθε πιθανό κέντρο εξουσίας, να πραγματοποιούν αλλοίωση του πληθυσμού μειονοτικών περιοχών της Ροδόπης (δήλωσή τους σε τηλεοπτική συνέντευξη), να λειτουρ-γούν εξ ονόματος υπηρεσιών όπως ο Ελληνικός Στρατός χωρίς κανείς να γνωρίζει αν όντως αυτό ισχύει, να διαχειρίζονται παρανόμως τις τύχες ασυνό-δευτων ανηλίκων δυστυχώς και με την συνεργασία Εισαγγελέων όπως η κα Μελισσάρη και ο Εισαγγελέας Ορεστιάδας ενώ εκτός των άλλων διατηρούν άμεσες επαφές με παραστρατιωτικές ένοπλες δομές αλλά και με άτομα ύπο-πτα για συμμετοχή σε εγκλήματα πολέμου και τέλος όλοι μαζί να με αναφέ-ρουν στο διαδίκτυο ως “προδότη”, “ανθέλληνα” κ.ο.κ. στοχοποιώντας με και δίνοντας βήμα σε εκατοντάδες ή χιλιάδες αναγνώστες τους να ζητούν όχι μόνο επιθέσεις βίας εις βάρος μου αλλά μέχρι και την δολοφονία μου. Και η κα Μελισσάρη από την μία φαίνεται πως συνεχίζει στο ίδιο στυλ ψευδολογώ-ντας και πραγματοποιώντας άθλιες επιθέσεις εις βάρος μου ενώ ο κος Θεο-δωρίδης αρνείται να μου δώσει την νομική βοήθεια που βάσει νόμου δικαιού-μαι, όταν την ίδια στιγμή η αντίπαλη πλευρά πραγματοποιεί εράνους στο διαδίκτυο και συγκέντρωση χρημάτων για τα δικαστικά της έξοδα ώστε “να μπω στην φυλακή” και “να βγάλουν λεφτά από τα δικαστήρια”.

Ποια είναι τα μέτρα που μπορούν να παρθούν άμεσα ώστε να επικρατήσει η νομιμότητα στην περιοχή ώστε ως Ελληνας πολίτης να μπορώ να αντιμετω-πίσω μία ομάδα ανθρώπων φαινομενικά ασχέτων μεταξύ τους οι οποίοι όμως, όταν πρόκειται για δράσεις εις βάρος μου, λειτουργούν με την αμεσό-τητα και το πάθος μίας “εγκληματικής συμμορίας”; Ενδιαφέρονται οι αρμόδιες Δικαστικές Αρχές να διαλευκανθεί η υπόθεση ή απλά να σωπάσω (με οποιονδήποτε τρόπο, είτε με μεθοδευμένη καταδίκη, είτε με θάνατο, όπως ζητούν κάποιοι) ώστε να επικρατήσει η συγκάλυψη;

Αν επρόκειτο για αδικήματα τα οποία είχα διαπράξει θα ανησυχούσα ώστε αντί να σπαταλώ τον χρόνο μου με τέτοιες ενέργειες, να ψάχνω τρόπους για την ατομική μου νομική άμυνα. Ομως είναι πλέον ηλίου φαεινότερο πως δεν πρόκειται για καθόλου ποινική υπόθεση παρά για μία καλά στημένη πλεκτάνη που σκηνοθετείται από ύποπτα κέντρα του παρακράτους για την προστασία κάποιων άλλων δραστηριοτήτων οι οποίες κρύβονται καλά πίσω από την “κουρτίνα” μίας δήθεν φιλανθρωπικής εταιρείας.

Ενδιαφέρεται λοιπόν κανείς για την νομιμότητα και για την ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών στην Θράκη; Είμαι σίγουρος πως ναι. Γι αυτό και επιμένω να λειτουργώ προς διερεύνηση του ζητήματος και όχι προς το ατομικό μου έννομο συμφέρον και περιμένω την συμβολή κάθε νόμιμης αρχής.

Με τιμή,



Σωτήριος Μπουζάρας

Μέλος της Ενωσης Συντακτών Διαδικτύου
Συνεργάτης της εβδομαδιαίας εφημερίδας “Φωνή της Ροδόπης”
Ιδρυτής της ηλεκτρονικής εφημερίδας “RodopiNews.gr”
Τηλ.: 6948 050700

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου