Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

ΝΑ ΓΙΑΤΙ Ο δικος μας καλογερος-ερευνητής χαρακτηριζει τους γιατρους ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ !



ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΕΝΑΝ ΔΟΚΤΟΡΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΥΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ.. προκειμένου να πουλήσει την αλοιφή του!

ΚΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΜΕΤΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΜΥΚΗΤΩΝ... ΑΔΑΠΑΝΑ & ΜΕ ΑΠΛΑ ΒΟΤΑΝΑΚΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! 
(Αχ αυτή την τρομοκρατία της ιατρικής..Θα την πολεμάμε άχρι θανατου! ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.. Γιγαντώθηκε η ιατρική και και παραλύει από φόβο ο κοσμάκις) ΟΛΟΙ ΟΙ Α & Β διαλογης σταθμοι  T.V ξεσαλώνουν καθημερινά με τρομακρατικές ιατρικές συμβουλές... Πέφτει παραδάκι και τα κανάλια κατατρομοκρατούν τους πάντες. ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΘΕΜΑ!)

Η  ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ:

Μυκητίαση ποδιών και νυχιών ποιους κινδύνους κρύβει η πάθηση και πώς θα απαλλαγείτε.

ΚΙ ΟΜΩΣ Ο ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ...απολυτο!

ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ: "ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΤΟ EUROGROUP ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ"! ΜΟΝΟΝ; ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ...

Έντονη κριτική στη συμφωνία του Eurogroup ασκεί ο επικεφαλής της ΛΑΕ Παναγιώτης Λαφαζάνης. Συγκεκριμένα κατηγορεί....

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΚΑΛΟΓΕΡΟ π.ΑΝΤΩΝΙΟ ΔΙΒΑΣΤΕ ΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ..ΤΙΜΙΑ ΠΡΑΜΑΤΑ!

 -ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ π.ΑΝΤΩΝΙΟΥ 


ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑ ΘΕΪΚΑ ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΣΤΕ ΔΑ ΠΩΣ ΘΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΟΥΝ...ΟΙ ΚΥΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΧΑΜΝΑ ΚΟΡΑΣΙΑ !

ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ: ΤΟΜΑΤΟΖΟΥΜΟ , ΤΣΑΪ ΜΕ ΦΥΛΛΑ ΕΛΙΑΣ & ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΦΡΟΥΤΑ. 

Τα έχω αυτά στα ράφια μου και  συχνά τα χρησιμοποιώ. Κυρίως τοματοζουμε (μια φορά την εβδομάδα-έως τρία ποτήρια )λαο τσαγάκι με φύλλα ελιάς που το κάνω μείγμα με άλλα βότανα. Δεν έχω συνηθίσει για να είμαι ειλικρινείς του τα αποξηραμένα φρούτα, 'ομως σίγουρα κατά καιρούς τρώω τους χουρμάδες... άμα 'έχω κέφι για κανένα γλυκάκι!... Αλλά για διαβάστε...:

Έχετε μάλιστα εκεί στον κόσμο σας αναπτύξει και ...κεντρα αδυνατίσματος.. Συμπαθάτε με... η μουρλαμάρα αυτή είναι αχτύπητη!( Πίνετε πράσινο τσάϊ, μάραθο,χυμό λεμονιού κάθε πρωϊ...και τα λέμε... 
ΠΙΑΝΟΥΝ  ΜΕΖΟΥΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ
ΤΑ ΜΥΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ...μεζουρα
για το μυαλό τους δεν ...έχουν!

Ειλικρινά σταυροκοπιέμαι και μονολογώ ως παλαβός. Μα η φύση- ο Θεός για μένα – μας έδωσε όλες τις λύσεις. Δεν μας άφησε στο «έλεος του Θεού» , όπως συνηθίζεται στις απελπισίες σας να λέτε... ανοήτως και παρδόν...μεταξύ μας.
΄Όπως ξέρετε , εγώ μπήκα στο κλάμπ της υγείας , να πριν από 3 ΧΡΌΝΙΑ επειδή μου προέκυψε ..οστεοραθρίτιδα. Αντίς να αρχίσω τα παρακάλια προς τον Ύψιστο, -που εμείς οι καλόγεροι τα έχουμε σα δεύτερη έξη-θύμωσα και είπα-υποσχέθηκα στον εαυτό μου, πως θα ...πατάξω την πάθηση. Ρίχτηκα αυτόματα στη μελέτη , τη σπουδή.. και την έρευνα. Δεν είμαι ο μόνος!Ανακάλυψα πολλούς τέτοιους ερασιτέχνες ...ερευνητές σε ολάκερη τη χώρα.. που δίνουν κι αυτοί τη δική τους μάχη για να βοηθήσουν τον άνθρωπο στην απάλυνση από πόνους. Άξιος ο μισθός τους!
Δεν μ΄απασχολούσε ο πόνος, τόσο όσο η ανεπάρκεια των γιατρών και η δική μου αγνωσία –απόλυτη-του προβλήματος... με τσάτισε κυριολεκτικά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου