Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2013

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΙ ΤΟ ΛΑΥΡΙΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΛΗ

Πράσινο φως για τρένο στο Λαύριο

Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Και το ποτέ στην ανάπτυξη του λιμανιού του Λαυρίου αλλά και γενικότερα της Λαυρεωτικής, φαίνεται ότι θα αποφευχθεί, αφού η εκτελεστική υπηρεσία των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφοράς (TEN-TEA) «άναψε πράσινο φως» για την κοινοτική συμμετοχή στη μελέτη του έργου επέκτασης του προαστιακού, ο προϋπολογισμός του οποίου υπολογίζεται για την απόσταση Κορωπί - Λαύριο σε 3,6 εκατ. ευρώ εκ των οποίων το 1,8 θα διατεθεί από την Ε.Ε. Με βάση τους νέους σχεδιασμούς, η επέκταση του προαστιακού από Κορωπί προς Λαύριο θα έχει μήκος 31 χλμ και σχεδιάζεται για ταχύτητα κίνησης των συρμών 120 χλμ την ώρα.

Μόλις πρόσφατα ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μ. Βαρβιτσιώτης, αξίζει να υπενθυμιστεί, είχε αναφερθεί στις δυνατότητες του λιμένα του Λαυρίου και τον ανασχεδιασμό ακτοπλοϊκών γραμμών με αφετηρία το λιμάνι αυτό της Α. Αττικής ενώ στο πρόσφατο και όχι μόνο παρελθόν επώνυμα στελέχη της ακτοπλοΐας είχαν σημειώσει τη σημασία του για μείωση των ωρών πλου άρα και κόστους καυσίμων από και προς νησιωτικά συγκροτήματα θέτοντας μία βασική προϋπόθεση.
Αυτή της σιδηροδρομικής κάλυψης με Μετρό και Προαστιακό του λιμανιού του Λαυρίου, η οποία ήταν στους σχεδιασμούς να υλοποιηθεί κοντά στην εικοσαετία που παρήλθε άπρακτη.
Δηλαδή χρονικά πλησίον του χρόνου που επίσης αναλώθηκε σε σχεδιασμούς και συζητήσεις για τη σιδηροδρομική σύνδεση του εμπορικού λιμένα του Πειραιά με το διεθνές σιδηροδρομικό δίκτυο.
Ωστόσο παρά τα νέα δεδομένα που διαμορφώνει η έκκριση της κοινοτικής διεύθυνσης δεν είναι γνωστός ο ακριβής χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου.
theseanation

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου