Σάββατο 3 Μαΐου 2014

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΟΝ 

ΗΜΕΡΑ..ΣΤΟ ΤΑΚΑ-ΤΑΚΑ!


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

στο
τακα-τακα!


Διαλέξτε την πληροφόρηση
που χρειάζεστε 

KANTE
KLIK ΣΤΑ 

ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

ΠΑΝΟΡΑΜΑ
ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ
ΝΕΩΝ




Κόσμος
Ελλάδα
Επιχειρήσεις
Ψυχαγωγία
Αθλητικά
Επιστήμη και τεχνολογία
Πολιτική
Άλλες
κυριότερες
 ειδ...









ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΣΑΣ… ΚΑΙ

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!




Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΧΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ 
ΣΑΤΙΡΙΖΕΙ ΤΗΝ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ-


ΕΝΑ..ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ



Ο ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ




Οι Σαμαρο-πεταλωτές  δε φέρανε την προκοπή !..
Τα τζάκια και τα φέουδα ένα ένα σκορπάνε.
Στούρνοι πολλοί μαζεύτηκαν, πιάσαν δουλειά μ’ αποκοπή,
προσμένοντας τους Τροϊκανούς που όλους θα μας φάνε !

Τι φταίει και δεν τάβραμε,  πες μου λαέ στραβέ.
Μέχρι που δικαιώματα απόκτησε κι’ ο πούστης,
στον καναπέ θρονιάστηκες, λαέ μου εσύ ζαβέ
και πάνω απ’ το κεφάλι σου ξανάρθε ο Προκρούστης !

Πες μου αν θέλεις κόντεμα, πες μου αν θέλεις τέντωμα.
Πες μου αν θέλεις κλάδεμα στη μύτη και τ’ αυτιά,
που τρόμαξες της αραπιάς του Νείλου αυτά τα έντομα,
κλείστηκες στο σαλόνι σου και βλέπεις τον ΑΥΤΙΑ !

Άντε να τη σηκώσουμε την τρύπια μας παντιέρα,
μες την πλατεία Συντάγματος το νέο μπαϊράκι.
Άντε προτού μας κάνουνε σπασμένη αλατιέρα,
Λαέ, η επανάσταση είναι κι’ αυτή μεράκι !

Αν δε το πιείς το τσίπουρο να μερακλωθείς,
να σου λυθεί η γλώσσα σου και να μου κελαηδάς,
τότε λέει δεν πρόκειται να απελευθερωθείς
και εσαεί με τέσσερα σκλάβος θα περπατάς !

Χ.Χ.
ΧΡΗΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟ-FUNNY
(ΠΟΙΗΤΗ ΑΛΜΠΑΝΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου