Κυριακή 22 Ιουλίου 2018

Δι ευχών του Αγίου Πατρός ημών...


ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ


Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ  ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ  ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ" 
_________________________


Είμαστε διαλυμενοι...σκορποχώρι...Δεν βγαίνουμε με τίποτε από την παγίδα που μας έστησαν οι καταγέλαστοι ερασιτέχνες  που ανέλαβαν να μας κάνουν κουμάντο..
Ο θεός να μας φιλλάει απο χειρότερα...
Δεν το βλέπω... Χειρότερα προσμένω...Αλλά εγώ θα είμαι εδώ στο μετερίζι μου ...Κι ό,τι βρέξει  ας κατεβάσει. Και δεν πρόκειται τα χαζά της Τσιπρέϊκης παρεούλας να φτουρίσουν! Γιατί σάμπως φτουράει και τώρα;
****
Να τα πω λίγο πιο λιανά.Δεν φτουράς αναγνώστη μου.Δεν τσουλάς  με τίποτε! Μη θυμώνεις... Το τι κάνεις το ξέρεις ...αλλά και το ΞΕΡΩ κι εγώ.Όχι δεν είμαι παντογνώστης αλλά μελετητής των κινήσεων σου... Μην κουνιεσαι μπροστά μου...ΞΕΡΕΙΣ ότι είσαι κατά διαόλου...Αν είχες λιγουλάκι νιονιό ίσως θα μπορούσαμε να τα βρούμε στην κουβέντα. Αλλά κουβέντα μαζί σου δεν γίνεται....
Αυτό είναι το δράμα μας...Βασικά δεν βγαίνουμε πουθενά!
Πάμε κατά διαόλου ...!
Δεν το βλέπεις;...Γιατί πότε το έβλεπες ΣΑΜΠΩΣ;..Αλλά ψαχνόσουνα πάντα...Γιατί ακόμη ψάχνιεσαι;Δεν βαρέθηκες;

*** Ο άνθρωπος με τα ύψιστα αγαθά που τον προίκισε ...ο Θεός ή η φύση ψαχνιεται σταθερα.. Και τελευτώντας δεν έχει καταλάβει γιατί τόσο ψαχνιεται... Αξιομακάριστος!
έως αξιοδάκρυτος!..ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;

ΑΛΛΆ ΜΠΕΡΔΕΜΈΝΟΣ ΚΙ Ο ...Ύψιστος που είχε την εμπνευση να μας φέρει στην ζωή κατ΄εικόνα κι ομοίωσή του!
Εγώ σε τέτοιες ασυναρτησίες ΟΥΔΕΝ έχω να προσθέσω. Απλά θλίβομαι που υπάρχω έως στιγμής σ΄αυτή τη ρημάδα τη ζωή!

***Βασικά δεν θεωρώ σπουδαία την έμπνευση να βρίσκομαι στη ζωή αυτή.Διότι πολύ απλά οι εντυπώσεις μου από τη ζήση αυτή είναι καταγέλαστες ...Αναγουλιάζω! Και για τον εμπνευστή της επι γης ύπαρξής μου και για μένα τον ίδιο και τα καμώματά μου!

Τέλος πάντων με όλα αυτά και πολλά άλλα  έχω την υποψία πως τυχαία φυτρώσαμε επί γης... 
Το λιγότερο που έχω να πω ...πριν πάρω φόρα και αρχίσω να βρίζω...ΕΝ ΔΙΚΑΙΩ!

***Καταλαβαίνετε μωρέ γιατί παραμιλάω;

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ   
  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου