Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Φαίνεται οτι πάμε ...για ΓΕΡΗ κοντρα...ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ!!! ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟΝ...ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΞΕΦΩΤΟ ΘΑΒΓΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ...ΣΑΡΑΝΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ


YIOΣ...ΚΑΤΑ ΠΑΤΡΟΣ ...ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ- ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ- ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΕΡΙ ΥΠΑΡΞΕΩΣ Η ΜΗ ΘΕΟΥ-ΘΕΩΝ!...ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ!....AΛΛΑ ΠΑΝTΩΣ...ΤΕΚΝΟΝ ΜΟΥ ..ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΤΙΣ ΕΝΣΤΆΣΕΙΣ ΣΟΥ ... Δεν ξέρω αν βαδίζεις στον ορθό ...δρόμο! ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ... Φιλαράκο μου...ΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΖΩΗΣ!

ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ... Αλήθεια θλίψη για σένα;...Τη δική μου θλίψη γιατί την αγνοείς;... ΟΧΙ ΣΟΥ ΛΕΩ... δεν θλίβομαι...ΑΠΛΑ ΜΑΧΟΜΑΙ για να βγούμε σε ξέφωτο...ΟΥΛΟΙ ΜΑΣ! 

ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΣ...

ΜΑΚΗΣ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ 
Φωτογραφία προφίλ του χρήστη Διπλωματικός Παρατηρητής 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Πατέρα, μέσα σε λίγες λέξεις, μου προκάλεσες θλίψη και απογοήτευση. Γιατί περίμενα μετά από 80 χρόνια πείρας και σοφίας ζωής να λες πραγματικά σοφά λόγια. Όμως, όσα είπες και αυτοπροέβαλλες ως "σοφά", μόνον σοφά δεν είναι. Συγγνώμη, αλλά σε μένα φαίνονται λόγια-μπούρδες και δείχνουν να γκρεμίζουν όχι μόνο το δικό σου οικοδόμημα, αλλά να είναι και υβριστικά προς τον Θεό και δημιουργό μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου