Πέμπτη 26 Ιουλίου 2018


Δι ευχών του Αγίου Πατρός ημών...


ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ


Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ  ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ  ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ" 
_________________________

ΑΧ...τεκνα μου αγαπητά! Θα σας πω ακόμη δυό κουβέντες... Απλά ζυγιάστε τες και όπου σας βγάλει ... ο Θεός... Αν υπάρχει βέβαια...κι αν είναι το αφεντικό της εν ζωή πορείας σας-μας!

Θα το πώς ευθέως... όπως πάντα λαλούσα αν και οι διάλογοι μεταξύ μας ..οι δικές μου παραφωνίες δεν είχαν θέση... Ούτε το βούλωνα και πηγαίναμε παρακάτω ...εν ειρήνη!

Αμ δεν είναι έτσι και πρέπον αδέλφια μου... τέκνα μου. Από πού βγαίνει ότι η δική σου άποψη είναι ισχυρότερη από τη δική μου; Μπορεί να είναι λανθασμένη...
Και εξηγώ:
--Προς τι  επί θεμάτων που η φύση κι η ανθρώπινη ιστορία επί χιλιάδες χρόνια δεν έχει επιλύσει; Προς τι εγώ να μιλάω για την ύπαρξη ή μη ΘΕΟΥ σφαζόμενος με τους αντιφρονούντες... Προς τι αν δεν είμαι παλαβός;

ΚΑΙ επειδή βεβαιωμένα δεν είμαι παλαβός... τελείωνα τις αντιπαραθέσεις στο πιτσ φιτιλι... και ΟΥΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! Καμμιά...διαλεκτική σφαγή...

Χαριτωμένο; Ναί οι αντιγνωμίες είναι εξαιρετικά διασκεδαστικές 

Ένα δεν καταλαβαίνω: Γιατί ο έχων αντίθετη άποψη με μένα επιμένει σε άλυτα προβλήματα της φύσης; 
--Μήπως τελικά είμαι παλαβιάρης; ..Μήπως τελικά ΟΥΛΟΙ μας είμαστε παλαβιάρηδες;

Να μην προχωρήσω πιο πέρα.... ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΚΡΑΘΟΎΜΕ ...Κι εγώ τέτοιες ΠΙΚΡΕΣ  ... τις αποφεύγω! 
Κάνω λάθος; Όποιος έχει ΚΟΤΣΙΑ... να μου το πει...Αν ναι ας μου πεί ...αν υπάρχει ή ΟΥ Θεός... 
΄Οταν έχει συγκροτημένη απάντηση εγώ ....ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ!

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου