Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ.....


ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.... ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!  ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ!
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ 
 Πως να πάει ...άλλο μωρέ με το νιονιο που κουβαλάμε; 

Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… & ζωής 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ"!!! 

ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑΣ 

ΖΩΗΣ... 

*** Λαμβάνω πολλές επικοινωνίες ...απο πολλούς και πολλές....αλλά δεν περιμένω ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΒΆΛΕΙ το χεράκι...του! ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ πως δεν φαλτσάρω.Πως και διατί να το βάλλει...όταν όλοι μας είμαστε παντάπασι μαμούνια...ανίσχυροι;

*** Δεν ξέρουμε που πάμε ...δεν ξερουμε τι θέλουμε...δεν ξέρουμε που πορευόμαστε... ΦΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΕΙΜΑΣΤΕ.. ΑΠΑΞΑΠΑΝΤΕΣ!

*** ΑΛΛΆ ΠΆΝΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΜΑΓΚΑΚΙ ΣΤΗ ΖΩΉ ΑΥΤΗ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΊΟ;

*** Οι περισσότεροι απο μας έχουμε-κουβαλάμε πολλές φούσκες μέσα μας ...πολλά παραμυθια ...Είμαι ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΈΝΟΣ και για την πάρτη μου και για τα όλα εν ...αυτή τη ζωή ΟΝΤΑ  όπως τα κανόνισε ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ!
ΣΙΓΑ.. ΠΟΙΟΣ ΚΥΡΙΟΣ; και ΘΕΟΣ;

ΕΓΩ μέσα στην πολύχρονη διαδρομή μου...γελάω και ειδικά τώρα που είμαι στα στερνά μου...αντίς να προσπαθώ να τα έχω καλά μαζί με το..ΘΕΟ για να μην έχω περιπέτειες ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ..Τρίχες ΚΑΤΣΑΡΕΣ... ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ  ΤΗΣ ΧΑΛΙΜΑΣ!

*** Τείνω να πιστεύω πως μετά θάνατον δεν υπάρχει άλλη ζωή.. Φυσικά γνωρίζω πως οι θρησκευάμενοι κάνουν τον παν για να μας αποδείξουν ότι και μετά θάνατον ...θα υπάρχουμε.ΛΕΩ απλά ότι δεν μπορώ να πιστέψω στις ΜΠΟΥΡΔΕΣ  ΑΥΤΈΣ... ΚΑΙ ΔΙΌΤΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ...ΠΑΡΑ τα πάμπολλα παραμύθια που μας σερβίρονται... δεν έχει αποδειχτεί η ύπαρξή μας μετά θάνατον ζωή μας!

*** Ε, τι άλλο να πω; ΛΥΠΑΜΑΙ...αν σας ΚΑΚΟΚΑΡΔΙΖΩ...Προκειται περι ΜΥΘΟΥ... που έπλασε ο ίδιος ανθρωπάκος να κρατήσει την ανύπακτη αιωνιότητά του. ΑΜΗΝ και ο Θεός ...οι ΘΕΟΙ ΝΑ ΤΟΝ ΛΥΤΡΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΈΣ ΤΟΥ! 
*** ΕΓΩ  ανισχυρος όντας δεν μπορώ να κάνω τίποτε για την αιώνια σωτηρία του...ΟΙ ΘΕΟΙ τους οποίους επικαλείται ειθε να τον συνδράμουν... ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΜΠΟΡΩ!!! ΛΥΠΟΥΜΑΙ ΠΟΛΥ!

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου