Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ!
ΕΡΕΥΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΧΑΜΕΝΩΝ ΠΑΡΔΑΛΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!
ΗΛΙΘΙΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΘΙΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ…ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ!
ΖΗΤΙΑΝΕΥΟΥΝ ΕΠΕΙΝΔΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΥΣ!
____________________
Ποιοί ηλίθιοι της πολιτικής δεν το αφήνουν να βγει στους δρόμους; Δεν είναι η πρώτη φορά…Ενω το αυτοκίνητο κυκλοφορούσε διεθνώς, οι εδώ πανταχού παρόντες της πολιτικής … δεν του χορηγούσαν άδεια να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα!.. τότε πριν 30-40 χρόνια..
Κι όμως αυτή η φάρα των ηλιθίων πολιτικών… σήμερα κυνηγάει στις πιάτσες για να βρει ξένους επενδυτές! Περιφρονεί τις ελληνικές καινοτόμες προσπάθειες κι ως ζήτουλας χτυπάει ξένες πόρτες. Κι όμως οι επενδύσεις είναι εδώ..Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΕΜΑΣ! Ειδικά ως προς το αυτοκίνητο εκτός των τεχνολογικών μας δυνατοτήτων… έχουμε και σπουδαία μυαλά που έχουν βάλει την ελληνική σφραγίδα τους, στην ιστορία του αυτοκινήτου.
Γιατί ΡΕ Τσίπρα φρενάρετε τους Έλληνες δημιουργούς; Λέτε πως είστε και προοδευτικοί; Φαντασιώσεις μπορεί να έχετε, αλλά φαντασία ΓΙΟΚ…
Σταματείστε τις ιδεοστροφικές παιδιές σας και πέσετε με τα μούτρα ΤΩΡΑ στην ΑΝΑΠΤΥΞΗ… που θα έλθει και σύντομα ΜΟΝΟ με ελληνικές δυνάμεις!
Ξεκινήστε με το ΠΟΝΥ …που το βασανίζετε, λόγω αφροσύνης....Και το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ( Η.Ν.Α.) θα σας δείχνει δρόμους, αξιοποίησης εκατοντάδων ελληνικών καινοτομιών, (κυρίως εξωστρεφών) που και παραδάκι άμεσο θα φέρουν και θα εξασφαλίσουν χιλιάδες θέσεις εργασίας!
Και please ΜΗ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ ΠΙΑ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ-ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ!..ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑ εδώ και 60 χρόνια!
____________________
Η Είδηση (https://ellas2.wordpress.com) του 2014 περιλαμβάνει και τις εξής λεπτομέρειες, ώστε να προσμετρήσετε τα γράδα αυτών των ηλιθίων τυχοδιωκτών-λαμόγιων που παριστάνουν τους πολιτικούς!
Οι προσωρινές τεχνικές προδιαγραφές του PONY® 4 περιλαμβάνουν 4-κύλινδρο
κινητήρα PCM (Peugeot-Citroën Moteurs) ή FIAT, 1.360cc, 75-80 ίππων, με
χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ABS κλπ. Αλλά και με 800kg ωφέλιμο φορτίο με
πίσω άξονα δικής μας κατασκευής.
Ο προγραμματισμός μας περιλαμβάνει το βενζινοκίνητο PONY® στην 1η φάση
παραγωγής, το πετρελαιοκίνητο (diesel) PONY® όπως επίσης και το 4×4 στη 2η φάση
αλλά και το ηλεκτροκίνητο PONY® στην 3η φάση.
Μέσα στην προσπάθειά του Η.Ν.Α να αναδείξει ευκαιρίες εσωτερικής ανάπτυξης
του τόπου ΕΊΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ πως οι ΄Ελληνες υπήρξαν και είναι
πρωταγωνιστές στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Δείτε:
Σχεδίασαν μοντέλα αυτοκινήτων που αγαπήθηκαν και χάρισαν στις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, μεγάλα ποσοστά πωλήσεων και απαράμιλλη δόξα. Τέσσερις Έλληνες σχεδιαστές δημιούργησαν τις δικές τους τάσεις στο design του αυτοκινήτου, δίνοντας ώθηση σε μοντέλα που έγιναν μπεστ σέλερ και συνεχίζουν, ακόμη και πολλά χρόνια μετά, να κερδίζουν τις καρδιές ανδρών και γυναικών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση του Αλέξανδρου Ισηγόνη, ο οποίος και σχεδίασε το γνωστό «Mini», το οποίο όχι μόνο άνοιξε το δρόμο των επιτυχιών στην εταιρία, αλλά αποτελεί, ακόμη και σήμερα, έναν θρύλο, αποτελώντας από μόνο του μία ολόκληρη κατηγορία. Το λαμπρό παράδειγμα του Ισηγόνη ακολούθησαν και άλλοι Έλληνες σχεδιαστές, όπως ο Ανδρέας Ζαπατίνας, ο Σωτήρης Κωβός και η Βίκυ Βλαχάκη, σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, βάζοντας το δικό τους λιθαράκι στο σημερινό προφίλ των αυτοκινήτων, αλλά προπάντων συμβάλλοντας αποφασιστικά στην εκτίναξη των πωλήσεων των μοντέλων που οι ίδιοι σχεδίασαν.
Αλέξανδρος Ισηγόνης
Μικρός δεν ήταν καλός μαθητής. Όμως, όλοι διέκριναν την εξυπνάδα και την εργατικότητά του. Το 1922, μαζί με την οικογένειά του, βρέθηκε
στην Αγγλία. Εκεί, κατάφερε να αγοράσει το πρώτο του αυτοκίνητο, ένα «Singer», το οποίο τού παρουσίασε μια σειρά από μηχανικά προβλήματα. Κι ακριβώς, επειδή τα προβλήματα αυτά πολλαπλασιάζονταν, αποφάσισε να ασχοληθεί με τη μηχανολογία στην Πολυτεχνική Σχολή τουBattersca, στο Λονδίνο.
Η απέχθειά του για τα μαθηματικά τον ανάγκασε να εγκαταλείψει τη Σχολή, ενώ παράλληλα περιπλανήθηκε σε πολλές εταιρείες αυτοκινήτου. Η μεγάλη μέρα γι’ αυτόν ήρθε στις 26 Αυγουστου 1959, με το «Mini Classic», το οποίο δημιούργησε με την ομάδα του, στην British Motor Corporation. Η μεγάλη επιτυχία του «Mini» τον έκανε άμεσα γνωστό, αν και ο ίδιος κρατούσε χαμηλούς τόνους, λέγοντας ότι «εγώ το Mini δεν το εφηύρα, αλλά το σχεδίασα».
Το 1967, έγινε μέλος της Royal Society, της πιο διάσημης εταιρείας έρευνας στη Βρετανία και δύο χρόνια αργότερα η βασίλισσα Ελισάβετ τον έχρισε, με τον τιμητικό τίτλο «Sir», ως πατέρα του mini. Ακόμη και μετά τη συνταξιοδότησή του, το 1971, συνέχισε να εργάζεται στην εταιρία ως σύμβουλος, μέχρι το 1987. Πέθανε έναν χρόνο αργότερα, στις 2 Οκτωβρίου, λίγο πριν κλείσει τα 82 του χρόνια.
Ανδρέας Ζαπατίνας
Ο Ανδρέας Ζαπατίνας διέπρεψε στην Ιταλία. Γεννήθηκε το 1957, στην Αθήνα και με πτυχίο σχεδιαστή από τις ΗΠΑ ξεκίνησε την καριέρα του στη Fiat. Από την αρχή ασχολήθηκε με τη σχεδίαση νέων μοντέλων και συμμετείχε στη δημιουργία
τουBarchetta. Όμως, η όλη κατάσταση και
οι κόντρες που επικρατούσαν στην εταιρεία, τον ανάγκασαν να ψάξει αλλού δουλειά για να συνεχίσει την καριέρα του. Σύντομα, τού έγινε μια πολύ καλή πρόταση από την BMW, την οποία αποδέχθηκε με χαρά και συνέχισε την καριέρα του στο Μόναχο.
Η λαμπρή πορεία του ξεκίνησε στη Γερμανία, όπου αναβάθμισε τον τρόπο σχεδιασμού του και έγινε «μήλον της έριδος» μεταξύ πολλών εταιρειών και κυρίως από τους Ιταλούς. Έπειτα από πολλές προτάσεις αποδέχθηκε να γυρίσει στην Ιταλία. Έτσι, το 1998 ανέλαβε τη θέση του διευθυντή του «Centro Stile» της Alfa Romeo και ουσιαστικά έγινε αυτός που έβαλε την τελευταία πινελιά στον μοντέλο της 147.
Όμως, η πορεία του Ανδρέα Ζαπατίνα δεν σταμάτησε εκεί, αφού το 2002 ανέλαβε τη διευθυντική θέση στο τμήμα Advansed Design της Subaru. Από τότε έως σήμερα έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην αλλαγή της φιλοσοφίας και εμφάνισης της ιαπωνικής εταιρίας, με ιδιαίτερα θετικές μνείες.
Σωτήρης Κώβος (YARIS)
Ο Σωτήρης Κώβος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1965 και με σπουδές στην Αθήνα και τη Μ. Βρετανία ξεκίνησε την καριέρα του από την Peugeot
και τη Mazda. Η μεγάλη διάκριση γι’ αυτόν ήρθε το 1999, στηνΤοyota, όταν σχεδίασε το Yaris. Μοντέλο, που δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις, αφού οι πωλήσεις του είναι ιδιαίτερα υψηλές, ακόμη και το τελευταίο χρονικό διάστημα, που καταγράφεται μείωση πωλήσεων στις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ο ιδιόρυθμος σχεδιασμός του μοντέλου (αυτοκίνητο της χρονιάς 2000) κέρδισε τις καρδιές όλων των οδηγών, κυρίως των γυναικών, που ακόμη και σήμερα το προτιμούν περισσότερο από κάθε άλλο μοντέλο. Έπειτα απ’ αυτή την επιτυχία, το όνομά του Σωτήρη Κωβού ανέβηκε πολύ ψηλά στις λίστες των καλύτερων σχεδιαστών αυτοκινήτου του κόσμου. Έκτοτε, ο Σωτήρης Κώβος έχει παρουσίασε και άλλα μοντέλα, όπως αυτά της θυγατρικής εταιρίας τηςToyota, Lexus, SC300 και SC430. Το 2002 μετακόμισε στη Γερμανία, έπειτα από μια καλή πρόταση της Audi. Εκεί, έμελλε να μείνει, όμως, μόλις εννέα μήνες, αφού μια διαφωνία του με τον Peter Schreyer, τον έκανε να αποχωρήσει.
Βίκυ Βλαχάκη (Λείπει η γυναίκα από το.. γάμο;)
Η Ελληνίδα σχεδιάστρια Βίκυ Βλαχάκη γεννήθηκε στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Η αγάπη της για τα αυτοκίνητα ήταν πολύ μεγάλη, από τα παιδικά της κιόλας χρόνια. Έτσι, αποφάσισε να ασχοληθεί με το design στο Transportation Design Art Center της Καλιφόρνια. Την αρχή της σταδιοδρομίας της την έκανε στην Audi, στη συνέχεια της προσφέρθηκε μια θέση στη Mercedes, ενώ το 2000 βρέθηκε να σχεδιάζει για την GM.
Ο ενθουσιασμός και το πάθος της για τα αυτοκίνητα μεταφέρθηκε στα σχέδιά της, τα οποία «έκλεψαν» καρδιές και σχολιάστηκαν θετικά. Η επιτυχία ήταν θέμα χρόνου και δεν άργησε να έρθει. Το 2006, μαζί με την ομάδα της, παρουσίασαν τα μοντέλα παραγωγής της Pontiac Solstice και της Saturm Skyta, τα οποία απέσπασαν διθυραμβικές κριτικές από τους δημοσιογράφους όλου του κόσμου.
Κυριάκος Παρασίδης
ΕΡΕΥΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΧΑΜΕΝΩΝ ΠΑΡΔΑΛΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!
ΗΛΙΘΙΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΘΙΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ…ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ!
ΖΗΤΙΑΝΕΥΟΥΝ ΕΠΕΙΝΔΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΥΣ!
Την άνοιξη του 2014 σχεδιάζεται να κυκλοφορήσει ξανά στους ελληνικούς δρόμους το Pony το θρυλικό αυτοκίνητο των δεκαετιών 1970-1980…
..με τους ιδρυτές της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Namco, Πέτρο Τζανέτο και Ροδόλφο Κοντογούρη, να έχουν έτοιμο το σχέδιο για την παραγωγή τριών νέας γενιάς μοντέλων.
Έχετε δει εσείς να κυκλοφορεί σήμερα μετά ένα χρόνο κανένα ΠΟΝΥ στους δρόμους…;____________________
Ποιοί ηλίθιοι της πολιτικής δεν το αφήνουν να βγει στους δρόμους; Δεν είναι η πρώτη φορά…Ενω το αυτοκίνητο κυκλοφορούσε διεθνώς, οι εδώ πανταχού παρόντες της πολιτικής … δεν του χορηγούσαν άδεια να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα!.. τότε πριν 30-40 χρόνια..
Κι όμως αυτή η φάρα των ηλιθίων πολιτικών… σήμερα κυνηγάει στις πιάτσες για να βρει ξένους επενδυτές! Περιφρονεί τις ελληνικές καινοτόμες προσπάθειες κι ως ζήτουλας χτυπάει ξένες πόρτες. Κι όμως οι επενδύσεις είναι εδώ..Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΕΜΑΣ! Ειδικά ως προς το αυτοκίνητο εκτός των τεχνολογικών μας δυνατοτήτων… έχουμε και σπουδαία μυαλά που έχουν βάλει την ελληνική σφραγίδα τους, στην ιστορία του αυτοκινήτου.
Γιατί ΡΕ Τσίπρα φρενάρετε τους Έλληνες δημιουργούς; Λέτε πως είστε και προοδευτικοί; Φαντασιώσεις μπορεί να έχετε, αλλά φαντασία ΓΙΟΚ…
Σταματείστε τις ιδεοστροφικές παιδιές σας και πέσετε με τα μούτρα ΤΩΡΑ στην ΑΝΑΠΤΥΞΗ… που θα έλθει και σύντομα ΜΟΝΟ με ελληνικές δυνάμεις!
Ξεκινήστε με το ΠΟΝΥ …που το βασανίζετε, λόγω αφροσύνης....Και το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ( Η.Ν.Α.) θα σας δείχνει δρόμους, αξιοποίησης εκατοντάδων ελληνικών καινοτομιών, (κυρίως εξωστρεφών) που και παραδάκι άμεσο θα φέρουν και θα εξασφαλίσουν χιλιάδες θέσεις εργασίας!
Και please ΜΗ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ ΠΙΑ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ-ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ!..ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑ εδώ και 60 χρόνια!
____________________
Η Είδηση (https://ellas2.wordpress.com) του 2014 περιλαμβάνει και τις εξής λεπτομέρειες, ώστε να προσμετρήσετε τα γράδα αυτών των ηλιθίων τυχοδιωκτών-λαμόγιων που παριστάνουν τους πολιτικούς!
«Η φλόγα για το ΠΟΝΥ σιγόκαιγε όλα αυτά τα χρόνια. Βρεθήκαμε αντιμέτωποι με χιλιάδες εμπόδια, καθώς το ελληνικό κράτος ποτέ δεν ήταν φιλόξενο απέναντι στην εταιρεία. Ωστόσο, είμαστε, πλέον, έτοιμοι να ξεκινήσουμε την παραγωγή της “νέας γενιάς” Pony, την οποία προετοιμάζαμε, αδιαλείπτως, τα τελευταία χρόνια. Θα παράγουμε 24 αυτοκίνητα την ημέρα σε τρία μοντέλα. Η ζήτηση, σύμφωνα με την έρευνα αγοράς που έχουμε πραγματοποιήσει, είναι για 128 αυτοκίνητα ημερησίως», σημειώνει ο κ. Κοντογούρης στο capital.gr.
Όλα αυτά τα χρόνια το Pony μπορεί να είχε εξαφανιστεί από τους ελληνικούς δρόμους, ωστόσο ποτέ δεν έπαψε να πωλείται στο εξωτερικό και σε χώρες μεταξύ των οποίων η Κύπρος, η Βουλγαρία, η Αλβανία, η Λιβύη, η Ουκρανία, η Αίγυπτος, το Μαρόκο, η Τυνησία, η Αλγερία, η Γερμανία και η Ιταλία.
«Το καινούργιο Pony θα είναι 1.497 κυβικά και θα πωλείται “με το κλειδί στο χέρι” περίπου προς 7.000 ευρώ, με την τιμή να συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ. Δεν θα υστερεί σε τίποτα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην αγορά, καθώς το Pony σε στιβαρότητα και αντοχή συγκρίνεται με τανκ. Στη Θεσσαλονίκη θα κατασκευάζουμε την πλατφόρμα, το αμάξωμα, το καροσερί και θα εισάγουμε τον κινητήρα και το σασμάν», αναφέρει.
Οι προσωρινές τεχνικές προδιαγραφές του PONY® 4 περιλαμβάνουν 4-κύλινδρο
κινητήρα PCM (Peugeot-Citroën Moteurs) ή FIAT, 1.360cc, 75-80 ίππων, με
χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ABS κλπ. Αλλά και με 800kg ωφέλιμο φορτίο με
πίσω άξονα δικής μας κατασκευής.
Για περισσότερες τεχνικές προδιαγραφές θα
επικοινωνήσουμε μαζί σας όταν θα οριστικοποιηθεί το μοντέλο PONY® 4 που θα
καταλήξει στην παραγωγή για την Ελλάδα.
Ο προγραμματισμός μας περιλαμβάνει το βενζινοκίνητο PONY® στην 1η φάση
παραγωγής, το πετρελαιοκίνητο (diesel) PONY® όπως επίσης και το 4×4 στη 2η φάση
αλλά και το ηλεκτροκίνητο PONY® στην 3η φάση.
Το βενζινοκίνητο PONY® 4 θα
κυκλοφορήσει για επαγγελματική ή/και ιδιωτική χρήση, στην τιμή που έχει
προκοστολογηθεί στα €6,910 αλλά καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε η τελική τιμή
του οχήματος να μην ξεπεράσει τα €7,000..
Μέσα στην προσπάθειά του Η.Ν.Α να αναδείξει ευκαιρίες εσωτερικής ανάπτυξης
του τόπου ΕΊΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ πως οι ΄Ελληνες υπήρξαν και είναι
πρωταγωνιστές στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Δείτε: Τέσσερις Έλληνες σχεδιαστές «υπογράφουν» ορισμένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα αυτοκινήτων
Posted on Ιουλίου 18, 2010by ellasΣχεδίασαν μοντέλα αυτοκινήτων που αγαπήθηκαν και χάρισαν στις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, μεγάλα ποσοστά πωλήσεων και απαράμιλλη δόξα. Τέσσερις Έλληνες σχεδιαστές δημιούργησαν τις δικές τους τάσεις στο design του αυτοκινήτου, δίνοντας ώθηση σε μοντέλα που έγιναν μπεστ σέλερ και συνεχίζουν, ακόμη και πολλά χρόνια μετά, να κερδίζουν τις καρδιές ανδρών και γυναικών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση του Αλέξανδρου Ισηγόνη, ο οποίος και σχεδίασε το γνωστό «Mini», το οποίο όχι μόνο άνοιξε το δρόμο των επιτυχιών στην εταιρία, αλλά αποτελεί, ακόμη και σήμερα, έναν θρύλο, αποτελώντας από μόνο του μία ολόκληρη κατηγορία. Το λαμπρό παράδειγμα του Ισηγόνη ακολούθησαν και άλλοι Έλληνες σχεδιαστές, όπως ο Ανδρέας Ζαπατίνας, ο Σωτήρης Κωβός και η Βίκυ Βλαχάκη, σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, βάζοντας το δικό τους λιθαράκι στο σημερινό προφίλ των αυτοκινήτων, αλλά προπάντων συμβάλλοντας αποφασιστικά στην εκτίναξη των πωλήσεων των μοντέλων που οι ίδιοι σχεδίασαν.
Αλέξανδρος Ισηγόνης
Μικρός δεν ήταν καλός μαθητής. Όμως, όλοι διέκριναν την εξυπνάδα και την εργατικότητά του. Το 1922, μαζί με την οικογένειά του, βρέθηκε
στην Αγγλία. Εκεί, κατάφερε να αγοράσει το πρώτο του αυτοκίνητο, ένα «Singer», το οποίο τού παρουσίασε μια σειρά από μηχανικά προβλήματα. Κι ακριβώς, επειδή τα προβλήματα αυτά πολλαπλασιάζονταν, αποφάσισε να ασχοληθεί με τη μηχανολογία στην Πολυτεχνική Σχολή τουBattersca, στο Λονδίνο.
Η απέχθειά του για τα μαθηματικά τον ανάγκασε να εγκαταλείψει τη Σχολή, ενώ παράλληλα περιπλανήθηκε σε πολλές εταιρείες αυτοκινήτου. Η μεγάλη μέρα γι’ αυτόν ήρθε στις 26 Αυγουστου 1959, με το «Mini Classic», το οποίο δημιούργησε με την ομάδα του, στην British Motor Corporation. Η μεγάλη επιτυχία του «Mini» τον έκανε άμεσα γνωστό, αν και ο ίδιος κρατούσε χαμηλούς τόνους, λέγοντας ότι «εγώ το Mini δεν το εφηύρα, αλλά το σχεδίασα».
Το 1967, έγινε μέλος της Royal Society, της πιο διάσημης εταιρείας έρευνας στη Βρετανία και δύο χρόνια αργότερα η βασίλισσα Ελισάβετ τον έχρισε, με τον τιμητικό τίτλο «Sir», ως πατέρα του mini. Ακόμη και μετά τη συνταξιοδότησή του, το 1971, συνέχισε να εργάζεται στην εταιρία ως σύμβουλος, μέχρι το 1987. Πέθανε έναν χρόνο αργότερα, στις 2 Οκτωβρίου, λίγο πριν κλείσει τα 82 του χρόνια.
Ανδρέας Ζαπατίνας
Ο Ανδρέας Ζαπατίνας διέπρεψε στην Ιταλία. Γεννήθηκε το 1957, στην Αθήνα και με πτυχίο σχεδιαστή από τις ΗΠΑ ξεκίνησε την καριέρα του στη Fiat. Από την αρχή ασχολήθηκε με τη σχεδίαση νέων μοντέλων και συμμετείχε στη δημιουργία
τουBarchetta. Όμως, η όλη κατάσταση και
οι κόντρες που επικρατούσαν στην εταιρεία, τον ανάγκασαν να ψάξει αλλού δουλειά για να συνεχίσει την καριέρα του. Σύντομα, τού έγινε μια πολύ καλή πρόταση από την BMW, την οποία αποδέχθηκε με χαρά και συνέχισε την καριέρα του στο Μόναχο.
Η λαμπρή πορεία του ξεκίνησε στη Γερμανία, όπου αναβάθμισε τον τρόπο σχεδιασμού του και έγινε «μήλον της έριδος» μεταξύ πολλών εταιρειών και κυρίως από τους Ιταλούς. Έπειτα από πολλές προτάσεις αποδέχθηκε να γυρίσει στην Ιταλία. Έτσι, το 1998 ανέλαβε τη θέση του διευθυντή του «Centro Stile» της Alfa Romeo και ουσιαστικά έγινε αυτός που έβαλε την τελευταία πινελιά στον μοντέλο της 147.
Όμως, η πορεία του Ανδρέα Ζαπατίνα δεν σταμάτησε εκεί, αφού το 2002 ανέλαβε τη διευθυντική θέση στο τμήμα Advansed Design της Subaru. Από τότε έως σήμερα έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην αλλαγή της φιλοσοφίας και εμφάνισης της ιαπωνικής εταιρίας, με ιδιαίτερα θετικές μνείες.
Σωτήρης Κώβος (YARIS)
Ο Σωτήρης Κώβος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1965 και με σπουδές στην Αθήνα και τη Μ. Βρετανία ξεκίνησε την καριέρα του από την Peugeot
και τη Mazda. Η μεγάλη διάκριση γι’ αυτόν ήρθε το 1999, στηνΤοyota, όταν σχεδίασε το Yaris. Μοντέλο, που δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις, αφού οι πωλήσεις του είναι ιδιαίτερα υψηλές, ακόμη και το τελευταίο χρονικό διάστημα, που καταγράφεται μείωση πωλήσεων στις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ο ιδιόρυθμος σχεδιασμός του μοντέλου (αυτοκίνητο της χρονιάς 2000) κέρδισε τις καρδιές όλων των οδηγών, κυρίως των γυναικών, που ακόμη και σήμερα το προτιμούν περισσότερο από κάθε άλλο μοντέλο. Έπειτα απ’ αυτή την επιτυχία, το όνομά του Σωτήρη Κωβού ανέβηκε πολύ ψηλά στις λίστες των καλύτερων σχεδιαστών αυτοκινήτου του κόσμου. Έκτοτε, ο Σωτήρης Κώβος έχει παρουσίασε και άλλα μοντέλα, όπως αυτά της θυγατρικής εταιρίας τηςToyota, Lexus, SC300 και SC430. Το 2002 μετακόμισε στη Γερμανία, έπειτα από μια καλή πρόταση της Audi. Εκεί, έμελλε να μείνει, όμως, μόλις εννέα μήνες, αφού μια διαφωνία του με τον Peter Schreyer, τον έκανε να αποχωρήσει.
Βίκυ Βλαχάκη (Λείπει η γυναίκα από το.. γάμο;)
Η Ελληνίδα σχεδιάστρια Βίκυ Βλαχάκη γεννήθηκε στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Η αγάπη της για τα αυτοκίνητα ήταν πολύ μεγάλη, από τα παιδικά της κιόλας χρόνια. Έτσι, αποφάσισε να ασχοληθεί με το design στο Transportation Design Art Center της Καλιφόρνια. Την αρχή της σταδιοδρομίας της την έκανε στην Audi, στη συνέχεια της προσφέρθηκε μια θέση στη Mercedes, ενώ το 2000 βρέθηκε να σχεδιάζει για την GM.
Ο ενθουσιασμός και το πάθος της για τα αυτοκίνητα μεταφέρθηκε στα σχέδιά της, τα οποία «έκλεψαν» καρδιές και σχολιάστηκαν θετικά. Η επιτυχία ήταν θέμα χρόνου και δεν άργησε να έρθει. Το 2006, μαζί με την ομάδα της, παρουσίασαν τα μοντέλα παραγωγής της Pontiac Solstice και της Saturm Skyta, τα οποία απέσπασαν διθυραμβικές κριτικές από τους δημοσιογράφους όλου του κόσμου.
Κυριάκος Παρασίδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου