Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΟΝΤΡΑΣ ΠΑΤΡΟΣ & ΥΙΟΥ! -ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ...ΔΙΕΝΕΞΗ!

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ...ΑΦΗΓΗΜΑ.... ΙΣΤΟΡΙΚΟΝ!

ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ… ΦΙΛΑΡΑΚΟ…ΥΙΕ ΜΟΥ ...ΥΙΕ ΜΟΥ ΚΙ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΜΗΝ …ΚΟΤΣΑΝΟΛΟΓΟΥΜΕ ΑΛΛΟ…

Γράφεις:

"Πατέρα, μέσα σε λίγες λέξεις, μου προκάλεσες θλίψη και απογοήτευση. Γιατί περίμενα μετά από 80 χρόνια πείρας και σοφίας ζωής να λες πραγματικά σοφά λόγια. Όμως, όσα είπες και αυτοπροέβαλλες ως "σοφά", μόνον σοφά δεν είναι. Συγγνώμη, αλλά σε μένα φαίνονται λόγια-μπούρδες και δείχνουν να γκρεμίζουν όχι μόνο το δικό σου οικοδόμημα, αλλά να είναι και υβριστικά προς τον Θεό και δημιουργό μας. "

ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΠΕΦΙΛΗΜΕΝΕ ΥΙΕ ΜΟΥ…ΥΙΕ ΜΟΥ…..ΜΕ ΑΛΛΕΣ "ΜΠΟΥΡΔΕΣ"


--1) Θλίψη και απογοήτεψη σε προκαλούν οι σκέψεις μου;Γιατί δείχνεις τόσο σκιασμένος; …επειδή τάχα ο ΓΕΝΝΗΤΩΡ σου… έχει μια άλλη αντίληψη των «πραγμάτων»;

Αυτήν την «θεία» αντίληψη δεν προσπάθησα να σας μεταδώσω; Επ αυτής της αξίας δεν πορεύεστε έως στιγμής; ΣΑΣ          Εμπόδισα σε όποια ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΉ Ή ΆΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΉ ΣΑΣ; Κάθε άλλο μάλιστα: Σας σεβάστηκα! Μπορεί να είχα τυπικές ενστάσεις επί των επιλογών σας… ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑ! Και σας άφησα…ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ να ακολουθήσετε τις επιλογές σας!...Έστω κι αν δεν συμφωνούσα ορισμένως!

Εκείνο που καίει όποιον γονέα είναι αν οι επιλογές των τέκνων του-όποιες- είναι ηθικά χρηστικές.
Αλήθεια είδες ποτέ να ξιφουλκύσω…να εναντιωθώ στις επιλογές σας; Όταν το βρεις …απλά σφύραμε!

*** ΛΟΓΙΑ …ΜΠΟΥΡΔΕΣ..ΠΟΥ ΔΕΊΧΝΟΥΝ ΝΑ ΓΚΡΕΜΊΖΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΙΚΟΔΌΜΗΜΑ …λές. Τώρα το πήρες χαμπάρι; Όλα  τα ανθρώπινα είναι ήδη … ΓΚΡΕΜΙΣΜΈΝΑ από τη μέρα της γέννεσης τους! Διατί το παραβλέπεις και βγάζεις τέτοιες κορώνες…; Όχι, δεν απορρώ… ΞΕΡΩ!
***Εκείνο που με προβληματίζει αυτή τη στιγμή…είναι αν μερικά πράγματα που έλεγα τον καιρό της νεότητάς σας…γινότανε τότε κατανοητά και σήμερα εμφανίζονται με τις σημειώσεις σου …ως ασυναρτησίες! ΓΙ ΑΥΤΟ  και διατυπώνω σήμερα τις ενστάσεις μου! ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΊΣΑΙ …τόσο …ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ… ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ… ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ …ΣΕ ΞΕΦΩΤΟ!

Μια μικρή υποσημείωση:Μιλάς για μπούρδες!...που λέω!

*** Αν έχεις παιδικά απωθημένα… είναι άλλο στόρυ! ΠΟΥ ΑΓΝΟΩ!...
Όμως μπουρδολόγος δεν υπήρξα ποτέ!...Έτσι φαίνεται από το στόρυ μου!... Καλόν- κακόν…  ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ…ΑΥΤΟ κατάφερα στα 80 μου χρόνια να συνθέσω…. Αν σ΄απαγοητεύω.. λυπούμαι και ΣΥΓΝΩΜΗ γιατί σε έθλιψα…

Θα επανέλθω ΕΣ ΑΥΡΙΟΝ ,,,,επί των κειμένων σου!


ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ!

1 σχόλιο:

  1. Εδώ δεν υπάρχει καμία κόντρα ,κι είναι ολοφάνερο πως υπάρχει μια ανταλλαγή απόψεων σε υπαρξιακά θέματα που η ίδια η ζωή και από Ελληνισμού και από Χριστιανισμού , και από άλλες θρησκείες , υπήρχαν,υπήρξαν και θα υπάρχουν , μα πάντα άλυτα και στις παρέες , με έδαφος φιλικό , είναι μαζί με γεύμα και οίνο ,ιδανικές αυτές οι συζητήσεις, ως συζητήσεις γιατί όντως ξέρουμε πως όλα αυτά είναι και μέχρι έως και σήμερα , άλυτο μυστήριο , κι αυτός είναι κι ο λόγος που τις κάνει να κινούν το ενδιαφέρων.
    Η άγνωστη φίλη της επιστολής του κύριου Βραχιολίδη , είμαι εγώ , στα πλαίσια όμως προηγούμενων συζητήσεων μας , που εξετάζαμε αναφορικά ως παράδειγμα , πως δημοσιογραφικά πρέπει ο δημοσιογράφος να μην είναι αμαθής και να ξεχωρίζει πως ο τζιχαντιστής άλλου κατατάσσεστε η ενέργεια της τρομοκρατικής επίθεσης που θα πάρει 200 ζωές , σε εγκληματολογικό πεδίο κι αλλιώς σε πεδίο που αφορά την θρησκεία του που όσο σωστή λογική και να του παραθέσεις , δεν θα κατανοήσει τίποτα για το πως και από θρησκείας και από εγκληματολογίας δεν αφαιρούμε ζωές.
    Όλο αυτό , η ανταλλαγή απόψεων ανάμεσα σε πατέρα και υιό επειδή κι εγώ με τον δικό μου γιο Απόστολο στο όνομα , έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις υπαρξιακού περιεχομένου , συμφωνήσαμε πως πάντα θα είμαστε σε ένα φαύλο κύκλο που θα ξεκινάμε από το Α και θα φτάνουμε στο Ω και αντίστροφα.
    Οπότε μείναμε στο ότι όσα κι αν κουβεντιάσουμε , ας τα κουβεντιάζουμε σε μια καλή παρέα , σε κλίμα με όμορφη μουσική , οίνο μεζέ , μένοντας πως ξέρουμε πως όσο δεν έχει αποδειχθεί τι υπάρχει μετά θάνατον ή και πριν τη γέννηση που κι αυτό υποστηρίζουν πολλοί , όπως οι Ασιατικοί Λαοί , ζωές που ζήσαμε πριν γεννηθούμε και όλα αυτά είναι ένας φαύλος κύκλος που μόνο ως φιλική συζήτηση μπορεί να γίνει.
    Πάντα , όμως πάντα , όπως μου έθεσε βέτο ο γιος μου ( - Μαμά , αναποτελεσματικά ) .
    Η κοινοποίηση άνηκε στο πλαίσιο που , κάναμε μεγάλες αναλύσεις , πάνω σε θέματα ενός ευρύτερου περιεχομένου .
    Τα Ρεπορτάζ κι οι Ειδήσεις τρέχουνε και το πιο ουσιαστικό και απτό , είναι , όλοι μας οι γονείς και τα παιδιά μας , εφόσον μπορούμε να συζητάμε τέτοιες θεματικές, κρατάμε γερά την ιερότητα του θεσμού , του πιο ιερού θεσμού , ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
    Μετά Τιμής ,
    τα σέβη μου στην οικογένεια Βραχιολίδη ,
    Παναγιώτα Βασιλοπούλου- Δημοσιογράφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή