Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΧΥΤΡΕΣ ! ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ ........... ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΠΙΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ , ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ .

ΑΠΟΛΕΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Ένωση Συντακτών Διαικτύου : Παναγιιώτα Βασιλοπούλου : Δημοσιογρφάφος ΕΣΔ 




Γιατί εγώ θα τη γλιτώσω επειδή είμαι η Δημοσιογράφος στην Οικογένεια Μου ;







ΒΑΣΩ ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΥ 

Αν Δείτε τις Φωτογραφίες , θα δείτε πως από θαύμα ζει η μητέρα μου Βάσω Κωτσοπούλου !!!! 


Αν και έσκασε η χύτρα και διαλύθηκαν όλα μέχρι τα τζάμια έσπασαν από το οστικό κύμα της δύνης και :
 τινάχτηκε ο απορροφητήρας από το σκάσιμο της χύτρας , καταστράφηκε και έλιωσε όλη η χύτρα κι όλη η ηλεκτρική κουζίνα , η μητέρα μου ευτυχώς τραυματίστηκε
μόνο από τον απορροφητήρα , ελαφρά και αμυδρά εγκαύματα στον ώμο .
Κατά τα άλλα χαίρει άκρας Υγείας . 


Έχουμε ακούσει ένα περιστατικό με χύτρα , τις προάλλες τη γλίτωσα κι εγώ , αλλά η μητέρα μου την παραγλίτωσε ......................







Οι Φωτογραφίες , αν δεν σας πείσουν , τι να γράψω άλλο ; Θα είναι περιττό ... 










************Αν δεν σας πείσουν Οι Φωτογραφίες ,  τι να γράψω άλλο ; Θα είναι περιττό ...*****************Το τονίζω πάλι !!!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου