Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

ΡΕΣΙΤΑΛ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ & ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ



ΑΚΟΥΣΤΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕ ΕΥΓΕΝΙΚΑ και δεν ΔΕΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΕΡΩΤΗΣΗ 

Γιατροί , Νοσηλευτές , όλοι, δίνουν Ρεσιτάλ, εξουσίας και ηγεσίας, θα παραθέσω ανάλογο Ρεπορτάζ!!! 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΔ : Παναγιώτα Βασιλοπούλου

΄΄ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΒΙΝΤΕΟ , ΜΕΓΑΛΑ ΝΟΗΜΑΤΑ''  - ΒΙΝΤΕΟ , ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ   ΠΙΟ ΚΑΤΩ  ΡΕΠΟΡΤΑΖ...............................


Σήμερα στις 12/12/2016 στα Τακτικά Ιατρεία της Ορθοπεδικής ,
νοσοκόμα και γιατρός , φέρθηκαν σε όλους τους ασθενείς , με μεγίστη αγένεια και υπεροψία. Για λόγους δεοντολογικούς δεν θα παραθέσω το καταγεγραμμένο βίντεο, αλλά και από τις διαμαρτυρίες των ασθενών.
Ο γιατρός νόμιζε πως έκανε γάμο ή βάφτιση και τον ενοχλούσαν οι ομιλίες έξω από τα ΤΑΚΤΙΚΑ ΙΑΤΡΕΙΑ , αφήνοντας τους ασθενείς μέσα, στο εξεταστήριο και βγήκε παίρνοντας στάση λοχαγού , ΄΄ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ '' , διέταξε.
Όλο το ΝΟΣΟΜΕΙΟ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΗ ΟΧΛΑΓΩΓΙΑ , δεν ήμασταν στη νοσηλεία σε δωμάτιο. Είμαστε στον όροφο -1 , στα επείγοντα και στα τακτικά ΙΑΤΡΕΊΑ
'' Γιατί γιατρέ ; θα σταματήσετε την λειτουργία ; Απάντησα δηλώνοντας την ιδιότητα μου, πως είμαι δημοσιογράφος. Δεν μας άφηναν , κι εγώ ως ασθενής να κάνουμε κάποια ερώτηση , για να κατευθυνθούμε , που πρέπει να περιμένουμε, και τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε.
Δυστυχώς νοσώ κι εγώ ,ως επείγον περιστατικό από συντριπτικό σπάσιμο στο χέρι. 
ΡΕΣΙΤΑΛ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΓΙΑΤΡΟΥΣ
ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ 
Ένας κύριος , ηλικίας 83 ετών , ο κύριος Γ. Σ , είχε χτυπήσει στην μέση του και δεν αξίζει να αναφέρω το όνομα του αρκετά τον βασάνισε η ζωή και η χώρα ,το λοιπόν , χειρουργήθηκε πριν μερικές μέρες και του είχαν πει να κάνει μαγνητική τομογραφία και να πάει στα Τακτικά Ιατρεία της Ορθοπεδικής ως επείγων. Μου τα εξιστόρησε γιατί τον είχαμε ενοχλήσει το γιατρό , ο κύριος εμφανώς Σε όλους μας, δεν άντεχε τον πόνο και διαμαρτυρήθηκε γιατί να έρθω ως επείγων κι εσείς παίρνετε τα ραντεβού του Ε.Ο.Π.Υ , ΠΟΝΑΩ''' ,
΄΄Εγώ μου λέει, από  τους Γερμανούς έκλεβα τρόφιμα με κίνδυνο της ζωής μου , να φάνε οι Ελληνες , για να μου πει ο γιατρός , εσύ μη μιλάς;
ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΛΟΧΑΓΟ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΡΑΕΙ ΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΥΤΟ........
ΜΙΑ κυρία , όπου θα παραθέσω το βίντεο , προσπάθησε τρεις φορές να ρωτήσει τι θα κάνει και που θα περιμένει. ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΣΕΙ ΛΕΞΗ . Τόσα που της έλεγαν , θα της είχαν απαντήσει... Ώρα για να προσβάλλουν έχουν , για να κατατοπίσουν δεν έχουν;

Και πάμε στο παρακάτω........
Έξω από το ακτινολογικό , τα καθίσματα είναι άκρος επικίνδυνα , θα το δείτε στη λήψη του βίντεο, όπου φυσικά όλοι οι εργαζόμενοι με κοιτούσαν με μισό μάτι. '' ΊΣΩΣ ΑΥΡΙΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ'' .... Μακάρι και πολλά ακόμα!!!!!!!!!



ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ : Παναγιώτα Βασιλοπούλου : Δημοσιογράφος ΕΣΔ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου