Σάββατο 26 Αυγούστου 2017


ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ... ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...ΜΑ ΑΛΗΘΙΝΟ!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ (θεου) ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ!

Όχι Κυριε...διαφωνώ με τις προσταγές και οδηγίες... ΣΟΥ ...Σχεδόν ΟΛΑ αλληλοσυγκρούονται.Βασικά με ΠΕΛΑΓΩΝΕΙΣ αλύπητα!!!
Εις τι έπταιξα;Με φύτεψαν στο Βασίλειον σου... Αφθέρετα..σχεδόν ασαυνάρτητα ,με μια λογική ΠΑΝΤΆΠΑΣΙ ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΗ του ανθρώπου που εσύ.. ΕΠΛΑΣΕΣ! 
Κύριε ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ..και θεσε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι..... Κι εγώ ως γνωστόν δεν  είμαι ούτε Καισαρ..ούτε άλλο τσιμπράγκαλο... Ένας ταπεινός μόνον ανθρωπάκος που με κουβάσησαν στο Βασίλειον ΣΟΥ και προ της γέννας μου λαμβάνω μόνο ποινές !!!
Αλήθεια πως ανακαλύψατε τέτοια φάμπρικα; Βρε μπας και είστε σκέτο ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΟ; Ρωτάω και ψάχνομαι Κύριε... Μα δεν μου βγαίνει!!!
Μα δεν μου βγαίνει...ΤΙ ΠΑΛΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΆ;
ΓΙΑ κοιτάξτε κι αυτά...προσωπικά μεν αλλά  ανένδοτα:

ΜΠΟΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ...

ΦΩΤΟ-ΑΛΜΠΟYΜ Ο ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΜΕ VIPS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου