Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

ΕΝΑ ΣΥΝΤΟΜΟ ΜΙΚΡΌ ΑΦΙΈΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΘΥΕΛΩΔΗ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ...

 Παιδικά χρόνια...


Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ  ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ  ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ" 
_________________________

Η ώρα είναι τεσσεράμιση ξημερώματα του σωτηριου ΄'ετους  της 19 ιουνιου  2018  Ξύπνησα ονειρικά ενθυμουμενος  για πρώτη φορά στη ζωή μου την παιδική -εφηβική ηλικία ηλικία μου...

Μέρα γιορτής  του ΑΓΊΟΥ ΠΑΪΣΊΟΥ...'ό
στις  τα τελευταία 10 χρόνια μας απασχολεί με την αγιότητα του. Νάναι καλά ...εκεί που είναι!



Είμαι στη δούλεψη από παιδί ηλικίας 8 ετών....Κατά τις εμπνεύσεις των σοβαρών γονιών μου...Με έβαλαν κολαούζο σε ένα κεντρικό Φαρμακείο  της Αλεξανδρούπολης ...για να ανοίξουν τα μάτια μου και να μην κοπροσκηλάω  στις γειτονιές... όπως εξηγούσαν  σοβαρά-σοβαρά οι γεννήτορες μου.
Εγώ δεν καταλάβαινα γρι απο τις φιλοσοφικές τους ανησυχίες και σαν καλό παιδί που ήμουνα υποτασόμουν στις  θείες ντιρεκτίβες τους...και πέρα βρέχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου