Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2017

ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΕΝ ΖΩΗ...ΤΟ ΘΕΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΡΑΜΑ ΕΝ ΖΩΗ!

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.... ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!  ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ!
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ 

 Πως να πάει ...άλλο μωρέ με το νιονιο που κουβαλάμε; 

Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… & ζωής 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ"!!! 

Λοιπόν ας αρχισουμε και το σημερινό σημείωμά μας... Αν και δεν βγαίνει σε ...ΞΕΦΩΤΟ! Δεν πειράζει! Τα όσα βγάζει το τσερβέλο -βεβαιωθείτε- ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΠΟΤΕ ΧΑΜΕΝΑ!...Αυτό βεβαιωμένο με τα 82 χρόνια δημοσιογραφικών περιπετειών. Θεία χάρητι...που την ευγνωμονώ απείρως μεν ...αλλά δε!

Φιλοι μου είμαστε απείρως μπερδεμένοι και πολλαπλώς μάλιστα. Ζούμε πολλαπλά δράματα καθημερινά....Ελπίζοντας εις τον Κύριον...που μας φύτρωσε την απίστευτη πλάκα να ζούμε ...βασικά να επιβιώνουμε τσατρα- πάρτα!
ΛΕΕΙ ο καθένας μας ό,τι του κατέβει! Κι ό,τι βρέξει ας κατεβάσει... Ευλογούντες παράλληλα φυσικά τη μεγαλοθυμία του ΚΥΡΙΟΥ που είχε την έμπνευση να μας φυτρώσει επί γης ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΞΕΒΡΆΚΩΤΟΥΣ , τελείως γυμνούς κι αδαείς.

Και λένε τα παραμύθια οι ...αγλαϊζοντες θρησκευάμενοι για τη μεγαλοθυμία του Κυρίου!

Χωρίς να είμαι αντίθετος προς τις βουλήσεις του Κυρίου... θεωρώ  ότι κάπου σκαλώνει στο πρόγραμμά του... Δεν τσουλάει... Γι αυτό και το ανθρώπινο είδος του... πάει κατά διαόλου!
Ξέρω πολύ καλά τα παραμύθια των συνηγόρων του... ΠΑΧΙΑ ΛΟΓΙΑ ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ κι εσύ ανθρωπάκο σπάσε το κεφάλι σου ...ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΚΡΗ! μέσα στις αρλούμπες που σου μεταδίδουν κλασσικοί ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ θρησκευάμενοι.

Μα δεν φτουράει το μυαλό μου...να καταλάβω ...να προσεγγίσω τον υποτιθέμενο ΘΕΟΝ!...παρά τις πρηοσπάθειές μου  και το απέραντο ΓΝΩΣΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΜΟΥ! 

Έχω την βάσιμη αίσθηση πως ο Κύριος κατά τις Γραφές ...μας παράτησε επι γης ..Ξέμπαρκους...χωρίς ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΩΣΙΒΙΟ! Γι αυτό και τα παλαβιάρικα που κάνουμε...

*** Τελικά με όλα αυτά και χιλιάδες άλλα περισσότερα ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ και δημιουργός μας,,, όπως μας λένε τα ΦΛΟΠΥ στόρυ;

Λυπούμαι ...Αλλά οι ανθρώπινες διαστάσεις μου-εκτιμήσεις δεν μπορούν να προσεγγίσουν τα λεγόμενα ...Θεία. 

Τελικά ειθε ο Θεός που πιστεύετε να σας βοηθάει... και να σας καθιδηγεί στα πρέποντα... Πάντως η αφεντιά μου  συνεχίζει να κλωτσάει...περί ύπαρξης Θοιύ...Και δεν φταίω πάντως εγώ.... 

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ 
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου