Τετάρτη 11 Ιουλίου 2018


ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ


Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ  ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ  ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ" 
_________________________


Είμαστε διαλυμενοι...σκορποχώρι...Δεν βγαίνουμε με τίποτε από την παγίδα που μας έστησαν οι καταγέλαστοι ερασιτέχνες  που ανέλαβαν να μας κάνουν κουμάντο..
Ο θεός να μας φιλλάει απο χειρότερα...
Δεν το βλέπω... Χειρότερα προσμένω...Αλλά εγώ θα είμαι εδώ στο μετερίζι μου ...Κι ό,τι βρέξει  ας κατεβάσει. Και δεν πρόκειται τα χαζά της Τσιπρέϊκης παρεούλας να φτουρίσουν!
Είναι σημαδεμένο χαρτί...καμμένο!ΚΑΗΚΑΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ τους, ΕΝΏ Ο ΛΑΌΣ ΤΟΥΣ ΈΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΊΑ..

Το πιο τραγικο είναι ότι η Τσιπρεϊκη παρεούλα αμαθής δραματικά....βαδίζει ξυπόλυτη πανω στην αναμμένη καρβουνιά... που έστρωσε. 
Λυπάμαι αλλά μαζί με την αφεντιά του θα ξεπαστρέψει κι εμάς ... Το χείριστον ...την Ελλαδίτσα μας...ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΛΟΊ ΓΕΊΤΟΝΈΣ μας ετοιμάζονται να τη χουφτώσουν...

ΦΟΥΝΤΑΡΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ..Αν δεν το βλέπετε δεν έχετε παρά να δείτε τις δηλώσεις αυτού του κόπανου,Βουλγαρου-ΣΚΟΠΙΑΝΟΥ   ΖΑΕΦ ... που ξεφουρνίζει ό,τι του κατεβαίνει.

Πιό λελέ πρωθυπουργό δεν έχω μεταδεί... Δεν λέει αρλούμπες ο Σκοπιανός πρωθυπουργίσκος...Βγάζει το ΕΣΩΨΥΧΟ του κουτοπόνηρα.

Εχω συναντηθεί με όλους τους πρωθυπουργούς-ηγέτες του κόσμου  στα τελευταία 60 χρόνια... Χαιρόμουνα την απλόικότητα κι εγκαρδιότητά τους.
Έχω παράλληλα αρνηθεί να μη συναντήσω όσους δεν μου ταίρΙαζαν...κι  απέρριπτα! Π.Χ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ...ΚΩΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ...ΓΕΩΡΓΙΟ ΡΑΛΛΗ - αν και επικοινωνούσαμε  τακτικά στο τηλέφωνο.

Η πλάκα: Αν και δεν γούσταρα τον Παπαδόπουλο... όμως αυτός με γούσταρε... κι έδωσε εντολη στην ΕΡΤ να μου αναθέσει μια σειρά Ραδιοφωνικών εκπομπών που τις χάρηκα και τις χάρηκε κι ο ίδιος όπως φαίνεται από τις εντολές που έδινε... να τις συνεχίζω...

ΟΥΦ ...πια τι θυμάμαι...

ΑΠ. ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου