Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ.....


ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.... ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!  ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ!
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ 
 Πως να πάει ...άλλο μωρέ με το νιονιο που κουβαλάμε; 

Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… & ζωής 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ"!!! 

ΦΡΙΚΩΔΗΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΠΟΔΩΝ ΕΠΙ ΓΗΣ! -

*** Προσέξτε την πλάκα ...λέω πως ο Θεος να βάλλει το χέρι του...Κοτσανολογώ ασφαλώς. Διότι εξ όσων κατέχω ΟΥΔΕΙΣ ΕΞ ΗΜΩΝ ΕΙΔΕ  ...ΠΡΌΣΩΠΟΝ  ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΝ ΧΕΡΙ ...ΘΕΟΥ...
Τέλος πάντων ...ας πάει και το ΠΑΛΙΑΜΠΕΛΟ!!!!

Παλιό συνήθειο αιώνων... Εγώ ...που λέω πολλά θεϊκά.... ωστόσο ΟΥΤΕ το χεράκι του Θεού είδα ...ούτε και την φατσούλα του......ΕΔΩ ΚΙ ΕΝΑΝ ΑΙΏΝΑ...περίπου που υπάρχω στη ζήση αυτή!

***Νομίζω ότι μεγαλώσαμε μέσα ...σε παραμύθια!.....ΦΟΒΊΕΣ και 
ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ~ΟΥΛΟΙ ΜΑΣ!

***Βασικά για να είμαι σωστός με τις "διαστάσεις" μου ΔΕΝ ΚΑΚΟΛΟΓΩ την ύπαρξη ή ΟΧΙ του ΘΕΟΥ. ΔΙΚΑΙΩΜΆ ΤΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΟΧΙ...και δικαίωμά μου να ισχυρίζομαι ότι δεν τον αντάμωσα ΠΟΤΕ!...Τέλος πάντων αυτά λαλώ ΕΓΩ!

*** Με όλα αυτά και πολλά άλλα το ανθρώπινο είδος ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ  εγκλωβισμένο. Σε πολλά ανόητα παραμύθια-παγίδες!Δεν ξέρει που βαδίζει...δεν ξέρει τι λέει και τι επιδιώκει! Είναι ένας αχταρμάς ΑΣΥΝΑΡΗΣΙΩΝ !

*** Είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΣ μπλοκαρισμένοι και αμφιβάλω πως θα ξεμπλοκαριστούμε  στους επόμενους...προσεχείς αιώνες!

***Λυπάμε...αλλά έτσι τα βλέπω ...αλλα και τα βιώνω ΕΓΩ!
Ε, ΤΙ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ; ΈΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΣΟΥΡΙ ΜΕΡΙΚΑ ...ΔΙΠΟΔΑ!

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου